Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem ertek hozza, de eleg sokat tud. okes, ha nem okoz gondot az akksinal es egyeb elektromos dolognal, akkor benevezek egyre. szolok, ha aktualis, es elore is
K7 1250SA. A kép a manuálból. Alátét 2,2mm. Tehát a gyári beállítás 4mm. Ezt a 4mm-t növeltem 8mm-re. Van aki egy kicsit többre. Páran már kipróbáltuk és nem állítottuk vissza. Mindenki SAJÁT felelősségére nyúljon hozzá.
A 650-es gyári beállítását nem ismerem.
Na, erről a riasztóról beszéltem Neked, persze nem ennyiért!
Rákereshetsz a Neten is, Spy LM207.
http://www.aabroncs.hu/autofel...

Tőlem megkapod 20ért, ha majd úgy álltok, és ingyen beszerelem, cserébe a gumikért!
igyekszunk. de barmi tortenjen, a motor marad.
Üdv emberek.
Kellene nekem egy kis segítség.

Vettem egy 90 es suzuki gsf 250 est.
Múlt hétfőn mentem vele minden rendben volt.
Észre vettünk egy repedésnek látszó valamit a blokkon.
Leszedtük a karbit és a légszürőt.
Kivettük a vezérmü lánc feszítőt azzal a céllal hogy elvisszük meg hegesztettni, mikor kivittük és jobban szemügyre vettük kiderült hogy 3 "repedés van" megcsiszoltuk kicsit kiderült hogy csak öntési hiba. Vissza tettük a láncfeszítőt,karbit,légszürőt,tankot megpróbáltuk beröfenteni de nem hagyta magát.
Aggódtunk hogy esetleg elmozdulhatott a vezérmű lánc és sérülhettek a szelepek.
Előről az egész szétkaptuk a vezérmü tengely oldalán a 2 bevágás vizszintesbe bütykök is elvileg jól állnak nem mozdult el semmi mikor levettük a láncfeszítőt. karbi tiszta, benzin is van benne. Össze raktuk és nem indul.

Akinek van valami ötlete kérem szóljon, ha pécsi és ért hozzá vagy van pécsen ismerős aki ért hozzá nagyon megköszönném.
Mégegyszer, nagyon szépen köszönöm, és kívánom, hogy minél hamarabb lábaljatok ki a válságból!
hasznald egeszséggel!
Van neked 1 oldalad vagy volt ? Hol érhető el ott volt manuálod a K6os levegős 1,2-s hez ? Vagy honnan tölthető le? Előre is kösszi
mi van mi van mi van?

Miért Te hogy lötted be?
Nekem a K7-es a híddal volt egyvonalban gyárilag is.....
Nekem az első volt fent elsőre.....vagyis a sima ROAD ATTAC volt fent 19.000km-ert......szóval NAGYON bejött....
Most a " ROAD ATTAC 2"-es verzió van fent - szóval elméletileg ez 32.000-ig is el fog menni (remélem:-)

A sima nekem nagyon bejött.
Ez volt az első olyan gumi amielé a majrécsikom lement 0,5cm-re.....igaz utassal- csomagokkal.....
De volt már pár gumi az életemben - és ez egyiknél sem sikerült még.
Hali, én is ezt a gumit éztem ki előre, olvastam, hogy neked bejött, szóval szerinted jó választás? :)
Ugyanoda tettem vissza ahol volt az anya alá 1,5-2 milire.
Bocs. most látom hogy nem vizes banditod van
A villaszárak mennyire lógnak ki a hídból? Ugye nem "lapra" állítottad mint állítólag az 1200-eseknél kell?
K71250 SA manual szerint 471ml és 144mm a teleszkóp tetejétől gyári SS8 as olajból. Állítólag ez 10-esnek megfelelő. Nekem 15-ös került bele.
palyara tokeletes.
Ez el, tényleg, de a széle még zsír új!
hat ez elkopott...
És ami a lényeg?
Ez is tapasztalat:-))))
Ha középen már a minta ugy 2-3cm-es távon "MEGSZÜNT" akkor már az utca végére se indulj el, mert ez követezik BIZONYTALAN IDŐN belül
jah, nezegettem a reklamjat es lattam, hogy hegyesebb profilja van. azert majd neha szamolj be rola.
Nagyon nem kell:-)
a 2008-as évadzárónál már nem tudom....talán 10-12 motor volt, de abból 9-en RoadAttac volt fent:-)

Nekem nagyon bejött...
Hátul 14400-at elől 19200-at ment el......

Épp ezért leszek kíváncsi, most hogy ez a "2"-es verzió mit fog bírni.
Az már tegnap szembeötlött, hogy a profilkiképzés miatt nagyon könnyen (és szokatlanul hirtelen is) bedöl a kanyarba......



ucsó képen a régi RoadAttac van 19200-al.....
MÉG mindig volt rajta minta:-)))) Csak már igencsak repedezett, és kagylós volt
a conti is jo arban van, strausznal 55 a par. majd egyszer en is valami jot akarok venni, addig csak tesztelgessetek!
Tegnap említette:-)))
Csak Tegnap cseréltettem Én is, és míg elértem hozzá olyan kis "félősre" vettem.......de hazafelé.......ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Néztem a gumiját tegnap:-) Elég érdekesen leamortizálódott:-)
eriknek a hetvegen mar egy eleg jo gumma fog feszulni a gepen. felteve ha felszerelteti.
száranként 450?
Az sok:-)) Nekem gyárilag 350 volt csak benne:-))))

Meg is lepődtem mikor lecseréltem:-)))))
Bár Én dobtam rá még egy lapáttal mert nem 10w-s olajat tettem bele hanem 15-öst:-)