Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezügyben passz.....

Az új 1250-es gépeknél vannak a cikkeknél olyanok hohy 8-9000km alatt megy le a gumi..... szóval ezügyben nem tudok mit mondani. A régieknl nem emlékszem hogy olvastam volna ezt, de ugye ez is kivédhető ha nem téped a száját:-))))

Nekem a Gs-en 5 szett Heidenau gumi volt.... általában 11.000km-ert bírtak....de mikor Nagyon sok pályázásom volt, akkor biza 7000km alatt "eltünt" a guma....

A lánc megintcsak.....
A gyári láncal a GS-en (azért ezzel példázom, mert ez volt) 32.000-ret mentem el..... 34Le-volt! a GS....
Vettem rá 100Le-ös láncot....azal meg 34.000-ret mentem el....
Szóval sokat számít hogy mész, és hogy cibálod a száját.

A körben a srácok a bandittal olyan 4,8-5,5 közt mennek .....nekem az átlag 6-6,4L
Vagyis simán csak ilyen a vezetési stilusom.....
Máshol, máshogy váltok.....inkább fékezek, és utána gyorsítok....stb....

Teljesítményben meg nem több, hiszen valami 20kw azt hiszem?
No ez ugye ZSÍR új motornál is csak évi 6000ft pluszt jelent, ami azért 1 tank benzin csak.....DE! van egy rakás NYOMATÉKODDDDDDD:-)
Kérdezd me Dawntez - Nyomaték - Királyt:-))))


Nekem a 650-es nagyon bejött......
Mindenre jó amire egy motort mindig is használtam - bár a susnyásba már nem megyek be olyan bátran, mert azért érezni a súlyát szar terepen:-))))
Melyek is ezek a szervizek? Szeretném nagy ívben kerülni.
Az enyémen kívül még két nagybandiról tudok konkrétan. Egyenes futásban nem érezni változást. A kanyar más kérdés.
Ugye nem arról akarsz vitatkozni amit Te nem tapasztaltál? Én anno úgy voltam vele hogy 2x15 perc munkát megér kipróbálni.
Hangsúlyozom nagybandiról beszélek.
Értem én hogy a hasmagasság csökkentésével jobban leér a láb. Azonban ha nem "méretezett" leengedés történik akkor bizony változhatnak a menettulajdonságok.
Pedig nincs nagy árkülönbség a nagy meg a kicsit között, főleg a használt piacon. Nagyot kell venni, ár/értékben az éri meg. Nem igaz, h gyorsabban zabalja a láncot meg a gumit. Ennyi. :-)
A telj. adó több, de ha korosabb a gép az is szépen lejjebb megy...

IGAZ!


De belegondolva, mindenki csak kutyacsontot cserélt "nálunk" is nem? Szerintem Pacikónak is csak az lett cserélve, elől nem igazán láttam hogy lejebb lenne
Na ezt meginbt nem értem (tudom......bennem van a hia:-)))


OK.... Én is túrázok ugyebár - és való igaz, hogy a 250kg motoron van 2 ember.....(lazán 200kg) és Én még rádobok 2-3 50L-es LOUIS-os zsákot....vagyis egy laza 50-60kg-ot.....
Vagyis szó szerint megduplázom a motort....

De ennek mi köze az alkatrészekhez? Főleg az injektorhoz vagy a karbihoz?
Ha baj történik úgy se tudom a helyszinen megjavítani, hiszen olyan szintű szerszámkészletem sincs, ráadásul alkatrészem se.

Ha már túrázás akkor inkább a váz......
Mert itt is írták már régebben, hogy bizony eltört a segédváz a súlytól.....

Valahol igenis számít a paci...hiszen felpakolva azért legyen tartalék...szóval ezügyben csatlakozom, de....
Én épp ezért cseréltem a GS-t GSF-re....mert csomagokkal, utassl már bátorság kellett egy autópályás előzéshez.....
De itt a 2 bandit már nem téma, hiszen valami 8Le a különbség (?)


Szóval Erik féle az érzésem.....
Mind a két gép NAGYON jó.....
Ha tehettem volna akkor a 2002-es környéki banditát vettem volna meg, mert anno AZ A fejidomos gép tetszett nekem a legjobban....
De ugye 2007-ben már az olajos banditnak is ez az "új" fejidoma volt......most meg már még újabb ugye..... (nem is tetszik:-)
Köszi az infót!
Álmom egy 1200-es Bandit,de sajna ott meg kell nagyon fizetni a sarcot!Értem ezt arra,hogy ma már minden a teljesítményről szól,és pluszban a nagy Bandit előszeretettel fogyasztja a gumikat meg a láncot!Sajna ebben a fasza válságban ezt is figyelembe kell vennem!De motorozni meg csak kell!Ezért sasolom a 600-as gépeket!Akivel eddig beszéltem mindenki a lég-olajos tipust ajánlotta.Ha jól tudom akkor 2006 vagy 2007ig még a 650esek sem vizesek?!
De tényleg szép a haverod nagyvasa!
Még egyszer köszi az infót!Helló
én mm-re állítom, ha a gazda másképp nem kéri akkor gyárira....
Dehogynem!
Ha csak a hátulját ültetik, akkor megváltozik a villaszög!
Pont ezért szokták az első telókat feljebb engedni a kormány felé!
Épp az előző héten volt nálam egy 1250-es bandit 7000km-rel olyan gonddal, hogy tartott gáznál 3500-nál ingadozik a fordulat és kissé rángat........szinkron volt(amit kevés helyen tudnak euro3-as suzukikon végezni és ez nem vicc telón elmondom, hogy miért akit érdekel) és a tps senzort is kimértük.....végülis az lett, hogy a tps-nél amit szerviz állásban mutatott a saját komputer nem egyezett a kimért értékkel és mikor arra állítottuk megjavult........jó az injektoros ha rendesen be van állítva.....
Látod, erről beszétem az imént!
Ezért nem lehet ebben igazságot teremteni!
Ez nem nagyvonalúság, de kicsit túlzotnak tartom.
Legalábbis pár szervízben már jártam, de még sehol senki nem foglalkozott mm-ekel ilyen téren.
Szóval? Szerinted mit tud akár 5mm befolyásolni?
Versenyen sokat - ezt aláírom, de sima közhasználatban?
Sokan - a héten láttam pont egy ilyen képet - az alacsony emberek úgy érik el, hogy leérjen a lábuk, hogy kicserélik a kutyacsontot, és a telót is felengedik....így az egész motor lejebb kerül.....

A villaszög nem változik semmit ebben az esetben sem.
Ha hátrafelé forgatod a kereket, és kattog, akkor rosszul fut!
Teszteld le!
Azért egy motornál ne csak a végteljesítményt nézzük. Ha már túrázásról beszélünk. Pl ha mi elindulunk egy többnapos túrára akkor megduplázzuk a motor súlyát. És nagyon nem mindegy hogy hol és mekkora teljesítmény van.
Vizes bandit=injector.=egyenletlen teljesítmény leadás valamint kevesebb bontott alkatrész
Légolajos=karbicsek=egyenletesebb teljesítményleadás valamint több bontott alkatrész
Biztos, hogy nem,1-3-4-2?
Egy biztos, a vizes, az egy pontosabb,illesztésű motor, és K7-től kerámia hengerfalak vannak benne.Az enyémben 50ezer km-nél 1 LEvel nagyobb teljesítményt mértek mint a gyári adat, és még soha egy ml. olajat meg nem evett! Használatban és motorozási élményben, viszont nem hiszem, hogy éreznél számottevő különbséget.Ráadássul ismerek egy csomó motorost, aki semmi pénzért el nem cserélné a lég-olajos-karburátoros Banditját, egy vizesre!
Na, most légy okos,Domonkos!
Bocs nem tudtam hogy Te ács ceruzával rajzolod ezeket a dolgokat.
Nem hinném hogy ezt szabad ilyen nagyvonalúan kezelni. Már csak azért is mert tized pontosan lett megadva.
Helló mindenki!Kérdés!Tavaj nagyon zugott a lánc meg egy helyen feszült!Oké kicseréltem a lánckerekeket láncot!De most is ugyy zug rág valami a kis fogaskeréknél mint az állat!Olyan mintha rosszul futna rá a lánc a kis lánckerékre!Létezik?Vagy talán a halytótengely lenne csapágyas,vagy a tengely kopott!Segítsen vk,itt a szezon és nagyon zavar és kicsit tartok is hogy nehogy meszoruljon vm!Nem ér bele semmibe!Ja és ugrál is a lánc!Előre köszi a segítséget!
Itt olvashatsz....
http://www.akmt.hu/gsfcikkek.html



Nekem vízes van.....soha nem ültem légolajoson....
Papir szerint az kisebb ménest tartalmaz, de szerintem egyrészt elhanyagolható - másrészt, a vízes 86 lovát sem lehet kihasználni jelenleg.......hiszen 7-8000fordulatnál adja le a max nyomatékot is, amihez már igencsak menni kell. (7000-nél nekem 140-et megy....és ugye az már helyszini bírságos eset:-))


Esetleg az eladásnál lehet jobb a vízes, hiszen ha ÉN venni akarnék mocit akkor van egy X összegem rá.....azért meg már minél újabbat szeretnék, hogy ha majd egyszer elakarom adni, akkor se egy vén darab legyen.

Pyerre haverom most akarja eladni az 1200-esét......
Ha van kess a zsebedben akkor viszont azt tudom ajánlani, hiszen egyben van a gép, annyival nem nagyobb, de kevesebbett pörög.

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/1
70573/SUZUKI_GSF1200S_.html
Helló mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok és kellene pár tanács,infó a Banditákról!A 600-650S modellek érdekelnek!Kérdés,hogy megéri-e az árkülönbség a két generáció között?Elsősorban nem az évjáratbeli különbségre gondolok,hanem a menetteljesítménybeli különbségre!
Ha van valakinek tapasztalata ez ügyben légyszi segítsen!Köszi
Van van....és ha van valakinek job, újabb akkor küldje el (vagy a linketÖ hogy feltehessem.....

http://www.akmt.hu/gsfcikkek.h...
Ja csak ennyi.....
Ennyit szerintem az épp eszü ember is tart rá, hiszen nem a felső kupakot akarom odafogatni.
Én úgy értettem, mint pl. a GS-e,nél volt, hogy a teló teteje majdnemhogy a kormányt érinti......
Honnan tölthető le k6-os 1200 s re szerviz manuál ?
Köszi pipák elvileg jól vannak balról 1,4 jobbról 2,3.
Mennyire nehéz meghajtani a főtengelyt?
Keresztapám szerint túl nehéz szerinte szorul valami.
Elő fordulhat h mikor kivette a láncfeszítőt, akkor automatikusan megszorult vagy meg feszült valami?
hááát...elvileg tényleg nem mozdulhatott el a vezérlés...éppen ezért a pipákat kellene +nézni, hogy a +felelő gyújtási sorrend stimmeljen...
sok sikert, valszeg csak ennyi a problem