Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, de menetközben más a szitu, mindenképp kösd össze!Csavaros rögzítéssel is megoldhatod!
Az egyszeri próba semmit nem ér! Majd ha eljössz velem 6000km-re,pl egy Görög körútra, akkor kiderül. Ha ott van gond menet közben akkor meg gondolkodhtasz. Amit írtam az tapasztalat volt, mert már jártunk így néhány házi csomagtartóval a csapatban, és mindegyiknek ez volt a gondja!
Össze kell kötni Őket!
nemtudom" talán az egyes melleti karbi ősszekőtőt kéne még megnézni,miér nem megy oda rendessen anyag. meg nézd meg a vákumcsővet ami a tankhoz megy mikor a hejére teszed nincs e megtőrve.
megint nézem a javitó manual, és azt a rézfuvoka ami ma pucoltam (starter systemhez tartozik :( a alapjárati fuvoka a ledugozot fuvokára mondja, a másik a nagy az a Main jet (gyorsito fuvoka) most nem értem ez a manual 1991töl 1997ig gsf400 bandité, és robbantot rajzos az egész motorol ha gondolod átküldöm hát ha jól jön ;) és hát ha látod bene a karbi rajza azt ami nekem lemarad ;) :(
na : ma megint szétszetem , kipucoltam megint, bowden acel drotal kipiszkáltam a lukat : DEE :( semi :( még mindig az 1es karbi nem ad benzin :( kifutok az ötletekbö :( már az a gond jár fejembe valameik járat el van dugulva :( és teszek bele karbi tisztito, de sajna ebbe sem hiszek :( vagy megint szétszedem beviszem a meloba és kinyomatom minden járat 10 bár nyomásal :D csak atol félek kiszáradnak a tömitések és membránok és már nem fognak viszameni ha kint lesznek sokáig :( van egy karbi 20e ért szerinted megéri alkatrésznek megveni ? vagy pucolgasam még 1 ideig :D:D:D
Köszönöm a tanácsodat.Remélem nem fog letörni.Melegen hajtottam vastagfalu gázcsöböl,ennek a legnagyobb terhelésnél is birnia kell a strapát.Feláltam rá(100kg)kibirt.
Ez olyan, mint Blue X-Wingje!
http://akmt.hu/sufnituning/zsa...

Egyébként,ha egy tanácsot elfogadsz, akkor a két oldalkonzolt a rendszám felett össze kell kötni egy merevítéssel, különben a csomagoktól el kezd libegni, és a végén eltörik!
Sziasztok.Esetleg,ha valakinek szüksége lenne doboztartó konzolokra nálam talál.Két napon belül elkészül,nagyon jó minőségben.Ár:28.000ft/garnitúra.Tel:06209693600
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni,hogy a 250 banditoknál milyen külömbség van a belpiacos és az európai model között?
Gondolkoztam 400 banditba is,de abba szinte az összes belpiacos.Akinek volt ilyenje milyen könnyen jutott alkatrészhez és mennyivel drágább az alkatrész a nem belpiacoshoz képest?
Köszi,köszi, rá van írva, csak fel kell emelned hozzá a tankot.
A benzincső elég hosszú, úgyhogy kiakasztod a helyéről,kicsit elfordítod balra, és már látod is a kupakot, és rakhatod is vissza a helyére!
Az új 1.1-es kupakkal is produkált ma 5 cseppet a leállítás után!
Este megnézem a kupakot hátha rá van írva.
Én is ebben reménykedek, ezért kéne tudnom a nagybandi nyitási értékét!
bízzál akkor abban hogy a sapka a rossz. De a nagyobb víztömegnek nagyobb a tágulása lehet hogy annyival nagyobb a nyomás és ez épp elég.
Minek,nincs hűtési problémám!
Persze hogy nem azért!
A hűtőventillátor csak a nagy dugókban, nyáron kapcsol be, egyébként mintha nem is lenne!
Tehát hűtési probléma nincs, mostanában, meg főleg nem!
Nincs még itt a kánikula!
Bocsa tayrol az előbb elneveztelek.
Vedd ki a vízszivattyút.
igy ertheto.
durva ara van a gyarinak.
Esésnél jobban karcolja az oldalát amúgy csak szélsőséges esetekben kell a nagy hűtő. nem azért cseréltél mert sokszor túlmelegedett és sűrűn kapcsolt a ventilátor.
Mert a Fiam baleseténél gallyra ment a hűtő, és egy új 160e-be kerül. Ehhez 30-ért sikerült hozzájutnom és szintén új.Nem volt választásom!
HALI.
Taylor jót kérdezett.
A nagybandiban több a hűtőfolyadék, és a hűtő is 5cm-rel szélesebb!
egybekent miert tettel ra 1250-es hutot? jobb a hatasfoka? vagy csak az volt occsoert?
Ha az 1250-esé pl 1.2- es kupak, akkor a mostani nem megfelelő rá,mert korábban nyit. Most rátettem egy másik 1.1-es újat, ma próba!