Egyértelműen a kettes: futőművleg az egyenesvázas széria jobb választás. Ráadásul ez gyári fényűnek tűnik, gyári kéménnyel. Ezeknek elég jó tömésű anyergűk, szerintem azon is lehet lejjebb varázsolni egy kárpitos segítségével. Ha meg vesztek hátra ültetőt, engedjétek lejjebb az elejét is. Ironednek asszem még van egy a típusra passzoló ülése, azzal akár lehet szobrászkoni.
Valamit valamiért. Nekem csak magasító beépítésével van tapasztalatom - az történt, amit leírtak: jobban lehet döntögetni, viszont veszített az egyenesfutásából, hajlamosabb lett a csapkodásra - többek között ezért is majd tavasszal beszerzek egy LSL kormánylengés-csillapítót.
Pl. Lucas gyárt olyan "kutyacsontot", amivel 30-40 mm-t tudod ültetni a motort. Ha megülteted, javul a motor egyenesfutása, cserébe viszont nem szeret majd beesni a kanyarokba. Ha boltban veszed kb. 20 eFt-os költséggel számolj.
asszonynak motort tervezunk, es eddig a gs 500 es a cb 500 van a kepben. 600k koruli a keret, es azert mar lattam 600-as banditot is. a kerdesem az volna, hogy le lehet valahogy ultetni ezeket a gepeket? mert a mostani motorral is az a baja, hogy nem er le biztonsagosan a laba, csak labujjhegyen. (170 centi magas).
ha megoldhato lenne, lehet, meg egy bandit koltozne a csaladba - felteve, hogy kenyelmes lesz...
Sziasztok.
Azt hol lehet megnézni,hogy melyik motor minősül túramotornak az eurotax adatbázisa szerint.?A biztosítónál sem találom,meg az Eurotaxnál sem...Persze gondolom a nagy bandi nem fér bele a túramotor meghatározásba.....
Van egy tengely aminek a végében van két érintkező (1. kép) Két kis fémpöcök, alatta kis rugó, ami kifelé feszíti, a jó kontaktus miatt. A tengely közepén lévő érintkezőre megy a test a fekete vezetékből (ezért nem kell kikötni, mint mondtam az előbb). A másik érintkező különböző fokozatokban, különböző pozícióba kerül, mert váltáskor a tengely fordul. 1-1 sebességfokozat között 60°-nyi távolság van, kivéve az üres, mert az félúton van az 1-es és 2-es között 30°-ra. A 2. képen látszik a jeladó a 4 érintkezővel. A középső rugós pöcök mindig a középsőhöz ér, a másik meg attól függ, hogy hányadik ban van a váltó. Üresben a picihez (kék vezeték), 2-esben a mellette lévőhöz, 3-asban a kövezkezőhöz.
(piros és zöld vezeték, nem emléxem melyik melyik)
A környezetszennyezés ott kedődik, hogy felülünk a motorra és gyakorlatilag feleslegesen elmotorozunk egy hosszabb napon akár 2-3 tank benzint, ahelyett, hogy bicikliznénk, kimennénk a strandra, vagy a TV-t bámulnánk helyette. Az a pár csepp olaj már semmi ehhez képest.
Továbbra is hibás a leírás. A fekete vezetéket is meg kell hagyni! Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem lesz megfelelő testelése üresben, aminek az a következménye, hogy nem fog világítani az üresjelző, és mondjuk nem indul el lenyitott oldaltámasszal.
az igaz, nagyon jó áron szereltetek, de csak alapdolgokra viszem, más nem is kell....ez bandi, ez motor...amúgy nem sajnálnék korrekt árat egy ilyen felszerelésért....főleg, ha korrekt a szerelő...
http://kormanylengescsillapito...
itt atél... de a gumifüst nem maradhat el
kis-nagy szervizelés, javítás, átalakítás, mech.-optikai tuning...
stb.
ha kellek hívjatok
asszonynak motort tervezunk, es eddig a gs 500 es a cb 500 van a kepben. 600k koruli a keret, es azert mar lattam 600-as banditot is. a kerdesem az volna, hogy le lehet valahogy ultetni ezeket a gepeket? mert a mostani motorral is az a baja, hogy nem er le biztonsagosan a laba, csak labujjhegyen. (170 centi magas).
ha megoldhato lenne, lehet, meg egy bandit koltozne a csaladba - felteve, hogy kenyelmes lesz...
Nem heroin áron, papír nem szükséges.
Azt hol lehet megnézni,hogy melyik motor minősül túramotornak az eurotax adatbázisa szerint.?A biztosítónál sem találom,meg az Eurotaxnál sem...Persze gondolom a nagy bandi nem fér bele a túramotor meghatározásba.....
érdekel valakit? alku után 100e lenne az ára.
motoros üdv
Na jó, a 230 V-os dolgok már "harapnak" is, ráadásul elég nagyot.
(piros és zöld vezeték, nem emléxem melyik melyik)
Mekkojt felraktad? Én még nem
egy kepben nem lehet elintezni...