Agip villaolajat vagy fuchs-ot használok és 12000km-ként ellenőrzést szükség esetén cserét írnak elő és általában kell is, de 20000-nél szerintem még a szelepelt villákban is érdemes cserélni.
Mikor kell cserélni a villaolajat ? Megtett Km vagy X évente Normál használat mellett ? Olvastam már ,hogy 10e km után de olyant is hogy 20-25e Km. ( nem mindegy ) után kell cserélni mi az igazság ? Motul cuccban gondolkodva ?
hello mindenkinek valaki mondja mar meg nekem hogy hogyan lessz a bandit hatulja legmagasabban es legkemenyebb rugozason_?:d mer a hogy ma allitgattam nemnagyon lett jo es van rajta 2 allito. gondolom ezt tudja mindenki:D es mit allit a kicsi tekero es mit ha az egesz rugot tekergetem_? hogyan lessz a legmagasabban es legkemenyebben_, kossz a valaszt
Nekem meg annyira ellágyult már a rugó, hogy a teljes telót cseréltem inkább. '99-es görbevázas 1,2-es az alany. Mikor egyedül mentem, már akkor is kevés volt, a két személy - kofferek kombóval meg lehasalt a masina max előfeszítésnél is.
Kapott egy GSXR-1100 hátsógátlót. Ezen fokozatmentesen állítható az előfeszítés (16-18 centit lehet menetesen állítani) a húzófokozat 5 a nyomófokozat 12 klikkel állítható. Ezzel most a kőkemény sportostól, az amcsi kocsis hullámzóig tudom állítani a cuccot. Bevált, ajánlom nektek is.
kicsit belekotnyeleskedem a rugó témában! Azt hogy értitek hogy 1-7 állás!? Melyik az egy melyik a 7?
Véleményem szerint a kemény az 1 a gyenge a 7... én egy jó ideig ugy motoroztam hogy a legalsón volt, (azaz a rugó a kevésbé volt öszenyomva) és pattogot mindig, aztán rájötttem hogy lehet neki csinálni valamit, akkor egyböl állitottam rajta, szép fokozatosan néztem és most a 3.on áll, közuton is jol viselkedik, és pályán is élvezetes vele kanyarogni! lövök képet, testsúly olyan 75 kg és ritka kétszemély! nekem ez bevállt.....
Igen erről beszélek én is a csavar 90 fokban lehet állítani ezért kérdeztem ,hogy függőleges vagy vízszintes a jóhoz közeli beállítás? Mert ez nekem öröktekerősnek tűnik ! Nincs kiindulási pont vagy ha igen akkor segits
Rosszul gondolod. Én 104kg vagyok. Hátsó rúgó előfeszítés: 7-esen van. 99%-ban utassal megyek. Még legalább egyet feszíteni kéne. Egyedül határeset.
Az első telók előfeszítését be tudtam állítani és még van tartalék. Szervizeld le az első telóidat. Többünknek problémája volt vele(gyárilag kevés olaj rossz összerakaás trutyi).
Félre értettél!
Én nem a rugó előfeszítésről beszélek, (ami nekem 6oson van, asszonnyal 7esen), hanem a csillapításról!
A csillapítást a rugó alján lévő viszonylag nagy, lapos csavarhúzóval tudod állítani a váltókar felőli oldalon.
Tsanyi majd megmondja az okosat is hozzá. Remélem!
Nem tud valaki egy jó szerelőt Eger/Miskolc környékén aki szakértene megfizethető áron egy bandit 250-hez ? Köszi.
A K7-es ABS nélküli idomos bandit gyári beállítása 3-as 75kg-os riderhez
Kérdeztem, hogy melyik csillapítást lehet állítani a banditon.
1 csavar van rajta, szóval gyanítottam, csak az egyik irányt lehet.
Te meg írtad, hogy mindkettő megoldható! Erre gondoltam, hogy fejtsd ki, hogy hogyan. Ezek szerint olaj cserével?
Kapott egy GSXR-1100 hátsógátlót. Ezen fokozatmentesen állítható az előfeszítés (16-18 centit lehet menetesen állítani) a húzófokozat 5 a nyomófokozat 12 klikkel állítható. Ezzel most a kőkemény sportostól, az amcsi kocsis hullámzóig tudom állítani a cuccot. Bevált, ajánlom nektek is.
Véleményem szerint a kemény az 1 a gyenge a 7... én egy jó ideig ugy motoroztam hogy a legalsón volt, (azaz a rugó a kevésbé volt öszenyomva) és pattogot mindig, aztán rájötttem hogy lehet neki csinálni valamit, akkor egyböl állitottam rajta, szép fokozatosan néztem és most a 3.on áll, közuton is jol viselkedik, és pályán is élvezetes vele kanyarogni! lövök képet, testsúly olyan 75 kg és ritka kétszemély! nekem ez bevállt.....
Akkor itt lesz a probléma. Én a csillapítást több fordulatnyi tartományban tudom tekergetni. Próbáld csak ki!
Az első telók előfeszítését be tudtam állítani és még van tartalék. Szervizeld le az első telóidat. Többünknek problémája volt vele(gyárilag kevés olaj rossz összerakaás trutyi).
Én nem a rugó előfeszítésről beszélek, (ami nekem 6oson van, asszonnyal 7esen), hanem a csillapításról!
A csillapítást a rugó alján lévő viszonylag nagy, lapos csavarhúzóval tudod állítani a váltókar felőli oldalon.
Tsanyi majd megmondja az okosat is hozzá. Remélem!