Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem tudom megmondani, hogy látható lenne-e a tanktáskától, mert én nem használok, de anélkül tuti jól látható! Próbáld ki, ha látod a Suzuki emblémát, akkor azt is látnád!
A tanktáskától látható?
Bár nem Proptech és nem ilyen szép tiszta a mocim de egy alternatíva.
Én így tettem fel. Szerintem itt is jól látható, a vezeték meg nem!
Háát ha zavarja a csikorgás! Akkor több lehetősége nincs.
CSere? Minek kéne cserélni? Max akkor, ha a fütyülés mellé nem is fog.
Első körben a belépő, és kilépőélet egy reszelővel, csiszolópapírral olyan 45°-os szögben kicsit reszeljétek meg. Ha nem segít, akkor csak a betétcsere maarad.
Mérete 2 x 3 x 1,4 cm Prop-tech SU1 típus.
havernak banditjának fütyül a hátsó fék betétje fékezéskor, mit csináljunk vele? amugy vastag még a betét benne köszi
A villahídon nem látom a kormány-táska miatt, de nem ez a végleges helye. Valamit ki fogok találni, talán ezt alkalmazom én is:
A villahídon esztétikusabb lett volna a vezeték de így se csúnya.Ez a kisebbik verzió?
Már a fokozat kijelző.
Felkerült a Prop-tech márkájú fokozatkijelző a motorra. Teszek fel róla egy képet, amin látszik ,hogy a vezeték elvezetése esztétikailag nem a legszebb, de cserébe gyerekjáték volt a felrakás és az egész bekötés is az injektor miatt. De legfontosabb, hogy nem kellett szétszedni és fúrni semmit.
Elég, ha a vezetékköteg másik végét nézed az ülés alatt.
Ez a villás módszer nekem is tetszik :-)
Az adja magát. Csak óvatosan. Belül ne fogd meg az üveget, és a mutatót kissé nehéz levenni, nehogy eltörjön Én villával feszítettem le a tengelyről. link
most neztem meg, de meg nem szedtem le a deklit. ami kijon vezetek, nem tunik tul vastagnak. ha holnap lesz egy kis idom, megnezem kozelebbrol.
Köszi, de engem inkább maga a beépítés érdekelt volna. Magának az órának a szétszedése.
Na ja. Abban a tengelyben elméleti ideális esetben nincsen test, ezért kell máshonnan belevezetni. Az én Banditámon is két rugós érintkező volt. Középen ment be a test, a másik meg ugye ment körbe váltáskor.

itt is vannak ötletek
Elég időigényes, az biztos. Én nem csináltam olyan doksit, mint demrob. Nekem ez volt az alap.
A középső test vezeték csak a gyújtásvezérlő elektronika miatt van benne, hogy biztosan "jól testelt" pontod legyen. A régi GS500-nál nem volt középen test pont. A váltó érintkezőjén keresztül testel.
Hopp, most kalkuláltam, pont annyi, mint a Tiédbe. Csak a 6 dugósba drága.
Minden elismerésem, szép munka!
Nekem is van fokozat kijelzőm, tetszik nagyon ez a megoldás, csak én se merek nekifogni. Nagyon nagy meló? Nincs véletlenül leírásod róla?
Ja látom doksidban, hogy mégis van 6+1-es. Viszont hiányzik a test. Hmm, ezt milyen Suzukihoz árulják?
6+1=7 vezeték biztosan nem lesz (különben is 8 lenne, mert egy test is kell a középre)
Ahol minden fokozat megvan ott csak 3 vezeték van, plusz van egy ellenálláshálózat az érzékelőben, a sziloplaszt(?) alatt. Ilyen a GSX-en, meg (gondolom) az injektoros Banditákon, meg talán az összes Suzukin. Az üresnek van egy saját madzagja, az összes többi fokozat meg egy dróton megy, de különböző értékű ellenállatokon, így az ECU által mért feszültség minden sebességben más lesz. A harmadik drót a test.
A közbeiktatott GI-Pro, és hasonló kütyük is ezt a feszejt mérik, és ez alapján jelzik ki az adott fokozatot. Ilyet is lehetne házilag csinálni, de ez már komolyabb áramkört/ismeretet igényel.
Nekem a Banditra már csak egy zöld műszerfény kéne a tökéletes boldogsághoz, de nem merem megcsinálni
Ügyes. Én is a C-verziót csináltam meg anno a Banditára, a kijelzőt meg a fordulatszámmérőbe tettem. Nekem az érzékelő is "házi" volt.