Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Érdeklődnék az itt jelenlévő uraktól, hogy mennyiért tudnának nekem hozni komplett lánckereket és láncot a Banditámra?
2001 GSF 600S (lég olajos) ha lehet akkor DID lánc és JT lánckerék érdekelne!

Előre is köszönöm!
Drága barátom nem akarlak megbántani, ha hiányzik a 6-odik akkor jól át......sztak
Tudom hogy lehet fokozni az élvezeteket,de használtan akarok(tudok)
motort venni,mivel hitelre nem érdekel és csak 900e Kp-t tudok rászánni,így kicsit be van határolva a kínálat,amibe az 1250-es nem tartozik bele!Sajna!Az ismerőseim is a légolajos karbisra esküsznek!
Akkó nemtom
Bocs, csak hogy értsd!
Az 1200-es légolajos, az 1250-es, vizes-injektoros, +nyomaték+lóerő,fogyi ugyanannyi.
De még itt is van akinek csak a légolajos-karbis kell!
Azt már nem is mondom, 1250-légolaj-injektor.
Elvétve, ilyen is van!
És az 1250?
Még mindíg azt mondom, most légy okos Domonkos!
Köszi mindenkinek a hozzászólást!
Hogy Bödöcs Tibor szavaival éljek;ismét felbuzgott bennem a Kuruc vér!
Mindenképpen hosszú távra tervezem a vételt és ezért is szimpatizáltam az 1200-el,meg mindenki csak dicsérte,nem tudod kinőni,nyomaték,meg állat meg világ egyik legjobb túramocija stb!
Szóval elgondolkodtam! ismét!
Sziasztok!
Kérdésem lenne,hogy milyen olajat javasoltok egy 2007 Suzuki GSF650S (lég-olajos) paripába?
600 km mentem vele és egyre hangosabb!
Én is most cseréltem láncot: DID lánc, RK lánckerekek, olyan hangja volt mint egy faros Ikarus busznak, aztán egy kis lánc spray meg 50 kilométer után teljesen elhalkult. Mos teljesen klafa. Ezúton is köszönöm a Zöldinek.
Bocsánat!
2004-es gsf 1200S még a régebbi tip. lég-olaj hűtéses
Nekem 600 S van, a haveromnak 650 S, ami sokkal jobban megy és nyomatékosabb is, pedig 2005.-ös levegős ami elvileg ua. a lóerő csak több nyomaték. Én is elgondolkodtam egy 1200.-esen, de az asszony azt mondta: ha megveszed felkötözöm rá a kis tyatyódat és mehetsz a p.csába.
"a sárvédőd felüssön"-el pont erre céloztam.
Az nem üt fel Neki, mert 10W helyett 15W olaj van benne, úgyhogy elég feszes!
Azt viszont nem ajánlom, hogy teljesen felengedje a kormányra próbából, mert az vagy másfél cm! Ott már tuti a hűtő és sárvédő találkozása, hacsak nem max. a ruggóelőfeszítés! Viszont akkor már olyan mint a szekér a macskakövön!
Bocs...PropTech-em van....
5 sebesség? Hol a 6? Vagy az nincs benne (nem írtad milyen bandita)


Nekem Grip Prom van.....ez minden fokozatot kijelez. 12.000volt havertól havernak.....de a boltba is valami 18 környékén van

Én a 2 óra közé tettem - de volt itt már sok-sok elhelyezési tipp
Nekem +4mm az az 1-2. Más egy kicsit többet. Arra figyelj hogy a rúgóút meglegyen nehogy a sárvédőd felüssön. Várom a véleményed.
Nem buzdítok senkit semmire.
Baszus:-))))

Na erről beszélek:-)

Nekem is hasonló a paraméter, csak épp 650-esel......
Szóval való igaz, hogy attól függ, ki hogy használja:-))))

Vagyis tényleg csak az a kicsivel több éves teljesítményadóval több....meg esetenként a gumi-lánc árával, de az se 50.000-res tétel.


Én hülye voltam (már tudom.....) azért nem 1250-est vettem, mert paráztam egy 500-as után ráülni egy 1250-re......
Gondoltam a 650-est még közbelövöm.....
Sziasztok Banditák!
Sikerült forgalomba helyeznem a bandit, és nagy örömmel szokjuk egymást.Ami nagyon szokatlan:a nagy nyomaték miatt ötödikből is húz alacsony sebességről is, sokszor tenném hatba.
Úgy tudom van valami megoldás a végfokozat(5.)kijelzésére.Tudnátok segíteni?
Köszönettel
malamut
Dehogy egyszerűbb - ezért hoztam fel Én is:-)
De inkább előfordul hat egy túrán, mint hogy elszáll a karbi vagy az injektor:-)
Bár eddig csak inkább repülő dobozokat láttam:-) a segédvázak még nem törtek soha.


A teljesítmény meg adja magát.....hiszen Pyerre gépe 1200-es... nekem meg 650-es van.
Nem telejsítménybe több a nagy bandit, hanem nyomatékba.....és azt irigylem is rendesen:-)))
1250-es bandit 99%-ban utassal 75%-ban dobozokkal. diabló strada 14000km. Fogyasztás 5,5-6l.
Szerintem sem igaz hogy "hú de mennyivel drágább" üzemeltetni.
Bocs ezek szerint sikerült a kelleténél jobban egyszerűsíteni a választ. Bár ha belegondolok akkor a törött segédváz beszerzés könnyebb az olajoshoz
A teljesítmény különbséget az általad javasolt bandi és a 600-asok között gondoltam.
Igen hátafelé is csinálja!Próbáltam hátsó keréken forgatni és semmi!
Természetesen nem......hiszen nem Én szereltem egyiket se......csak most a sajátomat, de azt meg ugyan oda tettem vissza ahol volt......és ha lejebb/feljebb került 1-2MM-rel? Hát erre nyugodtan mondhatom NINCS VÁLTOZÁS......
Ezért nem értettem miért fontos a tized-mm.....
De rohadjak meg:-) Felizgattad a fantáziám:-)
A héten kipróbálom hogy mi a különbség..........teljesen felengedem....majd teljesen le.....és végül belövöm a gyárit - MM-re pontosan:-)
tényleg kiváncsi vagyok....


Az egyik szervíz Érden volt......
NYugi:-) Ha még meglenne akkor sem vinném oda többet a gépet, mert utána majd 1 hónapig rohangálás volt csak......végül a haver protezsált be az M5-ös melleti céghez... (a neve nem jut eszembe....)
Olyan szinten hazavágták a gépet Érden, hogy szopás volt, de NAGY.....