Nekem nagyon érdekesen hangzik ez a lánc olajozó! Valaki egy képet tudna felszerelt állapotban mutatni róla? Kíváncsi vagyok a dologra, mert én pl nagyon trehány vagyok és mindig elfelejtem
Nekem napokon keresztul vot szetdontve a motorom, de ki kellett talalnom mindent. Lemerni, attervezni, anyagot keresni, ujra atszabni...ezt nem lehet felszamolni egy ilyen projektnel (sajnos).De masodjara , amikor mar minden elo van keszitve, adottak a bekotesek elektromosan, es hidraulikusan, ismertek a beszerelesi pontok,akkor erdemes megnezni, hogy mennyi ido ment el ra...
Es igen egyet tudunk erteni abban hogy ez egy alkatresz hamaz csak amit megveszel, nem egy PLUG and GO cucc. Es bizony a csak az elektronika megforrasztasaval el lehet tolteni egy 30-45 percet... es igen akkor meg ott kabelezes , csovezes a motoron. Es plusz ido ha csatlakozokat is akarsz hasznalni, es nem direktbe kotni bizonyos helyeken. De az meg esetleg kesobb , bontasnal terul meg...
Lehet én vagyok béna de 2 óra alatt nem lehet szerintem beszerelni a mcoi-t. Műhelyben szerintem a munkadíj mégegy mccoi ár lenne. Így azért már húzós.
"hanem a megbizhatósággal és azzal, hogy látott-e már ilyen cuccot"
Minek vagy kinek a megbizhatosaga? A cucc megbizhatosag, vagy a szereloe? A cucc kb 5-6 eve letezik, es 1-2 ev alatt kinotte a gyerekbetegsegeket, vagyis nemi modositasokon , fejleszteseken esett at.Mint ahogy egy noralis valamire valo termeknel ez enni szokott. Ma stabil es megbizhato szerkezet.
A szakik nem hiszem hogy lattak sok ilyet itthon , ahogy ebben az orszagban ez lenni szokott...de a termek oldalan remek leirasok vannak beszerelesekrol , es meg barabar egynyelvet beszelok is okosodhatnak belole a sok szep szines informaciodus kepek alapjan.
Persze ezt is meg kell tanulni, tapasztalni akar egy POWER COMMANDER-t, vagy karbibealitast... En magam fel eve foglalkozom vele komolyan es meg most is tudok hozzatenni, vagy eppen elvenni(egyszerusiteni, olcsositani, ha ugy tetszik).
Lenne, egy nagy kérésem!
Le tudná fotózni valaki jó minőségben az 1200S bandita fej és farok idomon lévő matricákat, ha lehet valami mérőeszközhöz viszonyított helyzetben?(pl:mérőszalag, vonalzó)
És feltenné ide, vagy levélben az entalpia67@freemail.hu.címre, nagyon megköszönném!
Szeretném legyártatni, mivel a gyári ár igen húzós
Köszönettel
TR
En tettem egy ilyen "konnyelmu" felajanlast pont olyan elveszett embereknek...Hat nem kellett hitelt felvennem, hogy ki tudjam fizetni az utalast...
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Amugy nem ertem milyen "korrekt jo szakikrol" beszelsz? Itt masrol sem megy az infocsere, csak ki hogy tudja maga megoldani a sajat bajat (meg akkor is ha nem ert hozza), mert alapvetoen nem tudja megfizeti a korrekt szakikat, igy aztan tenyleg nem ismer egyet sem.
jó az olajzó, a gondom az, mint minden ilyen utólagos, főleg precíz cucookal, h nincs korrekt ember aki felrakja....megint a maszek, meg ismerösök...a megvétele nem gond, de az utána lévő tortúráról fázik a kezem előre....hiába, nincs jó szaki, sztem....
"sprayt pont arra találták ki, hogy megszáéradva nem dobja le": te soha nem takariod a motorod? Neked allandoan tiszta a lancvedod, kozepallvanyod, indexed, rendszamtablad, ules alatti idomod, elso lanckerek deklije alatti resz, lengovilla, stb? Nem itt van az a resze a spaynek ami akarmennyire is ragados , de "ide dobja le"? Vagy csak az en motoromon voltak ezek a helyek gusztustalanul televagva spray es kosz keverekevel?
"Sajnos az olaj, ha nagy viszkozítású is, könnyebben leválik. Mint a fűrésznél..." A felesleges olaj a kosszal egyutt levalik, de meg ta annyit fujsz ra amennyi eppen sikereul, addig en egy pontosan beallitott menyiseget engedek csak ra. Es nem furesszel motorozok, kar osszehasonlitani a kortet az almava. Nem vagyok egy favago, de azt hiszem annak az olajzopumpaja egy kicsitt ineziveben dolgozik a komolyabb "szennyezodes miatt", meg mert nem o-gyurus a lanca...
"Kíváncsi lennék, pályára felengednek-e vele? Persze nem sunnyogva, ha tudják, mi is van a motoron...." Ha veletlen palyara tevednek , akkor esetleg pont olyan tudatlansag miatt nem engednekek fel mint amivel most itt te fertozol mindenkit. Es mivel sok ilyen "tudatlan szerelo, es szervezo" letezik elofordulhat hogy csak "szunyogva" lehetne palyazni. Annak ellenere, hogy felenegdnek minden rendszam nelkuli hivatalos engedelyeztetes nelkuli modositassal rendelkezo tobbszor megboritott vasat is... amiben biztos nincsen semmilyen kulonosebb kockazat...
Roviden ,mert most szallt el amit begepeltem ...
Kar hogy nem tudtal olvasni a sorok kozott, es nem ismersz magadra, hogy pont azt csinalod amit leirtam, ugy probalsz meg valami felett palcat torni, hogy nem is ismered pontosan...
A lancon levo olajra ugyan azok a Newtoni torvenyek vonatkoznak, mint a sprayre, igy nem sokkal tobb esely van arra hogy a kerekre keruljon.
Es mekkora gondot okozhat 6-7km-ekent 1 csepp olaj. Az utakon ennel komolyabb a szennyezettseg ami blokkok tomitetelensege miatt keletkezik.
Es egy kicsit alszentsegnek tartom a kornyezetvedelemrol papolni egy olyan oldalon ahol masrol sem megy az eszmecsere, csak kornyezetvedelmi tiltas kiiktatasa, szetfurkalt kipufogo, athangolt motor karakterisztika, es a 20 eves motorok osszefoltozasa...
A koltoi tulzasrol:Egy lanc gorgosorat, meg lehet kivulrol is fujni meg belulrol is , de nem az oldalara gondoltam ahol el van nitelve...
Azert is terjed ez a megoldas a nehezen mert inkabb hallgatnak az olyan velemenyekre mint a tied, amik az ismert dolgok mellet szolnak. Es alapvetoen felnek a ismeretlen megoldasoktol, foleg ha az meg "draga"is. Es tul jo a markentingje a lancspraynek ahhoz hogy birkat csinaljon az emberekbol, es gondolkodas nelkul fujja mindenhova...
Es hogy lancfuresz olaj? Lehetne mas is, amit direkt erre a celra ajanlanak a LOUIS-ban, de kb olyan, mint lancspray-es lancspray tipus kozotti valasztas.
Nem a környezetdologra szerettem volna kihegyezni! Hanem arra, hogy a sprayt pont arra találták ki, hogy megszáéradva nem dobja le. Sajnos az olaj, ha nagy viszkozítású is, könnyebben leválik. Mint a fűrésznél...
De lényegtelen. Aki akarja, használja egészséggel.
Kíváncsi lennék, pályára felengednek-e vele? Persze nem sunnyogva, ha tudják, mi is van a motoron....
"Namost motoron hova megy ez az olaj? Ugye te sem tudod? Hát ezaz! Az egy dolog, hogy nem éppen környezetbarát. De mivan, ha a gumi széle is kap belőle, te meg jó mélyre ledöntöd? "
A tapasztalatok a következőek. A fölösleges olaj rámegy a középsztenderre. De mivel állítható a mennyiség, be tudod lőni pontosan az igányeidnek. alapbeállításaal 1liter olaj 50 ezer km-re elég. Ezt nem nevezném túl nagy környezetszennyezésnek. És a láncspré hova megy, ha már itt tartunk?
Bár kicsit régen volt, de szeretnék válaszolni a láncolajozós dologra.
Félreértettél. Az elv nagyszerű! A kivitelezésed még szebb, tényleg nagyon profi munka! Nekem ennél a cuccnál az olaj nem tetszik! Láncfűrészolaj? Hümm... Érdemes kipróbálni, hogy az ember fog egy ilyen fűrészt, és egy fehér lap fölött megpörgeti párszor a motorját! A fehér lap meseszépen olajos lesz! Namost motoron hova megy ez az olaj? Ugye te sem tudod? Hát ezaz! Az egy dolog, hogy nem éppen környezetbarát. De mivan, ha a gumi széle is kap belőle, te meg jó mélyre ledöntöd?
Abban igazad van, hogy hosszútávon olcsóbb. Még azt is belátom, hogy bizony folyamatosan olajozva lehet hosszabb az élettartamod, és kevéssé macerás. A spray drága, ezzel is egyetértünk. (no azért amit a befújásról írtál... kühüm, remélem csak költői túlzás, hogy az oldalát akartad fújni....)
2-ben és 3-ban elcseszi az előgyújtást, hogy a vas megfeleljen a környezetvéfelmi előírásoknak. Ezért van abban a kéát fokozatban a rángatás. Kiiktatni 10 perc, jó pöcsölősen. Csoki szét, két csatit kipattint, zsugorcső, csoki össze.
Es igen egyet tudunk erteni abban hogy ez egy alkatresz hamaz csak amit megveszel, nem egy PLUG and GO cucc. Es bizony a csak az elektronika megforrasztasaval el lehet tolteni egy 30-45 percet... es igen akkor meg ott kabelezes , csovezes a motoron. Es plusz ido ha csatlakozokat is akarsz hasznalni, es nem direktbe kotni bizonyos helyeken. De az meg esetleg kesobb , bontasnal terul meg...
Ők le tudják neked gyártani. Nem is vészes áron.
Üdv
Minek vagy kinek a megbizhatosaga? A cucc megbizhatosag, vagy a szereloe? A cucc kb 5-6 eve letezik, es 1-2 ev alatt kinotte a gyerekbetegsegeket, vagyis nemi modositasokon , fejleszteseken esett at.Mint ahogy egy noralis valamire valo termeknel ez enni szokott. Ma stabil es megbizhato szerkezet.
A szakik nem hiszem hogy lattak sok ilyet itthon , ahogy ebben az orszagban ez lenni szokott...de a termek oldalan remek leirasok vannak beszerelesekrol , es meg barabar egynyelvet beszelok is okosodhatnak belole a sok szep szines informaciodus kepek alapjan.
Persze ezt is meg kell tanulni, tapasztalni akar egy POWER COMMANDER-t, vagy karbibealitast... En magam fel eve foglalkozom vele komolyan es meg most is tudok hozzatenni, vagy eppen elvenni(egyszerusiteni, olcsositani, ha ugy tetszik).
Lenne, egy nagy kérésem!
Le tudná fotózni valaki jó minőségben az 1200S bandita fej és farok idomon lévő matricákat, ha lehet valami mérőeszközhöz viszonyított helyzetben?(pl:mérőszalag, vonalzó)
És feltenné ide, vagy levélben az entalpia67@freemail.hu.címre, nagyon megköszönném!
Szeretném legyártatni, mivel a gyári ár igen húzós
Köszönettel
TR
Már igaz kérdeztem valaki 400as banditot személytöl bontottat tud? Oldalsztender érdekelne! köszi!
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Amugy nem ertem milyen "korrekt jo szakikrol" beszelsz? Itt masrol sem megy az infocsere, csak ki hogy tudja maga megoldani a sajat bajat (meg akkor is ha nem ert hozza), mert alapvetoen nem tudja megfizeti a korrekt szakikat, igy aztan tenyleg nem ismer egyet sem.
"Sajnos az olaj, ha nagy viszkozítású is, könnyebben leválik. Mint a fűrésznél..." A felesleges olaj a kosszal egyutt levalik, de meg ta annyit fujsz ra amennyi eppen sikereul, addig en egy pontosan beallitott menyiseget engedek csak ra. Es nem furesszel motorozok, kar osszehasonlitani a kortet az almava. Nem vagyok egy favago, de azt hiszem annak az olajzopumpaja egy kicsitt ineziveben dolgozik a komolyabb "szennyezodes miatt", meg mert nem o-gyurus a lanca...
"Kíváncsi lennék, pályára felengednek-e vele? Persze nem sunnyogva, ha tudják, mi is van a motoron...." Ha veletlen palyara tevednek , akkor esetleg pont olyan tudatlansag miatt nem engednekek fel mint amivel most itt te fertozol mindenkit. Es mivel sok ilyen "tudatlan szerelo, es szervezo" letezik elofordulhat hogy csak "szunyogva" lehetne palyazni. Annak ellenere, hogy felenegdnek minden rendszam nelkuli hivatalos engedelyeztetes nelkuli modositassal rendelkezo tobbszor megboritott vasat is... amiben biztos nincsen semmilyen kulonosebb kockazat...
Kar hogy nem tudtal olvasni a sorok kozott, es nem ismersz magadra, hogy pont azt csinalod amit leirtam, ugy probalsz meg valami felett palcat torni, hogy nem is ismered pontosan...
A lancon levo olajra ugyan azok a Newtoni torvenyek vonatkoznak, mint a sprayre, igy nem sokkal tobb esely van arra hogy a kerekre keruljon.
Es mekkora gondot okozhat 6-7km-ekent 1 csepp olaj. Az utakon ennel komolyabb a szennyezettseg ami blokkok tomitetelensege miatt keletkezik.
Es egy kicsit alszentsegnek tartom a kornyezetvedelemrol papolni egy olyan oldalon ahol masrol sem megy az eszmecsere, csak kornyezetvedelmi tiltas kiiktatasa, szetfurkalt kipufogo, athangolt motor karakterisztika, es a 20 eves motorok osszefoltozasa...
A koltoi tulzasrol:Egy lanc gorgosorat, meg lehet kivulrol is fujni meg belulrol is , de nem az oldalara gondoltam ahol el van nitelve...
Azert is terjed ez a megoldas a nehezen mert inkabb hallgatnak az olyan velemenyekre mint a tied, amik az ismert dolgok mellet szolnak. Es alapvetoen felnek a ismeretlen megoldasoktol, foleg ha az meg "draga"is. Es tul jo a markentingje a lancspraynek ahhoz hogy birkat csinaljon az emberekbol, es gondolkodas nelkul fujja mindenhova...
Es hogy lancfuresz olaj? Lehetne mas is, amit direkt erre a celra ajanlanak a LOUIS-ban, de kb olyan, mint lancspray-es lancspray tipus kozotti valasztas.
De lényegtelen. Aki akarja, használja egészséggel.
Kíváncsi lennék, pályára felengednek-e vele? Persze nem sunnyogva, ha tudják, mi is van a motoron....
Te kiprobaltad?
A tapasztalatok a következőek. A fölösleges olaj rámegy a középsztenderre. De mivel állítható a mennyiség, be tudod lőni pontosan az igányeidnek. alapbeállításaal 1liter olaj 50 ezer km-re elég. Ezt nem nevezném túl nagy környezetszennyezésnek. És a láncspré hova megy, ha már itt tartunk?
Félreértettél. Az elv nagyszerű! A kivitelezésed még szebb, tényleg nagyon profi munka! Nekem ennél a cuccnál az olaj nem tetszik! Láncfűrészolaj? Hümm... Érdemes kipróbálni, hogy az ember fog egy ilyen fűrészt, és egy fehér lap fölött megpörgeti párszor a motorját! A fehér lap meseszépen olajos lesz! Namost motoron hova megy ez az olaj? Ugye te sem tudod? Hát ezaz! Az egy dolog, hogy nem éppen környezetbarát. De mivan, ha a gumi széle is kap belőle, te meg jó mélyre ledöntöd?
Abban igazad van, hogy hosszútávon olcsóbb. Még azt is belátom, hogy bizony folyamatosan olajozva lehet hosszabb az élettartamod, és kevéssé macerás. A spray drága, ezzel is egyetértünk. (no azért amit a befújásról írtál... kühüm, remélem csak költői túlzás, hogy az oldalát akartad fújni....)