Hali!
Engem csak a bukócső érdekelne, már a vaterán is kérdezem tőled, hogy az mennyi lenne? Postázás megoldható, vagy Bpest környéki találkozás? Én még Bpestől lakom északra 50 km-re. 06 20 371 8911
A fekete blokkot irigylem, amúgy pont olyan szépek mint a mostaniak. Még a csupasz lámpájával is meg vagyok barátkozva, s még a tank előtti kis idom is szebb lett.
Szép munka!
Mert Nyarlások ment szét a gumim az M7-esen (ott vettem észre) hajnali 1-kor.....és a környéken csak Kéthelyen volt lehetőségcserélni 8 óra várakozás után:-)
Ott pedig csak ez az egy gumi volt ebben a méretben.....
És mivel vidék - igy nem volt akció se- se semmi....
Alapban kb 45.000 lett volna, de 39-be odaadták szereléssel együtt...
Mivel hazajönni sem tudtam volna (nem vállaltam volna be) így nem volt más lehetőségem.
Amugy a Force vagy a Motion volt a befutó......
Szóval részben sikerült:-) Hiszen Force lett, csak épp SM
No igen, de azért az 130kg, a Gs meg telepakolva majd 200....
Most mivel nem volt más lehetőségem a Banditra Conti Force SM került, mert csak az volt.....
Parázok is, hogy mennyit megy el, hiszen a SM motorok nem épp 250kg-sak
Nekem aprilian volt. 125-ösön, csak nem futura, mint neked volt, hanem kétkörlámpás! Azon semmicvel sem kopott jobban, mint az előtte lévő Dunlop sportmax. De tapadt úgy, igaz,a dunlop nem volt fiatal.
Beszereltem a Lucas gyártmányú, 35 mm-t emelő kutyacsontot. Minden nagyranőtt (180+ cm) Bandit tulajnak csak ajánlani tudom! Még emelés után sem jelent problémát a tele talpas "talajfogás" (181 cm magas vagyok). Sokkal fordulékonyabb lett a motor, gyakorlatilag "beesik" a kanyarokba
A régi olajod koszos, kokszos.....
Tök mindegy hol áll a mocid, akkor is rosszabb a régivel állni hagyni.
Ha lenne benne még 2-3000km (vagyis félidőnél jársz) és a letétel olyan mint nekem (amikor épp jég van 1 hétig) akkor ne cseréld le, de ha hosszabb időre leteszed, akkor javaslom a cserét....
Szevasztok Banditák!A tanácsotokat kérném olaj csere előtt állok és idén már sajna nem valószinü,hogy sokat motorozok.Van értelme lecserélni télire vagy maradjon bent tavaszig a régi olaj.Megoszlanak a vélemények régebben már olvastam a témáról de nem emlékszem rá,hogy melyik megoldás a jobb.Az olaj megvan a képen látható megy bele a 750-es Banditomon bevált és egy svédországi teszten is a legjobbak között szerpelt.A castrol R4 4.lett.Persze" messzről jött ember azt mond amit akar".Kössz a tanácsokat az erő legyen veletek!
Most találtam...a németeknél már lehet kapni az új banditát! Amúgy tudtommal csak fejet meg odlal idomot raktak a nagy bandira....semmi mást nem is akartak változtatni!
Igenám, de olyan gumival is találkoztam, igaz, a sokak által lenézett Heidenau esetében (egyébként szerintem ár-érték arányban remek darab kisebb motorokra!) aminél a 100-as, és 110 -es láűtszólag azonos mintázatú első gumi, de fordítva kell őket feltenni!
Sőőt a Conti Road attack 160/60 17-es elsőjén két nyíl található, ellenkező irányba! Ugyanis bármilyen forgásiránnyal felszerelhető! Ez rendesen meg tudja tréfálni az embert...
Sajnos a választ nem tudom, ellenben megtudtam, hogy mivel a bandit és a gsx-f széria technikailag megegyezik, összevonják a két modellt.
A csupasz mocikat fogják Banditnak, az idomosakat gsx-fnek hívni.
;) Bye
Engem csak a bukócső érdekelne, már a vaterán is kérdezem tőled, hogy az mennyi lenne? Postázás megoldható, vagy Bpest környéki találkozás? Én még Bpestől lakom északra 50 km-re. 06 20 371 8911
Szép munka!
Ott pedig csak ez az egy gumi volt ebben a méretben.....
És mivel vidék - igy nem volt akció se- se semmi....
Alapban kb 45.000 lett volna, de 39-be odaadták szereléssel együtt...
Mivel hazajönni sem tudtam volna (nem vállaltam volna be) így nem volt más lehetőségem.
Amugy a Force vagy a Motion volt a befutó......
Szóval részben sikerült:-) Hiszen Force lett, csak épp SM
A poén?
www.r17.hu
Conti force SM = 29480
Conti force = 27126
Conti Motion = 27108
Vagyis ez még drágább is a legtöbb helyen......
Remélhetőleg a tartóssáéga miatt.
A tapadása az jó, nem sok különbséget érzek a Road Attac és ez közt.
http://www.vatera.hu/bandit_65...
3000 az ára
No igen, de azért az 130kg, a Gs meg telepakolva majd 200....
Most mivel nem volt más lehetőségem a Banditra Conti Force SM került, mert csak az volt.....
Parázok is, hogy mennyit megy el, hiszen a SM motorok nem épp 250kg-sak
De ugye magyarországon sok a sznob....
Lehet,hogy nekem kell
Ez így van.
A GS-en 6 széria kopott el, és soha nem volt gondom vele (na jó....a 6-ból az egyik hátsó, és az egyik első szálszakadásos lett)
Egy gondja van csak:
fél árban van egy jobb gumihoz képest, de csak fele annyit is megy el hátul....
Elől viszont ugyan annyit elmentem vele, mint a gyárival
Hátul általában 10-11.000km
Elől 32.000km
JA...és az autópályát nem szereti......ott 150-el sétálva elkopott 8000km alatt a hátulja...
A régi olajod koszos, kokszos.....
Tök mindegy hol áll a mocid, akkor is rosszabb a régivel állni hagyni.
Ha lenne benne még 2-3000km (vagyis félidőnél jársz) és a letétel olyan mint nekem (amikor épp jég van 1 hétig) akkor ne cseréld le, de ha hosszabb időre leteszed, akkor javaslom a cserét....
Elbandit havernak sajnos vissza kellett adnia a mocit....így megmaradt neki egy hátsó konzol és egy pár bukócső....
Olyanok mint ami nekem is van.
Ha érdekel valakit az rikkantson, fent lesz a vaterán is.
Sőőt a Conti Road attack 160/60 17-es elsőjén két nyíl található, ellenkező irányba! Ugyanis bármilyen forgásiránnyal felszerelhető! Ez rendesen meg tudja tréfálni az embert...
Sajnos a választ nem tudom, ellenben megtudtam, hogy mivel a bandit és a gsx-f széria technikailag megegyezik, összevonják a két modellt.
A csupasz mocikat fogják Banditnak, az idomosakat gsx-fnek hívni.
;) Bye