Én is véleményezhetem? Szerintem ez az eddig állt szalomba mese. De igazából nem si fontos. Ha jó állapotban van, akkor teljesen mindegy.
Ellenben a gyerek eléggé elspórolta a motort... Heidenau gumi (ami nem rossz, sőőt, de azért nem törte össze magát a tulaj a vásárlás során ergo spórolni akart) aztán iris lánc.. kühüm háát az az egyik leggyengébb, legnyúlósabb lánc, persze ez az árán is meglátszik... A versenyolaj meg úgyse ellenőrizhető, lehet 10 e km-t futott "versenyolaj"...
De szerintem ha rendben van, nagyot nem tévedsz vele... De az olaj-szűrőcsere, gyertyacsere az első lépés legyen...
szombaton, pénteken Tata közelében vagyok, ha az pl. jó neked....vagy posta, amúgy Pécs...bár akkor most este kellene beraknom a kocsiba, ha még olvasod...
Köszi a képeket!
már csak árban kellene megegyezni,postai utánvét megoldható?vagy ha jó lesz idő hétvégén egy személyes tali?
a részleteket mail címre kérhetem, mert én nem találtam adatlapodon elérhetőséget
Nem a rugó spannolja automatikusan megfelelő feszességre? A Szerviz manuálba nézem de ott nem látok semmi állítási lehetőséget. A csavar után egy rugó utána egy tolórúd ami nekitámaszkodik a spannolónak és azt mindig feszesen kel hogy tartsa. Légy szíves írd meg pontosan mit kel ott állítani.
Köszi az infót nem tünik bonyolultnak lesz idöm belevágok.
ahogy írtad korábban, hidegen olyan mint a kávédaráló,de ha bemelegedett akkor elhalkul nincs zaj,számomra csak azért zavaró,mert ha már üzemmeleg akkor a lánc is hosszabb és szelepek nem ugy nyitnak zárnak ahol v ahogy kellene szvsz.
erik64 a tiednél spannoltad már a vezérmű láncot? Mert az adatlapodat nézve egy típusú a paripa az enyémmel, és látom neked sem porosodik otthon a garázsba. Én még nem spannoltam utána pedig 51000 kiló-méter tekertem bele. Hidegen egy kicsit zajosabb de ez általános még új motornál is úgy tudom.
Nincs kint teljesen, ugyanis mivel rugós a láncfeszítő, az történik, hogy a rugó még nem tudja átpaszírozni a következő ricnire, hogy feszes is maradjon. Ezért általában, csak hidegen és alacsony fordulaton kerreg, bemelegedve nem. Ezt az apró láncfeszítési hibát oldod meg a + feszítéssel, mert ha átpaszírozod a köv. fogra, akkor ott is marad, hacsak nincs türelmed 1-2ezer km-t hallgatni a kerregést, mielőtt átugrik magától! A láncnak akkor van vége, ha már nem tudsz többet feszíteni,mert nincs több fog. Ennek 100e. km- nél hamarébb nem illik bekövetkeznie. 3 éves korára ennyi lesz a gépemben, majd akkor nyilatkozom.
bocsi, nem olvastam vissza. DE ha már a vezlánc feszítő teljesen kint van, elérte a "végállást" akkor az nem azt jelenti hogy már csereérett a vezlánc?
OKKÉ köszi mindenkinek a tanácsot.
sajna ugrottam már bele szar motorba. így ha 0- kilométeres lenne akkor is több mint alaposan átnézném
csak ha terljesen megbizonyosodtam róla akkor vágok bele az üzletbe !
Nem szólom le a banditos "kolléga"gépét de az hogy egy bajoroszági szalonban állt 8évig több mint vicc
Ki hisz el ilyesmit 2010 küszöbén ?
Mielőtt megvennéd jól nézd át!
Hát én egy 96-os évjáratút lovagolok 2 éve, és nekem is van az 5-6 ezres tartomány közt egy megakadás, de addig, meg azután úgy húz, akár az álom. Ez, ahogy eddig más bandit-tulajokkal beszéltem, általános dolog, felesleges aggódni miatta, egyszerűen ilyen teljesítményt ad le ezen a fordulaton.
Fellazítod az injektorsort vagy a karbisort a bilincseknél, ahol a blokkhoz csatlakozik, annyira, hogy ki lehessen billenteni. Kicsavarod a láncfeszítő csavarját, és kihúzod a ruggóval együtt. Beteszel a helyére egy picit hosszabbat,vagy tengelyt,vagy gömbvasat és ráfeszítesz, Én pl. gumiszerelő vassal szoktam. Feszítés közben gyújtáson 4-5X ráindítasz kb fél mp-ig, és kész!
Összeszerelés.
KTM re cserélném ami motorhibás meg nég egy picit bele fizetnék . külföldi papiros gépre nincs lóvém hogy le is legyen rendszámozva na olyat nemnagyon szeretnél. meg nem ir róla rossz dolgoak
prolong? háát majd rákérdezek minek kelett bele...
Tegnap már kérdeztem de senki nem írt rá semit, bárki aki ud véleményt mndnai légyszi írjon pls! nagyon megtköszönné,!
Vettem 2hete egy Suzui Bandit GSF 400-at 1991-es évjárat!
A motor pestről hazajött (szabolcs megye) 260km tökéletesen, nincs is vele most sem semmi gond hál'istennek
az lenne a kérdésem, hogy akinek ilyen van az modjon róla 1-2 dolgot olyan a motor, hogy alacsony fordulaton olyan 5-6 ezerig torpan ha odahúzom neki de ha 6,5 nél elkapja és ona 14ezerig nagyon megindúl, ez most így jó vagy ennek van valami bnaja h ilyen?
Egyenlőre ez jutott eszembe jah meg az, hogy ha tudtok valami jó helyet, hogy honnan vegyek hozá alkatsrész jó áron( levegőszűrő,olajszűrő,stb...)
Ellenben a gyerek eléggé elspórolta a motort... Heidenau gumi (ami nem rossz, sőőt, de azért nem törte össze magát a tulaj a vásárlás során ergo spórolni akart) aztán iris lánc.. kühüm háát az az egyik leggyengébb, legnyúlósabb lánc, persze ez az árán is meglátszik... A versenyolaj meg úgyse ellenőrizhető, lehet 10 e km-t futott "versenyolaj"...
De szerintem ha rendben van, nagyot nem tévedsz vele... De az olaj-szűrőcsere, gyertyacsere az első lépés legyen...