Ez nekem is bejon. Az uj vizes blokk nem jott be kulsore a levegos 1200-es után /fekete bordázat nyami/, persze paramétereiben nagyon szimpatikus. Viszont ilyen burkolt formában tetszik. És a gyári dobozolással jol mutat.
Én agyaltam a múltkor, hogy ha egyszer fújva lesz, milyen lenne az enyém fekete idomokkal, de a vázat ezüstre hagyni(tököm szedi szét). Erre nem szembejön egy olyan az autópályán...így teljesüljön minden kívánságom
Premo
az olajhűtő és a cső között O-gyűrűs tömítés van. Te is kitudod cserélni, gondolom csapágyboltokban lehet kapni, utolsó esetben márkaszervíz.
Ha nem gyárit rendelsz akkor figyelni kell rá, hogy olajálló legyen és nagyobb hőmérsékleten is használható legyen (kb.140C-feletti).
Átmenetileg szilikonpasztával is meglehet kenni az O-gyűrű fészkét és a régi gyűrűt úgy visszatenni. A szilikonpaszta itt is olajálló legyen. (Nálunk műanyagfröccsöntő szerszámoknál ez bejön, ha éppen nincs új tömítés)
nemtudom mért ekkorában mutatja de az adatlapomon aprofilképekbe normálisan megnézhető ..... igy hogy szivárog ... még használhato valamilyen szinten ?
Erősítsetek meg abban hitemben, hogy az 1. és a 2. szervíz között csak 5000 km telik el és nem 6000!
Én eddig abban a tudatban éltem, hogy 7000 km-nél kell vinnem olajcserére és nem 6000-nél, mivel 1e + 6e = 7e
De, a szervízkönyv 6000-nél írja!
Szóval akkor hány km-nél kell a 2. olajcserére mennem?
Egyébként tetszik.
Tulajdonképp bandit (650), de attól még a gsx-f sorozat utúdja.
anditok.html
Én is hüttőt mondok, bár írni nem úgy szoktam.
nekem is tetszik igy a nem szokványos szinével (kék) egy kicsit feltünöbb lett :D
Én agyaltam a múltkor, hogy ha egyszer fújva lesz, milyen lenne az enyém fekete idomokkal, de a vázat ezüstre hagyni(tököm szedi szét). Erre nem szembejön egy olyan az autópályán...így teljesüljön minden kívánságom
Hüttő Veszprém megyében is van. Meg viz is
az olajhűtő és a cső között O-gyűrűs tömítés van. Te is kitudod cserélni, gondolom csapágyboltokban lehet kapni, utolsó esetben márkaszervíz.
Ha nem gyárit rendelsz akkor figyelni kell rá, hogy olajálló legyen és nagyobb hőmérsékleten is használható legyen (kb.140C-feletti).
Átmenetileg szilikonpasztával is meglehet kenni az O-gyűrű fészkét és a régi gyűrűt úgy visszatenni. A szilikonpaszta itt is olajálló legyen. (Nálunk műanyagfröccsöntő szerszámoknál ez bejön, ha éppen nincs új tömítés)
http://www.alpha-sports.com/sp...
Erősítsetek meg abban hitemben, hogy az 1. és a 2. szervíz között csak 5000 km telik el és nem 6000!
Én eddig abban a tudatban éltem, hogy 7000 km-nél kell vinnem olajcserére és nem 6000-nél, mivel 1e + 6e = 7e
De, a szervízkönyv 6000-nél írja!
Szóval akkor hány km-nél kell a 2. olajcserére mennem?
De mivel Én ott egy illesztést láttok, ott tutkó van valami pakolás is......szóval cserés azt hiszem