Érdeklődnék az itt jelenlévő uraktól, hogy mennyiért tudnának nekem hozni komplett lánckereket és láncot a Banditámra?
2001 GSF 600S (lég olajos) ha lehet akkor DID lánc és JT lánckerék érdekelne!
Tudom hogy lehet fokozni az élvezeteket,de használtan akarok(tudok)
motort venni,mivel hitelre nem érdekel és csak 900e Kp-t tudok rászánni,így kicsit be van határolva a kínálat,amibe az 1250-es nem tartozik bele!Sajna!Az ismerőseim is a légolajos karbisra esküsznek!
Bocs, csak hogy értsd!
Az 1200-es légolajos, az 1250-es, vizes-injektoros, +nyomaték+lóerő,fogyi ugyanannyi.
De még itt is van akinek csak a légolajos-karbis kell!
Azt már nem is mondom, 1250-légolaj-injektor.
Elvétve, ilyen is van!
Köszi mindenkinek a hozzászólást!
Hogy Bödöcs Tibor szavaival éljek;ismét felbuzgott bennem a Kuruc vér!
Mindenképpen hosszú távra tervezem a vételt és ezért is szimpatizáltam az 1200-el,meg mindenki csak dicsérte,nem tudod kinőni,nyomaték,meg állat meg világ egyik legjobb túramocija stb!
Szóval elgondolkodtam! ismét!
Én is most cseréltem láncot: DID lánc, RK lánckerekek, olyan hangja volt mint egy faros Ikarus busznak, aztán egy kis lánc spray meg 50 kilométer után teljesen elhalkult. Mos teljesen klafa. Ezúton is köszönöm a Zöldinek.
Nekem 600 S van, a haveromnak 650 S, ami sokkal jobban megy és nyomatékosabb is, pedig 2005.-ös levegős ami elvileg ua. a lóerő csak több nyomaték. Én is elgondolkodtam egy 1200.-esen, de az asszony azt mondta: ha megveszed felkötözöm rá a kis tyatyódat és mehetsz a p.csába.
Az nem üt fel Neki, mert 10W helyett 15W olaj van benne, úgyhogy elég feszes!
Azt viszont nem ajánlom, hogy teljesen felengedje a kormányra próbából, mert az vagy másfél cm! Ott már tuti a hűtő és sárvédő találkozása, hacsak nem max. a ruggóelőfeszítés! Viszont akkor már olyan mint a szekér a macskakövön!
Nekem +4mm az az 1-2. Más egy kicsit többet. Arra figyelj hogy a rúgóút meglegyen nehogy a sárvédőd felüssön. Várom a véleményed.
Nem buzdítok senkit semmire.
Nekem is hasonló a paraméter, csak épp 650-esel......
Szóval való igaz, hogy attól függ, ki hogy használja:-))))
Vagyis tényleg csak az a kicsivel több éves teljesítményadóval több....meg esetenként a gumi-lánc árával, de az se 50.000-res tétel.
Én hülye voltam (már tudom.....) azért nem 1250-est vettem, mert paráztam egy 500-as után ráülni egy 1250-re......
Gondoltam a 650-est még közbelövöm.....
Sziasztok Banditák!
Sikerült forgalomba helyeznem a bandit, és nagy örömmel szokjuk egymást.Ami nagyon szokatlan:a nagy nyomaték miatt ötödikből is húz alacsony sebességről is, sokszor tenném hatba.
Úgy tudom van valami megoldás a végfokozat(5.)kijelzésére.Tudnátok segíteni?
Köszönettel
malamut
Dehogy egyszerűbb - ezért hoztam fel Én is:-)
De inkább előfordul hat egy túrán, mint hogy elszáll a karbi vagy az injektor:-)
Bár eddig csak inkább repülő dobozokat láttam:-) a segédvázak még nem törtek soha.
A teljesítmény meg adja magát.....hiszen Pyerre gépe 1200-es... nekem meg 650-es van.
Nem telejsítménybe több a nagy bandit, hanem nyomatékba.....és azt irigylem is rendesen:-)))
1250-es bandit 99%-ban utassal 75%-ban dobozokkal. diabló strada 14000km. Fogyasztás 5,5-6l.
Szerintem sem igaz hogy "hú de mennyivel drágább" üzemeltetni.
Bocs ezek szerint sikerült a kelleténél jobban egyszerűsíteni a választ. Bár ha belegondolok akkor a törött segédváz beszerzés könnyebb az olajoshoz
A teljesítmény különbséget az általad javasolt bandi és a 600-asok között gondoltam.
Természetesen nem......hiszen nem Én szereltem egyiket se......csak most a sajátomat, de azt meg ugyan oda tettem vissza ahol volt......és ha lejebb/feljebb került 1-2MM-rel? Hát erre nyugodtan mondhatom NINCS VÁLTOZÁS......
Ezért nem értettem miért fontos a tized-mm.....
De rohadjak meg:-) Felizgattad a fantáziám:-)
A héten kipróbálom hogy mi a különbség..........teljesen felengedem....majd teljesen le.....és végül belövöm a gyárit - MM-re pontosan:-)
tényleg kiváncsi vagyok....
Az egyik szervíz Érden volt......
NYugi:-) Ha még meglenne akkor sem vinném oda többet a gépet, mert utána majd 1 hónapig rohangálás volt csak......végül a haver protezsált be az M5-ös melleti céghez... (a neve nem jut eszembe....)
Olyan szinten hazavágták a gépet Érden, hogy szopás volt, de NAGY.....
Érdeklődnék az itt jelenlévő uraktól, hogy mennyiért tudnának nekem hozni komplett lánckereket és láncot a Banditámra?
2001 GSF 600S (lég olajos) ha lehet akkor DID lánc és JT lánckerék érdekelne!
Előre is köszönöm!