Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jót akarsz a motorodnak, csak papírszűrőt használj. A sportlégszűrők hatékonyságáról kérdezd Feket663-at a Hayabusásoknál...
K&N SU-7593 légszűrő érdekelne. Ha esetleg tudna valaki jó árba'
Áldom a szerencsém, hogy én még vehettem levegőset...
Hali!
Engem csak a bukócső érdekelne, már a vaterán is kérdezem tőled, hogy az mennyi lenne? Postázás megoldható, vagy Bpest környéki találkozás? Én még Bpestől lakom északra 50 km-re. 06 20 371 8911
A fekete blokkot irigylem, amúgy pont olyan szépek mint a mostaniak. Még a csupasz lámpájával is meg vagyok barátkozva, s még a tank előtti kis idom is szebb lett.
Szép munka!
K10-es nagybandi képei: http://www.motorcycledaily.com...
hova akarsz költözni Adonyból?
Szóval akkor Road atack volt az előző arról mi volt a tapasztalatod?
Mert Nyarlások ment szét a gumim az M7-esen (ott vettem észre) hajnali 1-kor.....és a környéken csak Kéthelyen volt lehetőségcserélni 8 óra várakozás után:-)

Ott pedig csak ez az egy gumi volt ebben a méretben.....
És mivel vidék - igy nem volt akció se- se semmi....
Alapban kb 45.000 lett volna, de 39-be odaadták szereléssel együtt...

Mivel hazajönni sem tudtam volna (nem vállaltam volna be) így nem volt más lehetőségem.




Amugy a Force vagy a Motion volt a befutó......
Szóval részben sikerült:-) Hiszen Force lett, csak épp SM


A poén?
www.r17.hu

Conti force SM = 29480
Conti force = 27126
Conti Motion = 27108


Vagyis ez még drágább is a legtöbb helyen......
Remélhetőleg a tartóssáéga miatt.

A tapadása az jó, nem sok különbséget érzek a Road Attac és ez közt.
Miért nem tetszett Conti Motiont venni?
Egybe 5000-től tettem fel ha bárkit érdekel

http://www.vatera.hu/bandit_65...
Olyan mint nekem.....

3000 az ára
AF1 replica

No igen, de azért az 130kg, a Gs meg telepakolva majd 200....
Most mivel nem volt más lehetőségem a Banditra Conti Force SM került, mert csak az volt.....
Parázok is, hogy mennyit megy el, hiszen a SM motorok nem épp 250kg-sak
Nekem aprilian volt. 125-ösön, csak nem futura, mint neked volt, hanem kétkörlámpás! Azon semmicvel sem kopott jobban, mint az előtte lévő Dunlop sportmax. De tapadt úgy, igaz,a dunlop nem volt fiatal.

De ugye magyarországon sok a sznob....
Milyen az a hátsó konzol?
Lehet,hogy nekem kell
Beszereltem a Lucas gyártmányú, 35 mm-t emelő kutyacsontot. Minden nagyranőtt (180+ cm) Bandit tulajnak csak ajánlani tudom! Még emelés után sem jelent problémát a tele talpas "talajfogás" (181 cm magas vagyok). Sokkal fordulékonyabb lett a motor, gyakorlatilag "beesik" a kanyarokba
"sokak által lenézet"....

Ez így van.
A GS-en 6 széria kopott el, és soha nem volt gondom vele (na jó....a 6-ból az egyik hátsó, és az egyik első szálszakadásos lett)

Egy gondja van csak:

fél árban van egy jobb gumihoz képest, de csak fele annyit is megy el hátul....
Elől viszont ugyan annyit elmentem vele, mint a gyárival

Hátul általában 10-11.000km
Elől 32.000km

JA...és az autópályát nem szereti......ott 150-el sétálva elkopott 8000km alatt a hátulja...
CSERE!


A régi olajod koszos, kokszos.....
Tök mindegy hol áll a mocid, akkor is rosszabb a régivel állni hagyni.
Ha lenne benne még 2-3000km (vagyis félidőnél jársz) és a letétel olyan mint nekem (amikor épp jég van 1 hétig) akkor ne cseréld le, de ha hosszabb időre leteszed, akkor javaslom a cserét....
ELADÓÓÓÓÓ!


Elbandit havernak sajnos vissza kellett adnia a mocit....így megmaradt neki egy hátsó konzol és egy pár bukócső....

Olyanok mint ami nekem is van.

Ha érdekel valakit az rikkantson, fent lesz a vaterán is.
Szevasztok Banditák!A tanácsotokat kérném olaj csere előtt állok és idén már sajna nem valószinü,hogy sokat motorozok.Van értelme lecserélni télire vagy maradjon bent tavaszig a régi olaj.Megoszlanak a vélemények régebben már olvastam a témáról de nem emlékszem rá,hogy melyik megoldás a jobb.Az olaj megvan a képen látható megy bele a 750-es Banditomon bevált és egy svédországi teszten is a legjobbak között szerpelt.A castrol R4 4.lett.Persze" messzről jött ember azt mond amit akar".Kössz a tanácsokat az erő legyen veletek!
Most találtam...a németeknél már lehet kapni az új banditát! Amúgy tudtommal csak fejet meg odlal idomot raktak a nagy bandira....semmi mást nem is akartak változtatni!
Egyébként úgy láttam képeken, hogy a K9 GSX-F-nek maradt a K8 Bandit hátsó idomzata, a K9 Banditnak az is megújult... Nem értem mi benne a ráció...
Igenám, de olyan gumival is találkoztam, igaz, a sokak által lenézett Heidenau esetében (egyébként szerintem ár-érték arányban remek darab kisebb motorokra!) aminél a 100-as, és 110 -es láűtszólag azonos mintázatú első gumi, de fordítva kell őket feltenni!

Sőőt a Conti Road attack 160/60 17-es elsőjén két nyíl található, ellenkező irányba! Ugyanis bármilyen forgásiránnyal felszerelhető! Ez rendesen meg tudja tréfálni az embert...
Akkor én továbbra is Banditos maradok!
Hali!

Sajnos a választ nem tudom, ellenben megtudtam, hogy mivel a bandit és a gsx-f széria technikailag megegyezik, összevonják a két modellt.
A csupasz mocikat fogják Banditnak, az idomosakat gsx-fnek hívni.
;) Bye