Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nagyot tévedsz. Pont fordítva van. Legalábbis azokon a gépeken amiket én láttam. Minden sprés lánc "olajsáros". Az enyém meg fémtisztának látszik az olajfilmtől.
Vadászt személyesen ismerem. Egy két túrán voltunk együtt. Nem egykerekezik de hogy finoman kezelné a gázt?! Az a lánc motivált a mcoi-ra.
hát köszi zöldi,de ennyire nem vágom a nyelvet(azért malacért nem adnának el),de ha lefordítod örülnék neki
Hello

Nem fogsz rá találni természetesen, de szerintem ha van fölös pénzed inkább vegyél bele egy 400-as első kereket, fékeket....
Mert a képeken látszik, hogy elöl egy tárcsád van, a 400-as pedig ugyebár 2 tárcsás (nem véletlenül) Biztos vagy benne, hogy ez egy 400 VC? Mert nekem volt 250-esem, meg 400 Vc-is, de elöl egy tárcsával,+szürke blokkal nem láttam még 400-ast. meg ha jól tudom a VC-nél színes a szelepfedél

De reméljük, hogy én tévedek.
ha minden igaz ez lesz az

http://www.akmt.hu/sufnituning...

itt mazsolázz!
én sok hasznosat olvastam rajt
mivel én is nemrég vettem a banditot,igy nincs sok tapasztalat, sok lánckenési technikát láttam.
ami egészen szinpatikus volt az valami spré kifúvás után kifehéredik vagy mi,szóval fehér tőle a lánc ill.lánckerék igy nem láttam más egyéb koszt ott a felnin ill.lengővillán,nekem tetszett.
kinek mi a tapasztalata fentiekkel kapcsolatban?
Szevasztok Banditák!Rakjatok már fel képet milyen is az a láncolajzó.
Nekem a nagy vizes Banditon a gyári guma a hátsó elkopott 6 ezer km alatt.A láncra nagyon vigyázok mert azért a nyomatékot is kihasználva "intenziven" gyorsitok ha lehet.Kenem is 500-600 kilométerenként de meg is látszik mindig elég retkes a környéke pedig nagyon sok láncspray-t kiprobáltam.
Pont fordítva: Az olajozós lánc mindig tiszta, a spray-zett mindig dzsuvás. Mielőtt kapnám az igét: Kb 15 féle spray-t próbáltam és több láncolajozós motort is láttam hosszabb utakon. Tehát nem "elméletről" beszélek, hanem tényekről.
EGyébként ez annyira felhasználófüggő! Én a saját motoromon 12 e nél cseréltem a gyárit, akkor szöveten volt, ahogy levettük, akkor látszott. De találkoztam olyannal, akinek 9 e nél szinte gyári volt a gumi, azt hittem 2 e km van a motorjába. Természetesen azonos motor, azonos gumi (Hyosung 650-es, illetve Bridgestone Battlax BT 56)
Háát én már sokszor mondtam, hogy nekem az az olajozó nem szimpatikus! Én is láttam pl KIZS gépén, és tudom, sokat elment vele, de akkorsem! Nekem az elv nem tetszik! A spray direkt arra való, hogy rászárad, nem feszi fel a koszt. Ellenben az olaj, akármilyen is, keveredik a kosszal. Igaz, amíg jók az O gyűrűk, addig annyira nem számít.
Ha viszont a gyári felállást nézzük, 17 ezret mentem el a gyári gumival, a 600-on 12 a rekord asszem ;) Mondjuk az nem Maki.
Szó nincs ilyenről. A srác 6000 alatt elkoptat egy z6 garnitúrát. Annyi, hogy a láncssprével saját magunkat szivatjuk...
Azért az elég finom gázkezelés lehet, ahol egy lánc elmegy 50 e km felett egy ekkora motornál, még akkor is, ha a soros, nlgyhengeres azért finoman bánik a lánccal...

És kétlem, hogy 120-150 e km után sokkal jobban odalenne a nagy, mint a kicsi.

Asszem a Suzuki 1800-as cruiserét tesztelték hosszútávon a motorrevüsök, és a sok-sok plussz tartalék erő ellenére 25 e km után már igencsak komly kopások voltak a blokkban. Szóvala nagyobb nem feltétlenül megy el többet...
Ez így mind szépen hangzik, mégis az a tapasztalat, hogy a nagyobb gép nagyobb költség. Ha pl a Road attack elmegy egy nagyon 13 ezret, akkor a kicsin elpötyög 22-24 ezret is. Nagy futásteljesítménynél az első időben olcsóbb a kisebb, persze ez egy idő után akár át is fordulhat, mikor a gép átlépi a 120-150 ezret. Ott már egy 650-es akár nagygenerált is kérhet, míg az 1250-es jó esetben csak egy alaposabb átnézést.
Évente láncszett? A 650-en mennyit bírt? Az 1.2-n jellemzően 22-38e között, de ha valaki veszi a fáradtságot, és feltesz egy láncolajzót, akkor 60e is lehet. Vadász jelenelg 53 ezernél jár a gyári lánccal. A láncszett árban ugyanannyi, mivel az 525-ös lánc drágább az 530-nál azonos erősség esetén (LOL, kösz Suzuki). A 3-4 garnitúra gumi meg viccnek is rossz(Persze Pirelli supercorsából 10 is elfogyhat ). Fel kell tenni egy Road attackot vagy Pilot roadot, 15 ezret simán elmegy, a 180 és 160-as gumik között árban kb 2 ezer ft a különbség.
Ha Te elégedett vagy a 650-nel, ámen, de költség szempontjából a max fél liter/100km fogyasztással vagy beljebb. Ami 30 ezer km esetén 40 rugó éves szinten.
sziasztok! nekem van egy Suzuki Bandit 400V-m és arra szeretnék venni hasidomot, szerintetek hol nézzek utánna, vagy csináltassak műanyagossal? a véleményetekre lennék kíváncsi,

előre is köszönöm
ui.: tettem fel pár képet a mociról várom a véleményeket,
ez az első motorom (leszámítva 2robogót) 1 hónapja vettem, eddig nagyon tetszik igaz jogsim csak tavasszal lesz!

üdv:lajcsi
Köfi!
Gratulálok. Nagyon szép a motor.
Ilyet Én is vehettem volna 1.680.000-ért!
Meg is vette helyettem KIZS barátom, és a Görögországi túránkon be is járatta!
Mert számoltam, És évi 25-30 ezer km motorozásnál az 1250-re rámenne a gatyám.Pl évente láncszett+ 3-4garnitúra gumi,stb.
A 650 -esnek sem fogyott el az ereje sosem, pedig sokszor volt 500kg-nál nehezebb és megmásztam vele a legmagasabb hegyeket is, és soha senki nem lépett meg előlem.
Inkább, általában én várom a társaságot a szerpentin végén.
Én 2005ben a csupasz 1.2-t 1.8ért. Haver meg tavaly előző évi 1250-et újan 1.730-ért....
Gratulálok!

De ha már ennyi pénzt kiadsz, miért nem vettél egy 1250-est?
Húúúúúú...
Na ennyire azért nemgondoltam. Bár a manapság mi az olcső..?
2002-ben az 1200S -t vettem 2 098 000-ért egy kis alkuval 2 200 000-ból.
Egészséggel használd!
Nekem beszezési áron volt 2.098.000,-Ft
A listaára Abs-el 2.298.000,-Ft