Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ideszólítom Kraven sporttársat, Ő ilyen órákban képben van, tavaly rántotta szét a sajátját.
Az első képen látszik hogy valami le van törve róla.Lehet ez van benne.Mivel ahogy néztem nem szétszedhető az óra vagy elviszed műszerfalashoz,vagy szétszeded de lehet KO lesz vagy veszel egy bontott órát.Javítás pl.
meghiusulni latszik a tervem. nekem nagyon ugy tunik, hogy nem bonthato roncsolodas nelkul az ora. a km ora krom kerete ra van pattintva az ora muanyag burkolatara. igy viszont csak feszegetessel tudnam leszedni, es igy majdnem biztosan serulne a krom keret. azt meg nem szeretnem.

a masik negativum amit tapasztaltam, hogy a km ora visszatekeresehez az orat sem kell szetbontani. egyszeruen le kell huzni a km ora spiralt, es egy furoval megtekerni az oramutato jarasaval megegyezo iranyba.

ha esetleg van valakinek otlete a szetszedesre, szivesen hallgatom.

ja, es valami nagy muanyag test szaladgal odabennt. nem tudom mi az, de pont az also lampa elott. marcsak ezert is szet kene szedni.
A mutatót villával szedd le. Én legalább is úgy láttam egy német oldalon.
igyekszem vigyazni. holnap orulok ha eljutok odaig, hogy le tudom szedni a muszert a vasrol. aztan a meleg szobaban szemugyreveszem a szerkezetet. majd fotozgatok kozben, hatha jol jon meg a kesobbiekben. meg persze hogy utana ossze is tudjam rakni.
Számlapot nem bontottam,azt nem akartam cserélni,csak izzócsere,meg km visszaterekő miatt kaptam szét.
De ahogy olvastam a számlap levételhez kell némi türelem,mert a mutató egy kis tengelyen ül és arra nem árt vigyázni
koszi. holnap megnezem ha lesz idom. remelem sikerrel jarok.

a tovabbi bontasnal mire figyeljek? nehez a szamlapot kioperalni?
ha elakadok, jovok zaklatni.
Hali!

Nekem a Bandit órája kb ugyanilyen. Nálam ez az alsó-felső két kábel a számlap megvilágítás. Veszettül szorult nekem is első kicibálásra,de azért,mert egy gumiperem tartja,mint az állat. Ha minden igaz,akkor izzók vannak mögötte és nem őrült barbár módon,de kicsit erősebben húzva kivehető mindkettő
Remélem tudtam segíteni.
Most, hogy szóba került, nekem is feltűnt, hogy kormos az egyik torkom. Szerintem előbb-utóbb hengerfejet kellenne cserélnem, mert a szelepfedél tartó meneteim is szarrá vanna menve, amik egyben csapágyak is.
sziasztok!

szetszedtem a km orajat a banditnak ('96 750 naked). leszedtem a km ora kulso burkolatat. majd a kovetkezo kep fogadott:
kep
a zold karikaval jelolt csavarok rogzitik az orat a konzolhoz. ezeket leszedtem. ok.
a km spiralt is leszedtem ugye, az is ok.
a piros karikaval jelolt kabellel vannak gondjaim. nem tudom hogyan lehet (mar ha lehet) eltavlitani. egy ugyanilyen kabel van alul is, csak az a kepen nem latszodik. esetleg tovabb kell bontanom a kekkel jelolt csavarokkal, vagy ki lehet szedni anelkul is? nem mertem eroltetni, gondoltam inkabb megkerdezem toletek.

uj szamlapokat szeretnek csinaltatni. esetleg vannak akik itt ilyennel foglalkoznak, vagy ismertek aki igen?

udv.
Első körben Én is az elsőket akarom, csakhogy mi a változás!
És ebből jön le a -15 %? Mert az 60 e Ft-nál már egész jelentős... Úgy 51 e Lenne... Esetleg ha elhagyod a hátsó rendszert, akkor 40 helyett 34 e.
http://www.injektor.hu/index.j...

"A benzinben kissé szegény keverékkel üzemelő motor kipufogógázaiban viszont a NOx aránya igen erőteljes mértékben megnő, ami a környezetet súlyosan károsítja. Látható, hogy az elégetlen szénhidrogének aránya is nő.
A dúsabb keverék sajátossága a megnövekedett CO és HC tartalom. "

Az idézet és a kép a cikkből van.
Én láttam a motorom viselkedést (térkép állítás előtt alatt és után) padon. Nekem nem kell több magyarázat.
Megtörtént, 10ezret mondott darabonként végszerelvényekkel hossztól függetlenül.
Ma mentem volna pontosítani, de hát nézz ki az ablakon.
Lehet, ma nem motorozom?
Szia Jani szerintem sajna igazad van mert ha nem zár vissza a szelep akkor kormosodik a torok, csak vigyázz, mert tönkre teszi a vasat, valószínűleg a 4 hengerből csak 3-rom dolgozik jól. Hengerfej le szelep csiszol, de hozzáteszem ez az én meglátásom meg kellene kérdezni egy igazi gurut. Üdv: blackjack77
Hja, hogy a piroskáról van szó :D Azthittem a narancsról :D

És újkorában jobb volt? Akkor mindeképpen érdemes. Bár sokan az örök garanciát humbuknak tartják. Ettől függetlenül énis Goodridget vettem. Szereltről engem nagyon lebeszéltek, igaz, még az Apriliához olyat is vettem. De ez sokkal szimpatikusabb.
Szerintem 8-10 évig biztosan fékcső lesz, sőőt, a duplájáig is. Elvégre rengeteg 20 éves motor fut most is a gyári gumicsővel, ami bár taknyos, de működik.
Az fontos ellenben, hogy bevonatos cső kell, különben mint a smirgli, amihez hozzáér, randát megcsiszolja...

Mondom, kérj pontos ajánlatot. Írd le, kb milyen hosszaúkról van szó, összesen hány db, hátha ad valami kedvezőbbet. Esetleg a hátsó halaszd későbbre, lábbal úgyse lehet olyan finoman érezni a nyomáspontot.
Én nem így tapasztaltam. Új korában teljesen pontosan adagolható volt a fékerő hiszen az elektronika csak akkor avatkozik be, mikor már megcsúszna a kerék. A lassú romlást nehezen veszi észre az ember, főleg ha mindennapos használatban van. Az összehasonlítási alapom a mostani új motor, na így már érezhető a különbség jócskán. Na, az még nem fújja fel így az új fékcsöveit. Az is ABS--es.
Nem új a gumicső, márc-ban lesz 2 éves és már 50ezer benne van.
Ha nincs az X-bikeosoknak katalógusadatuk, akkor mindenképpen érdemes mintát vinni! ÉS mondom, könnyen lehet, hogy ha ennyit veszel, kedvezményt kapsz.

És reméljük igazad lesz. De! Egy új gumicső általában annyira nem is nyúlik. Ellenben sajnos az ABS is hasonló taknyosságot okoz. Olvasd el a motorrevübe a teszteket az ABS-ről! Gyakorlatilag mindíg azt hangoztatják, hogy szuper, de a vezetőnek foggalma sincs mi van a kerék alatt, és mit csinál a kerék, mert az ABS minden visszajelzést eltüntet, és taknyos. Elméletileg nyugodtan szorongathatod a fékkart, a tbbit végzi az elektronika.... Így gondoltam.
Szia ZÖLDI.

Igen rendszeresen ellenőrizve lett a szelephézag. Csak még soha nem láttam ilyet hogy csak az egyik toroknál legyen ilyen. Szeleprugó nem törött, hézag jó tehát szerintem talán a szelep égett be... Talán... Másra nem nagyon tudok gondolni. Csak ezzel az a gáz hogy nem szívesen bontanám meg még a hengerfejet... Mert ugye ha kormos a torok azt jelentheti hogy a szívószelep nem zár jól vagy nem zár időben. De a vezérműtengely jó, a rugó nem törött, hézag jó. Szóval marad a szelep?
Szöges gumi?
Nah a mai nap is izgalmasan telt, 2szer is megnéztem a motorom a garázsban Illetve le bontottam a robogómat, kis átpofozásra, nem banditás téma, de szerintetek, hogy lehetne a sport kipun kívül meg reszelni a teljesítményét, egy 125-ös 4t robogónak? Hideg téli napokra
Helló banditák!Nekem egy 2003-as 600-as Banditom van Kehin karbival kérdezném, hogy a Mikuni karbi tényleg növeli a lóerőt ami a gsxf750-eseken van, vagy valami tipp egy kis plussz cocóra
Igen, erre gondoltam.
Nem az ABS miatt van, hanem a sok gumicső miatt szerintem!
Ha a 2első 40 centist lecserélem, akkor máris majdnem tökéletes lesz, mert a másik 2 db 15 cm-es csak az ABS működése közben tud gumisodni, legalábbis Én így okoskodom, ahogy lekövettem a csövezést!
Ezek szerint amit Te mondasz azt úgy kell értenem, hogy leszerelem a lecserélendőt, és egy ugyanolyat legyártanak?
Lehet, hogy ha jól okoskodom, akkor csak 3 db kell a 2 fékre.,
Oszt próba!
Szükség esetén bővíthető egy kis + befektetéssel!