Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tökéletes köszönöm
Érintve a ki mihez ért-problematikát:

Engem kereshettek bármikor, ha bukócsövet kell rozsdátlanítani!



Csak hogy tudjátok, én személyesen ismerem HD-Matyit ! ! !
Na nekem NINCS "a"-m jelenleg
A képen az 1250-es bandita gyári beállítása van.
Az "alátét" vastagsága 2,2mm. Tehát a gyári beállítás 4mm a teló végétől. Én ezt 8mm-re állítottam. Van aki egy kicsit többre.
Nem.....

Te azt írtad, hogy a kifli fölött legyen még 1,2mm (?) szabadon és csak utána jöjjön a kupak.....
Nekem nem igazán van meg.....csak a kupak látszik ki.....


Mikor teljesen felengedtem (az kb 1,5cm lehet) akkor annyi volt csak az érzésem, hogy "nehogy lenyomja a fejodomot a sárvédő:-)"
De mivel ugye megcsinálták a 6-ost, így nem volt más nekem semmiben - bár nem vagyok az a "lábtartóig döntöm, mert az a király" kategória.....
Van egy népi bölcsesség:
Ember tervez i..........sza.
Csúszik. Addig meg powertape.
Tényleg érdekel. Ha jól értem átállítottad és jelenleg is úgy van.
Ezek szerin szarabb nem lett .
Azért a szubjektív véleményedet is leírhatnád.
Vettél bukót?
Mármint felengedését? (mert most van lent....csak a zárókupak látszik ki a kifliből)

Yes.....de nem írtam még be, mert csak Adony és Batta közt tudtam "tesztelni" ott meg nem sok kanyar van......vagyis hogy hogyan viselkedik az így eléggé szubjektív lenne
Gratulálok. Igazad van neked se legyen jobb.

Egyébként az egy motoron 3 fővel való motorozást nálunk nem engedélyezett

Más: Kipróbáltad a motor elejének a leengedését?
Ezzel kb: 5-ször szólaltál meg eddig a fórumon, adatlapod nincs kitöltve és egy mondat alapján eldöntöd ki az ász. Gratulálok a teljesítményedhez.
Attól hogy azok akik mostanság olvasgatják ezt a fórumot és problémájuk van ne fogadjanak el tanácsot az olyan kóklertől mint Te.

Úgy látom nem mered megosztani a műhelyed nevét, címét.
Ezért innentől részemről ezt a témát befejeztem.
még mindig nem értelek mitől jobb az élet a te tanácsaidtól.
Hogy értsük egymást:
Melyik műhely(bár konkrétan nem mondtad de én úgy gondolom hogy motorszerelő) az amelyikben dolgozol mert nagy-ívben szeretném elkerülni. Ha Te magad meg lennél győződve arról hogy "tuti" műhely nem próbálnád elkerülni a nevesítést.

Egyébként mint minden fórumon itt is vannak olyanok akiknek tanácsait, javaslatait elfogadják valamint elmennek hozzá javításra.
Nem kéne elgondolkodnod azon hogy Te miért nem tartozol ezek közé?

Más: A tévedés és a tudás hiányát beismerni nem szégyen bár igaz lehet kellemetlen.
nem gond ha nem értjük egymást csak egy szó elírása miatt nem kell reszelőzsírt emlegetned.
Az olajozóm 10+ekm-t futott hiba nélkül. De nézhetjük a hűtőtakarómat is. Viszont a jobb első teló szár gyárilag rosszul volt összerakva. Vagy akár nézzük a toyota gázpedált vagy a motorjaink hírhedt fényezését. Annak az időnek rég vége amikor azt lehetett mondani hogy a "gyári az isten".

Egyébként nem a kérdésemre válaszoltál
Minek úgyis a hibát keresitek minden szavamban.de azért kíváncsi vagyok hogy hány motor fut az utakon amiben a jobb minőségű otthon gyártott alkatrész van, mert ha jobb akkor reklámozzátok és komolyan én is használom értsétek komolyan. Ha véletlenül nem éritek el a legyártott 1000000 darabszámot és nincs tesztelve évekig az sem baj.
Nyugtass meg hogy nem autó-motor szerelő műhelyről van szó. Ha mégis akkor áruld el légyszi hogy melyikben.
Ez nem rólad szól hanem akik szánt-szándékkal szórakozásból kötekednek és félre írt szavakba kötnek bele.
Lehet rola szo. De csak majd majus 17.etol, ha ismert otthon leszek.
Vállalnál egy karbibeállítást? Üveggyertyával meg szinkronnal?
nevemre katt
Sikerult.
Mester!

En nyugott vagyok mint a fahattyu, akkor en mar szerelhetek? Es tavgyogyithatok is koszonet nelkul?

Udv
Istvan
Halihó
NOLAN N84 N-Com Target XS nagyon szép állapotban eladó
Új ár: 66, most 25 pénz...
Karcálló,páramentes dupla plekó,400 UV védelem.
Teljes szellőző rendszer. Páraelterelő,bogárvédő.
Kivehető és mosható bélés és arcpárna.
Microlock zár.
VPS napellenző.
N-Com: komunikációs kit (mobil, gps, utas) 45 helyett +20 forint
Akit érdekel