Azt nem tudom megmondani, hogy látható lenne-e a tanktáskától, mert én nem használok, de anélkül tuti jól látható! Próbáld ki, ha látod a Suzuki emblémát, akkor azt is látnád!
Első körben a belépő, és kilépőélet egy reszelővel, csiszolópapírral olyan 45°-os szögben kicsit reszeljétek meg. Ha nem segít, akkor csak a betétcsere maarad.
Felkerült a Prop-tech márkájú fokozatkijelző a motorra. Teszek fel róla egy képet, amin látszik ,hogy a vezeték elvezetése esztétikailag nem a legszebb, de cserébe gyerekjáték volt a felrakás és az egész bekötés is az injektor miatt. De legfontosabb, hogy nem kellett szétszedni és fúrni semmit.
Az adja magát. Csak óvatosan. Belül ne fogd meg az üveget, és a mutatót kissé nehéz levenni, nehogy eltörjön Én villával feszítettem le a tengelyről. link
Na ja. Abban a tengelyben elméleti ideális esetben nincsen test, ezért kell máshonnan belevezetni. Az én Banditámon is két rugós érintkező volt. Középen ment be a test, a másik meg ugye ment körbe váltáskor.
A középső test vezeték csak a gyújtásvezérlő elektronika miatt van benne, hogy biztosan "jól testelt" pontod legyen. A régi GS500-nál nem volt középen test pont. A váltó érintkezőjén keresztül testel.
Minden elismerésem, szép munka!
Nekem is van fokozat kijelzőm, tetszik nagyon ez a megoldás, csak én se merek nekifogni. Nagyon nagy meló? Nincs véletlenül leírásod róla?
6+1=7 vezeték biztosan nem lesz (különben is 8 lenne, mert egy test is kell a középre)
Ahol minden fokozat megvan ott csak 3 vezeték van, plusz van egy ellenálláshálózat az érzékelőben, a sziloplaszt(?) alatt. Ilyen a GSX-en, meg (gondolom) az injektoros Banditákon, meg talán az összes Suzukin. Az üresnek van egy saját madzagja, az összes többi fokozat meg egy dróton megy, de különböző értékű ellenállatokon, így az ECU által mért feszültség minden sebességben más lesz. A harmadik drót a test.
A közbeiktatott GI-Pro, és hasonló kütyük is ezt a feszejt mérik, és ez alapján jelzik ki az adott fokozatot. Ilyet is lehetne házilag csinálni, de ez már komolyabb áramkört/ismeretet igényel.
Bár nem Proptech és nem ilyen szép tiszta a mocim de egy alternatíva.
Már a fokozat kijelző.
itt is vannak ötletek
Nekem is van fokozat kijelzőm, tetszik nagyon ez a megoldás, csak én se merek nekifogni. Nagyon nagy meló? Nincs véletlenül leírásod róla?
Ahol minden fokozat megvan ott csak 3 vezeték van, plusz van egy ellenálláshálózat az érzékelőben, a sziloplaszt(?) alatt. Ilyen a GSX-en, meg (gondolom) az injektoros Banditákon, meg talán az összes Suzukin. Az üresnek van egy saját madzagja, az összes többi fokozat meg egy dróton megy, de különböző értékű ellenállatokon, így az ECU által mért feszültség minden sebességben más lesz. A harmadik drót a test.
A közbeiktatott GI-Pro, és hasonló kütyük is ezt a feszejt mérik, és ez alapján jelzik ki az adott fokozatot. Ilyet is lehetne házilag csinálni, de ez már komolyabb áramkört/ismeretet igényel.