Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet picit megdobná az árát, de az királyság lenne.
már csak egy kardán hiányzik róla....
Ez nekem is bejon. Az uj vizes blokk nem jott be kulsore a levegos 1200-es után /fekete bordázat nyami/, persze paramétereiben nagyon szimpatikus. Viszont ilyen burkolt formában tetszik. És a gyári dobozolással jol mutat.
Elnézést, ez már az 1250es verzió.
Egyébként tetszik.
Ez nem bandit. Ez gsx-f(A).
Tulajdonképp bandit (650), de attól még a gsx-f sorozat utúdja.
Bocsi, ez lemaradt: http://www.tesztmotor.hu/magazin/bemutato/jonnek-az-uj-b
anditok.html
Hello Banditák, ez már volt? Az uj F "Bandit"...
undesz
Nem ha majd udesz karcos lesz a használattól, kiszívja a nap, stb
törni
na, lapra teszed és össze akarod tőrni? amúgy minek fújni...
Tolnában is.
Én is hüttőt mondok, bár írni nem úgy szoktam.
Pár hónapja megragasztották. Azt ígérték max 1-2 évet bír ki. Azóta füstmentesen indul a nap:-)
thx
nekem is tetszik igy a nem szokványos szinével (kék) egy kicsit feltünöbb lett :D
Nagyon jól néz ki a géped!

Én agyaltam a múltkor, hogy ha egyszer fújva lesz, milyen lenne az enyém fekete idomokkal, de a vázat ezüstre hagyni(tököm szedi szét). Erre nem szembejön egy olyan az autópályán...így teljesüljön minden kívánságom
Tied még szivárog?
Hüttő Veszprém megyében is van. Meg viz is
pest megyei vagyok pontosabban kiskunlacházi :)
Permo, használd nyugodtan. Néha tölts utánna. O gyűrű van ott, szerintem kapsz csapágyboltban. Zalai vagy? Hüttő-t még csak Zalában láttam:-)
köszi a segitséget hétfön kicseréltetem
Premo
az olajhűtő és a cső között O-gyűrűs tömítés van. Te is kitudod cserélni, gondolom csapágyboltokban lehet kapni, utolsó esetben márkaszervíz.
Ha nem gyárit rendelsz akkor figyelni kell rá, hogy olajálló legyen és nagyobb hőmérsékleten is használható legyen (kb.140C-feletti).
Átmenetileg szilikonpasztával is meglehet kenni az O-gyűrű fészkét és a régi gyűrűt úgy visszatenni. A szilikonpaszta itt is olajálló legyen. (Nálunk műanyagfröccsöntő szerszámoknál ez bejön, ha éppen nincs új tömítés)


http://www.alpha-sports.com/sp...
Az első olajcserét 1000 kiló-méternél kel elvégezni utána 6000 kiló-méternél kel cserélni majd 12000 kiló-méter és így tovább 6000 - ezrenként.
nemtudom mért ekkorában mutatja de az adatlapomon aprofilképekbe normálisan megnézhető ..... igy hogy szivárog ... még használhato valamilyen szinten ?
Vedd fel, aztán meghallgatjuk!
Üdv!

Erősítsetek meg abban hitemben, hogy az 1. és a 2. szervíz között csak 5000 km telik el és nem 6000!
Én eddig abban a tudatban éltem, hogy 7000 km-nél kell vinnem olajcserére és nem 6000-nél, mivel 1e + 6e = 7e
De, a szervízkönyv 6000-nél írja!
Szóval akkor hány km-nél kell a 2. olajcserére mennem?
Nagyobb kép nincs?
De mivel Én ott egy illesztést láttok, ott tutkó van valami pakolás is......szóval cserés azt hiszem