Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy létezne jó cső, csak a légolajosra nem létezik. A kawámon az volt, 2 centit daráltam a lábtartócsavarból, aztán még akkor sem ért le. A banditon meg asszem csinálni kell csavart, bal oldalon lassan elérem a gumit
Megcsinaltam az eredeti alapjan a replikakat , lehajigaltuk minden motorrol a csoveket, mert szar a cso miatt zakozni a kanyarban szerpentineken. Inkabb ez hangzik rossz omennek! Persze csak akkor ha mar le tudod tenni addig a motort...
Jó a cső a motoron is, elbírja !
Az eLeSeL rossz ómenként hangzik
A cso a vizhalozathoz kell!
LSL valo a motorra!
Én is dőltem már el a gombával. Lett rajta karc, máson semmin. Persze LSL gombát használok, nem hitvány poliamid szutykokat. Egy srác ugyanennek a gombának a deklire rögzítős változatáva 140-nel törölte az aszfalt a Hringen, mégsem szakadt be a dekli. Szóval mindenki azt vesz amt akar
Givi bukócsövet a SHOX-os árnál jóval olcsóbban, 28 eFt-ért tudna hozni (görbevázashoz) az apróban Givi cuccokat áruló tag. Kérdezz rá, hogy a tiedhez mennyi lenne.
Ez Engem is nagyon érdekelne!
Lécci tegyétek közzé!
Te meg keresgélj az előzményekben, hátha...
Oldalidomhoz tud vki bukócsövet? Nem gombát!
Neten találtam és nem mentettem el. Azóta nem sikerült megkeresni!
Kösz!
Nekem gyárilag van, Nolan sisakban. És igen, működik! Esőben és hidegben sem párásodik a sisak.
Teljesen lényegtelen, ez nem egy precíziós szelepállítás!
Köszönöm, megpróbálom.
Természetesen!

semmi nem garancia.
Amugy alig mentek amikor ez volt, csak a szokásos előzés, és közben az első bekanyarodása volt a szitu ha jól emlékszem a történetre. Szóval relatíve csak eldőlt a gép.
Köszönöm!

Ez megnyugtató, milyen olajat ajánlanál bele?
Persze olvastam a kezelésit, de mi a tapasztalat.
Üdv:Malamut
Erre mondtam,hogy 100%-os,mert én használom.
Párom bukóján van, 100% A schubert olyan jó sisak, hogy arra nem kell.
Azt értem, de arra gondoltam,aki használt már ilyet, hogy milyen.
Érdemes e megvenni,használ e valamit ez a fólia?
Kb a pinlock az egyetlen 100%-os páravédő módszer.
Igen , ez normális. Feltéve, hogy beindítod, és ahogy visszanyomtad a szivatót kb 20sec után indulsz. Kb a második utcasarkig torpan, vagyis inkább jelzi, hogy még hideg, nem szeretné hogy nyelezd.
A gyári Shoei 100%-osan hatásos,a többit nem tudom,de valószínűleg a többi is.
erik64!

műveletet hidegen vagy kézmeleg állapotban ajánlott végezni?

a kép megvolt elöző hsz-ban is.
Sziasztok!
Pinlockban jártas kollegákat kérdezném, hogy milyen az a pinlock lencse? Egyáltalán hatásos?
Szeretnék venni valami ilyet a bukomra, de mivel AGV stealth bukom van csak ilyet ajánlottak, gondolom nincs hozzá komplett plexi.
Köszi.
Sziasztok!

Nemrég vettem, egy 1200s banditot,ilyen nagy mocim még nem volt, így nincs tapasztalatom ebben a kategóriában.
Sokat állt, ezért nem tudom normális-e, hogy hidegen nem reagál a hirtelen gázadásra(megtorpan),vagy a benzinből kicsapódott szutyok következménye?
Egyéb a használattal kapcsolatos tanácsot is szivesen vennék!
Köszönettel
Malamut
Ha akkorát esetl, hogy behajlik a gomba, akkor a cső is tökmindegy, láttam én már elég bukócsőtől összetört deknit. Persze aki nem szeret kanyarodni, annak tökmindegy.
Sajnos a pénz nagy úr...
Ha tehetném, én már midneből csak újat. Autót, motor, minden. De sajnos nem mindenki teheti meg. én se.
Egyébként én is attól tartok, igencsak elspórolták ezt a motort.
De sajnos ez nagyon sok használtnál igaz.
Na persze. A legócskább gumi meg lánc, meg versenyolaj. Hordós Botond lesz az.
Én eleve nem vennék ilyen régi gépet. Max 3-4 éveset.