Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hosszú túra mit jelent nálad? Ha elsősorban tényleg hosszú túrákra kell akkor nem biztos hogy a legjobb választás. Én olyan 500 km-t vagy kb 8-9 órát birok rajta megtenni egy nap, utána már szenvedek. Az utasom meg kevesebbet pár órával. Nekem fejidomos van, szélvédelemmel semmi baj, viszont az esőt azt kapom bármekkora sebességnél és mindenhova, felül is ázom, nemcsak a lábam.

Nem tudom a teljesen burkolt verzió milyen. Az ülés gondolom ugyanolyan.
Szia Tommyka1.1!
Én kb 2 hónapja adtam el 400 as banditomat!Még nem a változó szelepvezérléses volt!ÉN mindig is úgy tudtdam,hogy a sima valamivel erőssebb,mint a változó szelepvezérléses,meg persze kevesebb a hiba lehetőség!Annyi a baja,hogy az egy kicsit régebbi vas már és mivel ezek sport gépek,azért nehezebb jobb állapotút kifogni!Az enyém csutka kormásnyos változat volt és 15 ezerig forgott és tudtommal 58 lóerős volt 92 es évjárat!A változó szelepv -űnél 12 ezernél van a tiltás!Én a kis motorommal nagyon meg voltam elégedve!Tényleg jót kell belőle kifogni!Inkább érdemesebb drágábbat nézegetni!A 400 ok között szerintem az egyik legmegbízhatóbb vas tudtommal és azon belűl az egyik legjobban pörgősebb tipus!Az én kis mocimmal nem volt semmi gond,mialatt nálam volt!Ideális tanuló motor!MIndenféle képpen inkább a 400 as,mivel kevesebbet eszik tudtommal és nem is forog annyit!A 250 esre olcsóbb a BIztosítás!:P
Tényleg érdekesek....187cm-rel gyári plekóval a sisak alatt kb 10cm-rel már van szél...a nyakam és alatta a kabát tele volt mindig bogárral!
Köszönöm a segítségedet!
Eddig a gsx 650f túra ill, az 1250-es jöhetne szóba váltásként. A nagyobbik inkább nekem való, nem kell pörgetni, sokkal nem is nehezebb, de a szelet vizet már kerülném, ha egy mód van rá. Most egy xf-em van nagyon szeretem, könnyű, kezes, de csapatban 3. 4. - ben lehet használni, ha 80 km/h alatt szötyörgünk.
Érdekesek vagytok.
192 cm, és a sisak közepére megy a szél gyári plexivel?
Én 185 vagyok, és a vállam környékén, vagy inkább alatta talál meg a szél.
Ha kicsit kihúzom maga, akkor a teljes sisakom, turbulencia nélkül a tiszta szélben úszik. Egyébként a sisak aljánál zubog a szél.
Szia!

Hol lehet ilyen króm csíkot beszerezni? Én is teszek rá, mert a 192 cm-mel pont a sisakom közepére kapom a menetszelet és így huzamosabb ideig megfájdul a nyakam.
Látom, hogy ezt a króm csíkot meg is lehet hajlítani. Melegítetted, vagy lehet anélkül is?
Köszi a választ!
Ez a kívánság szerinti erősség hogy működik? Úgy értem, hogy rugóérő alapján, vagy hogy? Progresszív tekercselés?
Nekem nincs oldalidomom, de a szélvédelem így is tökéletesen jó a számomra. A szélvédelmen annyit javítottam, hogy a gyári plexi szélére kívülről ragasztottam egy 3mm-es krómcsíkot, ami a menetszelet megdobja. A gyári állapotban a sisakomat 120 környékén löködte a menetszél, a krómcsíkkal a gondom megszűnt. Filléres megoldás volt és nem is néz ki szarul.
Gyári oldalidomos a géped?
Én 177 cm vagyok, számomra tökéletes. A fogyasztás jobb csukló függő, nálam 100-130 a tempó és ott 5 litert eszik. Hosszú túrákhoz abszolút jó motornak tartom. Kényelem, szélvédelem utazási komfort.
1250-es Bandit fejidommal, oldalidommal - milyen a szélvédelme?
ill. fogyasztása? Hosszú túrákhoz ajánljátok?
Előre is kösz a segítséget! -ipap
(p.s.: sürgős!?)
Nem nagyon, én is suzuki buzi vagyok, talán még az RF.....nekem egy 400-as katana volt az első igazi problémamentes nyugati motorom....
vagy netán tudsz ajánlani valami jó kis motort? kezdő motornak veszem, túra, sport túra jelleg érdekel, 500 környékén árban, ccm ben meg 400 , sztem nem kell egyenlőre nagyobb:D
ha tudsz ajánlani valami más típust akkor mondd
aha értem, látom ezzel foglalkozol szal milliószor nagyobb ebben a tapasztalatod
akkor keresgélek tovább 400 as simát, az is kb 50 le.
Semmi baj nincs vele amíg jó, de ezek a gépek már nem fiatalok és elromlik akkor sokkal inkább zsebbe nyúlós mint a normál.
aha, köszi, de miért ne legyen változó szelepvezérlésű? sok a hibája? vagy egyszerűen mi a kifogásod ellene? sok olyat látok hírdetve 53 le vel
Szia, ha teheted ne vc-st vegyél és inkább a 400.
sziasztok, segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni, motorokat nézegetek, és érdekelne a 400 as banditok jellemzői, jók e? stb, meg érdemesebb megvenni mint egy 250 es banditot? illetve 400 vc t e vagy simát? olyan 500 körüli összeget szánnék rá.. 96 tájékát vagy utnnit .. minden hozzászólás érdekel, mert nem sok 400 as tesztet találtam a neten.
köszi

sziasztok
Van egy eladó gyári fejidomom,apró sérüléssel, 30-ért.
06-30-9-444-910
Van egy eladó gyári fejidomom,apró sérüléssel, 30-ért.
06-30-9-444-910
Szia, van fokozatkijelző, az első rugót ha utcán használod inkább lieárisra és a csillapítás javítása érdekében 15W-s telóolaj. Rugót kívánság szerinti erősségűt 8000/db-ért csináltatunk.....kicsit olcsóbb mint a neves gyártóké, de legalább olyan jó a minősége.
Szevasztok K6-os ra is létezik fokozatkijelző ? Ha igen hol lehet beszerezni? Esetleg a tipusszáma ? Gumitéma nekem is D218 volt rajta az első elment 13 at a hástó 7 nél már a drotot mutogatta finoman vezetve Most Pilot road 2 van rajta 5 nél még semmi kopás sem látszik se elől se hátul és nagyot fog döbbenet ! Szekunder levegő rendszer a ládába végezte lényegesen csőkkent a vibráció és a váltások után is meg álltalában yobb a gázreakció . Első futóműbe van e valakinek tapasztalata a progressziv rogoról megéri e?
Láncodat nézd meg,hogy megfelelően van e beállítva!
1.-ben mindegyik csattan elég nagyot(elvégre nem Honda),a többi fokozatot simán kellene vennie kuplung nélkül.Más típusú olaj valószínűleg segít.
Az én Banditom viszonylag új és váltáskor nagyon csúnyán kattanik főként 1. 2. és 3. fokozatban.
Meggyőztél,csak mindig olyan mehetnékem van!
Biztos jó télen is,de nekem előtte 180km-t le kell gyűrnöm,bár 5 fok felett már nem tart vissza semmi,inkább hidegebb legyen mint eső!