Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a mocci 75 kilós emberre van állítva (5 ből a 3.rovátka ) , akkor ha 110-120 kilós a vezető az elő rugót hova csavarja? A hátsóban bőven van tartalék de az első talán 90 kilósig terhelhető. Tehát egy 100 kilós vezető az első telót már túlterheli és sajna itt mutatkozik meg a Bandit legnagyobb gyengéje a túl lágy rugó ! Ha teljesen kicsavart állapotban tudná a 75 kilósat akkor tuti lenne nem is értem az alapbeállításból 3. rovátka mért lehet még lágyítani ?
Zolee13: Nekem egészen komoly hatása van. Ha kell, egészen komolyan kisímítja az úthibákat, ha kell meg pattog, mit az a bizonyos a deszkán...

tsanyi? Kifejtenéd?

motorom: K8 1250 SA
Mindegyiket meg lehet oldani.
Csak a kirugózást tudod állítani de nagyon kis határon ( legalábbis az enyémen szinte észrevehetetlen )
A Bandit hátsó rugós tagját is szét lehet szerelni olajcsere miatt?
Nagybandik hátsó rugóstagjában melyik csillapítást lehet állítani?
Húzót, vagy nyomót?
Ezért kell időnként a hátsó telóban is olajat cserélni.
A berugózási csillapítás működött csak. A gödröket a rúgóút hiánya miatt a futómű nem követte. Gödröknél csökken a tapadás és elkezd mászni a segge.
A példádban rossz volt az előfeszítés. Nem tudott "nyúlni" a telód.

Idéznék a linkelt anyagból.
4.1. A hátsó csillapítás beállítása – Kirugózás

Amikor kifelé jövünk egy kanyarból és állítjuk fel a motort akkor van jelentôsége. Innentôl a kirugózásnak a szerepe a keréknek az úton tartása a maximális nyomaték átvitele érdekében.

LÁGY : Hiába vagyunk egy hosszú kanyarban a kirugózásnak csak a kanyar közepétôl van fontos szerepe. Ha a hátsó rugó túl hamar emeli fel a motor fenekét olyan lesz az érzés mintha fenékbe rúgtak volna . Ettôl instabillá válik a futás, a hátulja tántorog , hirtelen oldalra mászik. Sokan hibásan ezt az érzést a hátsó rugó elôfeszítésének növelésével akarják megszüntetni amivel az valóban jobbá válik, de elveszik egy csomó rugóút. A megoldás tehát nem ez, hanem a csillapítás ( kirugózási ) keményebbé vétele.

KEMÉNY : Ekkor nem ül fel elég gyorsan a motor , túl sokáig fogjuk úgy érezni hogy fent van az orra. Ettôl driftelni kezd a hátulja csakúgy mint amikor a berugózási csillapítás túl lágy.
Elmondom én hogy gondolom. Ha a futómű túl kemény a súlyodhoz, a rugó nem fog eléggé berugózni, ami nem hagyja dolgozni a lengéscsllapítót, mert szinte meg sem mozdul.
Pár hete fel voltam dobozolva, vittem utast is, adtam +2 kattintást hátul az előfeszítésnek, ahogy szoktam. Minden OK volt. Aztán hétfőn elmentem kedvenc útszakaszomra, és úgy éreztem elfelejtettem motorozni. Valami a hátuljával volt, elment az ívről, hirtelen billegett, pattogott mindenen. Aztán hazaérve eszembe jutott, h nem álítottam vissza. Ma reggel megnt elmentem. És jó volt
A tévedés jogát fenntartva:
az előfeszítésekkel a "hasznos" rúgóutat hasmagasságot, vázgeometriát állítod.
A hintázás, pattogás a csillapításnak köszönhető.
Ez egy nagyopn jó anyag!
Igaz, de ennek csak az 1.2-n van értelme méricskézni, mert ott elöl is tudsz előfeszítést állítani. Már a 600-on sem lehet. Hátul meg beállítod megfelően feszesre, elöl marad a gyári hinta, és kapsz egy kezelhetetlen motort, ami folyamatosan elpattog az ívről.
Egyébként ha valamivel komolyabban bele akarsz merülni.
http://www.mt01.hu/index.php?p...
Vegyél elő egy mérőszalagot és a manuált.
Terhelve az első teló 1/3-át hátsó teló 1/4-ét nyomódhat össze terhelés alatt a teljes rúgóútnak. A gyári új állapot 75kg-os vezetőre van becélozva.
Ez után jöhet a próba
Addig tekerd, míg nem kezd el pattogni. Ha azt érzed, hogy rumplisabb kenyarokban beleng, akkor még adni kell neki előfeszítést.
250 cm3 90 es évjárat.
Ha javarészt kétszeméllyel fogod használni akkor érdemes feszesebbre állítani a hátsó rugóstagot. Sajnos a 600-asnak is puhának érzem, pedig a legkeményebbre van már állítva.
90-es... Mármint az évjárata? Köbcenti?
Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy 91-es 400-a banditnál a hátsó rugó hogy legyen állítva jelenleg 3-ason van, én nem értek hozzá,
utcai használatra mi lenne az optimális beállítás?
vagy ez így jó?
azért kérdezem főleg mert ha ketten ráülünk 80kg+55kg akkor látszolag nagyon megűl a hátúlja

válaszokat előre is köszönöm.
üdv tudna valaki egy 90 es bandit blokkjáról egy robbantott rajzot küldeni? sürgös lenne.
Ha van teljes technikai specifikáció az is jól jönne.

köszi
Üdvözlet Mindenkinek!

Nekem van egy eladó sárga színű MRA túraplexi GSF 600S vagy 1200S típusú Suzuki Banditra az 1996 - 2000 közötti évjáratra. Akit érdekel jelezze e-mailben és küldök róla képet.
E-mail: shcayo@gmail.com
Üdv,
Shcayo
köszi
Mivel most nyitnak, valamivel oöda kell csalni a kuncsaftot.
20 milla a gép, sokára jön vissza az ára!
Tényleg csak ennyi? ....ez nagyon olcsó! .....azt hiszem sokan fognak odajárni...