nem ertek hozza, de eleg sokat tud. okes, ha nem okoz gondot az akksinal es egyeb elektromos dolognal, akkor benevezek egyre. szolok, ha aktualis, es elore is
K7 1250SA. A kép a manuálból. Alátét 2,2mm. Tehát a gyári beállítás 4mm. Ezt a 4mm-t növeltem 8mm-re. Van aki egy kicsit többre. Páran már kipróbáltuk és nem állítottuk vissza. Mindenki SAJÁT felelősségére nyúljon hozzá.
A 650-es gyári beállítását nem ismerem.
Vettem egy 90 es suzuki gsf 250 est.
Múlt hétfőn mentem vele minden rendben volt.
Észre vettünk egy repedésnek látszó valamit a blokkon.
Leszedtük a karbit és a légszürőt.
Kivettük a vezérmü lánc feszítőt azzal a céllal hogy elvisszük meg hegesztettni, mikor kivittük és jobban szemügyre vettük kiderült hogy 3 "repedés van" megcsiszoltuk kicsit kiderült hogy csak öntési hiba. Vissza tettük a láncfeszítőt,karbit,légszürőt,tankot megpróbáltuk beröfenteni de nem hagyta magát.
Aggódtunk hogy esetleg elmozdulhatott a vezérmű lánc és sérülhettek a szelepek.
Előről az egész szétkaptuk a vezérmü tengely oldalán a 2 bevágás vizszintesbe bütykök is elvileg jól állnak nem mozdult el semmi mikor levettük a láncfeszítőt. karbi tiszta, benzin is van benne. Össze raktuk és nem indul.
Akinek van valami ötlete kérem szóljon, ha pécsi és ért hozzá vagy van pécsen ismerős aki ért hozzá nagyon megköszönném.
Nekem az első volt fent elsőre.....vagyis a sima ROAD ATTAC volt fent 19.000km-ert......szóval NAGYON bejött....
Most a " ROAD ATTAC 2"-es verzió van fent - szóval elméletileg ez 32.000-ig is el fog menni (remélem:-)
A sima nekem nagyon bejött.
Ez volt az első olyan gumi amielé a majrécsikom lement 0,5cm-re.....igaz utassal- csomagokkal.....
De volt már pár gumi az életemben - és ez egyiknél sem sikerült még.
És ami a lényeg?
Ez is tapasztalat:-))))
Ha középen már a minta ugy 2-3cm-es távon "MEGSZÜNT" akkor már az utca végére se indulj el, mert ez követezik BIZONYTALAN IDŐN belül
Nagyon nem kell:-)
a 2008-as évadzárónál már nem tudom....talán 10-12 motor volt, de abból 9-en RoadAttac volt fent:-)
Nekem nagyon bejött...
Hátul 14400-at elől 19200-at ment el......
Épp ezért leszek kíváncsi, most hogy ez a "2"-es verzió mit fog bírni.
Az már tegnap szembeötlött, hogy a profilkiképzés miatt nagyon könnyen (és szokatlanul hirtelen is) bedöl a kanyarba......
ucsó képen a régi RoadAttac van 19200-al.....
MÉG mindig volt rajta minta:-)))) Csak már igencsak repedezett, és kagylós volt
A 650-es gyári beállítását nem ismerem.
Rákereshetsz a Neten is, Spy LM207.
http://www.aabroncs.hu/autofel...
Tőlem megkapod 20ért, ha majd úgy álltok, és ingyen beszerelem, cserébe a gumikért!
Kellene nekem egy kis segítség.
Vettem egy 90 es suzuki gsf 250 est.
Múlt hétfőn mentem vele minden rendben volt.
Észre vettünk egy repedésnek látszó valamit a blokkon.
Leszedtük a karbit és a légszürőt.
Kivettük a vezérmü lánc feszítőt azzal a céllal hogy elvisszük meg hegesztettni, mikor kivittük és jobban szemügyre vettük kiderült hogy 3 "repedés van" megcsiszoltuk kicsit kiderült hogy csak öntési hiba. Vissza tettük a láncfeszítőt,karbit,légszürőt,tankot megpróbáltuk beröfenteni de nem hagyta magát.
Aggódtunk hogy esetleg elmozdulhatott a vezérmű lánc és sérülhettek a szelepek.
Előről az egész szétkaptuk a vezérmü tengely oldalán a 2 bevágás vizszintesbe bütykök is elvileg jól állnak nem mozdult el semmi mikor levettük a láncfeszítőt. karbi tiszta, benzin is van benne. Össze raktuk és nem indul.
Akinek van valami ötlete kérem szóljon, ha pécsi és ért hozzá vagy van pécsen ismerős aki ért hozzá nagyon megköszönném.
Miért Te hogy lötted be?
Nekem a K7-es a híddal volt egyvonalban gyárilag is.....
Most a " ROAD ATTAC 2"-es verzió van fent - szóval elméletileg ez 32.000-ig is el fog menni (remélem:-)
A sima nekem nagyon bejött.
Ez volt az első olyan gumi amielé a majrécsikom lement 0,5cm-re.....igaz utassal- csomagokkal.....
De volt már pár gumi az életemben - és ez egyiknél sem sikerült még.
Ez is tapasztalat:-))))
Ha középen már a minta ugy 2-3cm-es távon "MEGSZÜNT" akkor már az utca végére se indulj el, mert ez követezik BIZONYTALAN IDŐN belül
a 2008-as évadzárónál már nem tudom....talán 10-12 motor volt, de abból 9-en RoadAttac volt fent:-)
Nekem nagyon bejött...
Hátul 14400-at elől 19200-at ment el......
Épp ezért leszek kíváncsi, most hogy ez a "2"-es verzió mit fog bírni.
Az már tegnap szembeötlött, hogy a profilkiképzés miatt nagyon könnyen (és szokatlanul hirtelen is) bedöl a kanyarba......
ucsó képen a régi RoadAttac van 19200-al.....
MÉG mindig volt rajta minta:-)))) Csak már igencsak repedezett, és kagylós volt
Csak Tegnap cseréltettem Én is, és míg elértem hozzá olyan kis "félősre" vettem.......de hazafelé.......ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Néztem a gumiját tegnap:-) Elég érdekesen leamortizálódott:-)
Az sok:-)) Nekem gyárilag 350 volt csak benne:-))))
Meg is lepődtem mikor lecseréltem:-)))))
Bár Én dobtam rá még egy lapáttal mert nem 10w-s olajat tettem bele hanem 15-öst:-)