Igaz, hogy nem én vagyok a DL-es kolléga, de nekem is van. Tény, az én 185-ös magasságomhoz tökéletes lett a kiegészítő szélterelő. Viszont azt figyelembe kell venni, hogy a DL eredeti szélvédője elég meredek. Ellenben a Bandité sportosan lapos. Ergo nem vagyok benne biztos, hogy segít rajta az a plusz terelő. Vagy csak annyit, hogy a melledről a sisakra dobja a menetszelet.
Elég sokat motorozom Erikkel, és viccből szoktam is baxtatni, mikor minden megállóban sisakot mos.
Hali! VC 400-as Banditot felejtsd el,ha nem akarsz magadnak horrort. Mondjuk ha tanácsolhatnám,akkor azt mondanám,hogy az egész Bandit ötletet hagyd,inkább más típust nézzél. Ha nagyon ilyet akarsz,Te dolgod,de VC-t semmi szín alatt se!
Látom, hogy van állítható szélvédőd. Kérdésem az, hogy mennyire tereli ez el a levegőt? Érdemes rá beruházni?
DL-es kolléga mondta, hogy neki amióta fennt van még a bogarak is elkerülik .
Az 1250-es moci telójába kevesebb kell mint az 1200-sébe. Manuálba le van írva hogy meddig kell feltölteni. Az enyémből mint a koszos víz olyan jött ki. Üledék nem volt benne.
Én tettem be az előírtat decire, de kő lett. Aztán rájöttem, hogy két küszöbszám van megadva: olajszint a teló tetjétől, rugó kivéve, fullra összenyomva, valamint a térfogat. Addig öntögettem, amíg a mért értéket kaptam, és olyan lett a teleszkóp, mint előtte.
Úgy ám. 189 vagyok- mennyi lóbaszó - próbáltam mind az új, mint a régi idomos banditot, az dísz- annakviszont mutatós-, nem szélvédő. Mellkas tetjére tereli. Ennek ellenére dobálja a sisakot. Ezért van nekem nakedem
Ha már első teleszkópokról beszélünk. K7-es nagy banditban a rúgó a teló aljában sűrűbben van tekercselve. Akkor ez progresszív rúgó?
Akinek vizes banditja van és nem elégedett a telóval szedje szét mert az enyém pl gyárilag rosszul volt összerakva. Ha minden jól megy akkor most hétvégén lesz a tesztje hogy milyen változást okoz Sanyi által javasolt olaj.
Konkrét példa: gumiprobléma miatt 60km/h-nál nem jöhettünk gyorsabban. ~15óra alatt értünk haza. Minden zsibbadás és görcs nélkül. Egy pöttyet azért elfáradtunk. Az utasülés is megér egy átalakítást.
Most megnyugodtam hogy nem csak én vagyok félreszabva. Ismerős a lábzsibbadás. Az ülést átalakíttattam. A vezető ülésében van egy letörés (gyáriban). Az az él lett megszüntetve. Egy picit kagylósítva és kiszélesítve lett. 172cm vagyok. Így egy kicsit előre kell csúsznom hogy lábujjhegyen tudjak támaszkodni. Nekem sokat segített.
Én kicsi vagyok, 170 körüli, de nem vagyok konfekcióméret, a lábam az rövid. A legalacsonyabban van az ülés, így is csak az egyik lábam ujja éri földet ha áll a motor. Ha megemelem, akkor egyszerűen nem ér le a lábam
Egyébként a lábammal van a gond, 8-9 óra után egyszerűen nem tudok vele mit csinálni, zsibbad meg görcsöl. Bokámtól a combom felső részéig.
Én ~900 km-t mentem vele egyhuzamban egy nap alatt, hát nekünk is voltak még terveink hogy ha odérünk akkor még kicsit ott motorozgatunk, de olyan 500km után ezt már elvetettük
Másnap reggel viszont már besózva indultunk tovább
Kipróbálnék azért egyszer egy ilyen úton valami túragépet. Ilyeneken gondolkodtam már a végén hogy H-D ultraclassic...
Ez egyszerű, elviszem hozzá a gyárit és Te megmondod mit szeretnél, erősebbet, lágyabbat és miután megmérte a gyárit kiszámolja milyet kell csinálnia és megteszi. Általában az SV-be erősebbet kérnek mert felüt és így egy erősebb lineáris rész kerül, de azért, hogy a komfortérzet megmaradjon csinál az egyik felére egy kis progresszív részt......kérdezd azokat akiknek már csináltattunk. Ez a megoldás akár sikerülhet annyira jóra mint a neves gyártóké(amikből csak egy fixet kapsz és nem a saját igényeidhez gyártottat), de sokkal olcsóbb.
Nem tudom, hogy Te milyen magas vagy, Én 187cm.
Próbáld meg az ülést megemelni a gyári állíthatósággal. Nekem bejött. Nyáron 2X is mentem 1150 km-t 1 nap alatt, és komolyan mondom, hogy tudtam volna még menni, dehát megérkreztem.
Mindjárt kész a bandit, kell még vennem matricát. Mivel fekete a moci, ezért arra gondoltam, h egy kis piros feldobja majd.
Szóval honnan érdemes matricát venni? A tankra nem kell, mert ott csak a jel lesz.
Köszi a segítséget.
Az aksit semmiből nem tart kivenni, bár egy jólfeltött aksinak bírnia kell a -20at simán.
köszi a válaszodat, az már biztos hogy 400 as lesz , csak még ezen a sima vagy vc n vacilálok, mert én mindenképp szeretnék 96-97-98 as évjáratút, inkább rászánok 550 et is , csak tényleg legyen szép és jó. még van rá egy fél évem, mert majd tavaszra tervezem, addig is pénzgyűjtögetés.
a vc ket amiket néztem azok 53 lovasok netán..
Készülök a motor téliesítésére, mit javasoltok, szerintetek ki kell vennem az akkut vagy elég ha mondjuk havonta 1X elindítom kicsit átforgatom az olajat?
Elég sokat motorozom Erikkel, és viccből szoktam is baxtatni, mikor minden megállóban sisakot mos.
DL-es kolléga mondta, hogy neki amióta fennt van még a bogarak is elkerülik .
Akinek vizes banditja van és nem elégedett a telóval szedje szét mert az enyém pl gyárilag rosszul volt összerakva. Ha minden jól megy akkor most hétvégén lesz a tesztje hogy milyen változást okoz Sanyi által javasolt olaj.
Egyébként a lábammal van a gond, 8-9 óra után egyszerűen nem tudok vele mit csinálni, zsibbad meg görcsöl. Bokámtól a combom felső részéig.
Én ~900 km-t mentem vele egyhuzamban egy nap alatt, hát nekünk is voltak még terveink hogy ha odérünk akkor még kicsit ott motorozgatunk, de olyan 500km után ezt már elvetettük
Másnap reggel viszont már besózva indultunk tovább
Kipróbálnék azért egyszer egy ilyen úton valami túragépet. Ilyeneken gondolkodtam már a végén hogy H-D ultraclassic...
Próbáld meg az ülést megemelni a gyári állíthatósággal. Nekem bejött. Nyáron 2X is mentem 1150 km-t 1 nap alatt, és komolyan mondom, hogy tudtam volna még menni, dehát megérkreztem.
Mindjárt kész a bandit, kell még vennem matricát. Mivel fekete a moci, ezért arra gondoltam, h egy kis piros feldobja majd.
Szóval honnan érdemes matricát venni? A tankra nem kell, mert ott csak a jel lesz.
Köszi a segítséget.
Az aksit semmiből nem tart kivenni, bár egy jólfeltött aksinak bírnia kell a -20at simán.
a vc ket amiket néztem azok 53 lovasok netán..
Készülök a motor téliesítésére, mit javasoltok, szerintetek ki kell vennem az akkut vagy elég ha mondjuk havonta 1X elindítom kicsit átforgatom az olajat?