Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden láncnak van valamennyi hangja. Ahogy a fog belekapcsolódik a görgőbe zajjal jár. Ha lecseréled majd a szettet, még hangosabb lesz. Mert a gyári első lánckeréken van zajcsillapító-gumi, míg az utólag kaphatókon még egyen se láttam.
Szerintem ne aggódj. Ha elmegy egy moci, aminek nincs kiberhelve a kipufogója, akkor szinte csak a lánc surrogását lehet hallani.
Ha viszont recseg ropog a lánc, akkor túlhúzták.
Ülj rá, vagy akár ketten még jobb, és lehajolva nézd meg, hogy tudod-e fel-le mozgatni a lánc alsó ágát. Ha igen, az jó, ha olyan feszes, mint a gitárhúr akkor túl van húzva.
Bocs, rosszul fogalmaztam, nem olaj, hanem Castrol lánc spray!
Tippem sajnos nincs. Kérdésem igen. Tényleg olajat kensz rá? Milyen és mivel? Nem dobja le?
Üdv!

Azután érdeklődöm, hogy mi lehet annak az oka, hogy "hallható" a lánc? Azelőtt nem hallottam a hangját, aztán elvittem szakszervízbe, ahol utána állítottak, de most megint csinálja. E kettő között nem telt el kb. 7-800 km normális használattal. A motor K8-as kisbandit 5.000 km-rel? 500 km-ként szigorúan olajozom a láncot!

Esetleg valakinek tipp?
Megint állítani kell rajta?
vagy ez normális?

Köszi a válaszokat!
Kéne tudni az évjáratot hozzá.
Nekem K4-es volt az ilyen Banditám, az YBB kódú volt.
Benne van a gyári könyvében is (nekem benne volt).

amúgy meg itt egy lista:
( http://www.bandit-basteleien.s... )

600erPOP(TypWVA8)
Baujahr 2000
schwarz pearl_novelty_black 33J
blau-metallic pearl suzuki deep blue 1LF

Baujahr 2001
schwarz pearl_novelty_black 33J
blau-metallic candy_grand_blue_metallic YC2
rot metallic candy antares red 19A

Baujahr 2002
schwarz pearl_novelty_black 33J
silber-metallic sonic silver met. YD8
blau-metallic candy_grand_blue_metallic YC2
blau suzuki deep no.2 YBA

Baujahr 2003
schwarz pearl_novelty_black 33J
blau suzuki deep no.2 YBA
silber-metallic sonic silver met. YD8

Baujahr 2004
schwarz pearl_novelty_black 33J
blau medium_blue_No.2 YBB
sziasztok nagytudásuak lenne karbis kérdésem :D

250 es 93 mas banditam van és karbi baja van sajna az lenne a kérdésem hogy mijen fúvóka van a karbiba? mekora az alapjárati és a fő? azért érdekelne a dolog mert nem megy 4 ezerig a moci sok neki a benzin most a fő az 105-ös az nem nagy? raktam bele 97-est a tesóm mocijából és ugy meg nagyon húz 10.000 ig de utánna megy el az ereje tehát vagy alacsonyon nem megy vagy magasfordulaton mit csináljak?
Köszönöm az infót, bár így még jobban félek a vásárlástól ( pedig a ZXR-ről már kezdtem lebeszélni magam ).Ha van kedved, meg időd légyszives küldj még infókat, a mail címemet megtalálod az adatlapomon.
Köszönöm.
Hali!

Régebbi motorokon az idom belső felén van a kód
Sztem ha Suzukihoz befáradsz és mondasz egy évjáratot meg valami vázszámot vagy tudomisén,akkor biztos megmondják,hogy milyen színkódja van Persze ez csak tipp.
hello osszetortem a motoromat es festetni szeretnem csak nemtudom a festek szinkodjat azt hol tudnam megnezni_? kossz szepen
Terítsed csak. Itt semmi nem off, ami bandit. Így gyűlik a tudás!
Hali!

Kezdem ott,hogy alkatrész mind a kettőhőz akad,ha keres az ember,többnyire 1-2 hetes rendelési határidővel...az árak ugyanazok,mindkettőnél horror.Tapasztalatból mondom,mert én most generálozom az enyémet,meg újítom fel. A változó szelepes nagyobb szopás,mert a magas fordulatú szelephimbákat is külön kell hézagolni,úgyhogy ha elmászik a hézag,akkor dupla meló,műhelyben is drágábbért csinálják meg. Talán annyi a haszna,hogy alacsonyabb fordulaton soványabb benzinadaggal is beéri.
Az hogy nem szinkronozzák az nagyon nagy kamu...minimális hozzáértéssel Te is simán el tudod végezni.
Amire viszont nyomatékosan felhívom a figyelmed,hogy ezek japánban széthajtott konténerben becipelt motorok kitudja mennyi km-el. Tehát a motor külső állapota lehet,hogy szép,de belül lehet,hogy haldoklik.
Amit feltétlen javaslok,hogy vagy szerezz be egy kompressziómérőt vagy vitesd el megvétel előtt egy szerelőhöz,hogy mérjen rá,mert utána masszív megleptésben lehet majd részed. De ez csak egy dolog a sok közül.
Ha további infók kellenének motorról vagy mit érdemes megnézni stb stb,akkor fórumon kívül szivesen,csak nem akarom betelíteni az egész falat km hosszú üzenetekkel. Elérhetőséget profilomon megtalálod,msn és mail címem ugyanaz.
Béke
Sziasztok!

Szeretnék motort vásárolni, és szemezgetek 2db 400-as bandittal, mindkettő '95-ös, de az egyik régi fajta és vált. szelepvez.-es, a másik új fajta és sima blokkos.Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy melyiket érdemesebb szerintetek megvenni, milyen az alk. ellátottságuk, alk. áraik, hallottam olyat, hogy nem akarják a karbiszinkront megcsinálni rajta, az igaz-e....stb.?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Egy leendő motoros társatok.
koszonom mindenkinek a segitseget.
Valaki tud Suzuki Bandit GSF 650 S 2007-es Service manualt valahol a netten.
Én műszerolajjal szoktam.
Innen letölthető mindkét manual: http://www.manualedereparatie....
Megérkezett az oridzsinál Suzuki km-óra spirálom. Beszerelés előtt mivel ajánlatos beolajozni a spirált?
Igen, a manualok tartalmazzák. Ha letöltöd a 600+1200-es haynest meg az adott évjáratú gsxr-t, akkor az előbbiből megkapod a futómű, váz, egyéb csavarokét, az utóbbiból meg a blokkét.
Sziasztok!

nem vag temaba a kerdesem, ezert elore is elnezest kerek. hol lehet megtudni, hogy a motor csarvarjait milyen nyomatekkal kell meghuzni?
van erre egyaltalan valami elerheto irodalom? repair manualban benne van? mondjuk az enyemhez meg senkinek sem sikerult talani (750-es bandit), de ha jol tudom, akkor a '92-95-ig gyartott gsx-r blokkja van benne.

szeles utat!
Na, mikor ezt reklámoztam, egyik társunk megjegyezte, hogy a 70 ezret futott gépébe soha nem volt cserélve a villaolaj..és még rugózik
Nekem 700 ment bele a szintig, nem szétszedve, csak csontra kipumpálva, után 10 percre fejreállítva.
pl. itt: http://lubricantadvisor.valvol... bárki megnézheti bármilyen motorba való feltöltési mennyiségeket és a csere intervallumokat.....
Bocs a beleugatásért, de azt mondták, hogy nem kell olajat cserélni a telóban? Tulajdonképp évente vagy 12000-ként cserélni kéne, ezt persze senki nem teszi, de ha valaki azt szeretné, hogy mindig ugyanolyan jó legyen a csillapítás akkor betartja ezt az intervallumot. Kevesebb olajat pedig mi is találtunk nem eresztő telókban gyárilag.
Na, Nekem pontosan belement a az 507ccm, összenyomott telónál, ez a felső menet legalja, úgyhogy most jobb, mint mikor 0km-el kihoztam a szalonból!
A Haynes repair manual leírja, hogy hány milivel kell a tetőtől lennie a szintnek.

Nekem totál pucolás után kb 440-450 ml ment be száranként a jó szintig.
'99-es 1200-es a gép.