A Bandiba a szinter való. Én az előző motoromban használtam ilyet, akik tőlem vitték, mind rendkívül elégedetten jeleztek vissza. A legjobban egy hayabusás véleménye tetszett: "miért nem ez van benne gyárilag?"
Ha jól kamillázom a hátsó fék sem az eredeti+ a 2 furat a hátsó féknyeregtartó konzolon gondolom a könnyítétst szolgálja!
Ez a matt fényezés talán minden színben bejön nekem.
2hónapja kapott hozzá illő radiális főfékhengert is,gixer 1000.
Ja tényleg passzol hozzá 1-2 szuzu donor,de én hátra 1 full állítható Öhlins gázos közp.rug.tagot választottam .
1ébként geci jól harap az eleje,és jól is adagolható fémfékcsővel.
1kis nagyzolás:10kg-ot lefaragtam és hozzáadtam keréken 100+40le-t.És persze sok-sok apró finomság .
Zöldi és Szotyi köszönöm a + visszajelzést !
Én ezzel is foglalkozom,ha segíthetek !
Nem tudom. Gixer 600-zal és 1000-rel mentem, amin az volt. Nekem az tűnt fel, hogy 1 ujjas fékezésre majd átugrom a kormányt- gyári betétekkel. A banditon hiába tépem az oldalanként 6 dugót a 320-as tárcsán, baromira nem akar "harapni". Na majd az AP betét...4 év múlva
Hát ez a fő probléma,hogy 100 tulajuk volt előtte külföldön és belföldön is,akik 1-2 kivétellel széthajtották. Ráadásul mivel ezek konténeres motorok japánból az isten tudja hány 100 ezer km van bennük. Ez párosulva azzal,hogy magas fordulaton éledő sportmocik azt eredményezi,hogy nagyrészük úgy szét van kopva,mint állat. Enyém pl most lett felújítva,darabokra lett bontva a blokk stb...és azóta sem megy,mert valami más hibája is van...úgyhogy ha az ember egyszer beleugrik,akkor csak mennek el az 50-100 ezer forintok és oda lejhet kilyukadni,hogy már bőven nem ér meg annyit,mint amennyit az ember beleöl. Úgyhogy én ezért bántam már meg nagyon,hogy ilyen szart vettem.
Csak az hozzátartozik, hogy ezek 15-20 éves motorok, jópár korábbi gazdával, és mindenki rendesen hajkurászta őket, ráadásul jellemzően a magyar tulajok a karbantartásokat már elhanyagolták, mert annyit nem ér. Esetleg olajat még cserélnek, de a szétszakadó szívótorkok cseréje, a légszűrőcsere, gyertyacsere már túl drága... És ez nem csak a Banditnál van így.
CSerébe a kisbanditok (400, 250) a nagyokkal ellentétben sportos naked bikeok... Pl a 400-as az RGV fékjét kapta...
Szerintem valójában csak a nevük azonos a nagytestvérrel, egyébként a kicsik vérbeli sportos motorok, míg a nagyok hozzájuk képest kis "puhányok"....
Először én is csak álltható plexit raktam rá a gyári plekóra.Nem sokat számított kb 10cm-rel feljebb nyomta a szelet pont a sisak alá a nyakamba,tehát sztem nem éri meg Banditra.Aztán kicseréltem a gyári plekót és arra szereltem fel,így pont a sisak tetejére nyomja a szelet, így már jó.
Hát...nemrég beszélgettünk itt erről fórumon,hogy 250/400-as Banditra annyi panasz van,hogy brutál.
Nemhogy nem vagyok vele megelégedve,hanem egyenesen utálom.
VC miatt a szelephézagolása kb olyan,mintha 3 sima nem változós sornégyes motort kéne megcsinálnod. Finoman fogalmazva is k**va szopás. Emellett plusz excenteres vezérlés a szelephimbák toligatására,úgyhogy minden csak a baj potenciális forrása.
Amúgy azért vettem ezt,mert balf** voltam. Azóta is verem a fejem a falba.Honda VFR-t akartam,de elbaltáztam és lett belőle egy ilyen nemmondommi. Csak gondoltam megosztom szerény tapasztalatomat,hogy ha még időben meggondolod magad,akkor nem futsz Te is vakvágányra
Persze Te dolgod,nem akarok beleokoskodni
annyira rosszak? jól látom neked is 400 as banditod van ráadásúl VC ennyire nem vagy vele megelégedve?
ha ennyire rossz akkor te miért is ezt használod?
Vao, üdv kicsi cimbora! Én is gondolkodtam már ezen az ülés átszabáson. Hol csinalták? Vagy te csinaltad? Egyelőre próbálom megfogalmazni hogy mi kellene hogy máshogy legyen kialakítva.
Nincs fényképed róla?
A Bandiba a szinter való. Én az előző motoromban használtam ilyet, akik tőlem vitték, mind rendkívül elégedetten jeleztek vissza. A legjobban egy hayabusás véleménye tetszett: "miért nem ez van benne gyárilag?"