Nem vagyok elesett gyerek Alapvetően minden ami motor azt szeretem megtanulni,úgyhogy ha nem muszály akkor nem fogom szerelőhöz hurcibálni minden kis aprósággal :)
Igen...nyilván a hengerfejezést szakember csinálta,mert nincs teljes marógép meg köszörű park a sufniban De a tankfelújítást,szétszedést,összerakást,szelephéz
agolást,szinkront meg minden egyéb beállítást ami még kell majd azt én csinálom
a sufnit nem sufninak kell érteni, hanem ne a márkaszervízre gondolj sztem! Motorszerelőhöz kell vinni
(itt nyíregyen a suzukisok 5400 Ft-os órabérrel, a yamaha 4500 környékén dolgoznak...én máshol megcsináltattam 3000es bérrel)
Szeretnék én is tanácsot adni, ha még érdekel...
Én 2 éve vettem az enyémet, és nagyon meg vagyok vele elégedve! ('94es évjáratú sztem nem változó szelepes 400as)
Kérdéseidre válaszolva: hogy melyiket veszed csak rajtad áll, biztos ki tudod találni h mi a változó szelepes előnye-hátránya, mint a nagy VFR-eken...itt is, csak kicsiben
Alkatrészellátásról nem tudok nyilatkozni, mert az enyémhez még olajszűrőn meg olajon kívül nem kellett venni semmit, de nagyvason is meg a biker-world-ben is van hozzá millió alkatrész annyiért amennyiért. Mindennek ára van, a motorozás egybknt se olcsó szakma, akármilyen vasad van...
Karbiszinkront egyx csináltattam rajta, miután megvettem, nekem a 2es hengeren kellett állítani egy nagyon minimálisat, egybknt totál rendbe volt. szal csinálnak szinkront biztosan, a suzuki szervízek, errefele legalábbis, de sztem máshol is aranyáron dolgoznak. Ha szervízelni akarod majd a gépet ( bár kívánom h ne kelljen) inkább sufni ámde megbízható-hozzáértő emberekhez vidd, féláron is megcsinálják ugyanazt...
Sztem ne félj a rémmeséktől, hgoy így szar-úgy szar-pörgetni kell, stb...kezdő motornak igazán tökéletes! Én 3-8 ezer közt használom városban, nagyon megbízható kis mocc, bátran merem ajánlani. Ha más fajtát veszel, ott is bele lehet nyúlni a szarba...belelátni nem lehet a gépekre, a külső árunkodó jeleket kell figyelni vásárlásnál (van sok)! Érdemes hozzáértő embert vinni, és mondom: ALAPOSAN körbe kell nézni a gépet! Az hogy japán belpiacos...hátna
Köszi mindenkinek a jogsis reagálást.
Közben érdeklődtem "felfele"
A szitu a következő: kategoriaváltásnál NEM fogadják el a papirt. Sőt ha lekérdezik a rendszerükben sem fog szerepelni az uj kat.
akár be is vonhatják a még meg nem kapott jogsit kat.kivüli vezetésért....Persze rendőrőn mulik.
A már rögzített kategoriákkal belföldön vezethetek...
Tehát még egy hét pihi a bandinak
Hali!
Ma végre elkészült a hengerfej,bekerültek az új szelepszár szimmeringek,minden zsírfeka Nemsoká jönnek a tömítések,aztán ha összetettem,csinálok egy szelephézagolást,utána egy karburátor szinkront és remélem,hogy patent lesz a masina A felújított tank már csak a friss benzinre vár.
Megörökítettem pár képben a szívműtétet
Jogsi témához:
Nekem megújítás alatt van a jogosítványom (nincs kategóriaváltás), a régit visszaadták, és a "papírlappal" _ÉS_ a régi jogosítvány felmutatásával együtt vezethetek 2hónapos határidővel.
Hogy kategóriaváltásnál mi a szitu, azt nem tudom.
Hát igen, csak erre nem lehet alapozni, hogy nem igazoltatnak... Amíg nincs a kezedben addig nem lehet vezetni (elvileg), mert az a fecni nem jogosítvány.
De ha már előzőleg volt, az más kérdés.
Annak lesz jobb a gumija, amelyik jobban szponzorálja a lapot.
Erről ennyit.
Én jobban hiszek a fórumos tapasztalatoknak, a motoros társaknak.
Ez nem csak a gumikkal van így, hanem mindennel.
Ha valami kell, a neten kell túrni a fórumokat. Bár ott sem kell mindent elhinni, mert vannak beépült emberek, akik mint magán felhasználó osszák az eszet, úgy reklámozzák a megbízóik vagy saját termékeiket, mint saját tapasztalat, annak ellenére, hogy ez tilos és büntetendő.
Erről mindenki mást mond. Én általában azt hallottam, hogy belföldön használható, amíg jogosítvány meg nem érkezik ( egyébként minek adják ? ). Nincs ráírva. Én mindig vezettem vele, amíg meg nem jött jogsi, de sosem igazoltattak.
400 as bandit VC-hez szeretnék venni fesszabályozót illetve km-óra kihajtás, ami a bal oldalon van a keréknél.
Össze lehet azt rosszul rakni? Ugyanis miután telóolajat cseréltem, összeraktam az elejét, minden müködött kb 20-30 km ig utána elkezdett legyezni a km órám, majd megállt. A spirál vadi új. Csak fogóval tudtam kihúzni az alsó részét, annyira beleszorult a kihajtásba. Vissza persze már nem ment. A spirál nem sérült, az óra is jó.
Ha valakinek van ilyen légyszi dobjon rám egy mail-t . zootyo@mailbox.hu
Szevasztok Banditák!Nem tudom,hogy kezetekbe került-e a legujabb Motor Revü száma ahol a turasport gumikat tesztelik.A végeredményt boritékolhattam volna Pilot Road 2.De azért érdekesre sikeredett a teszt mert a Dunlop is jól végzett pedig amivel szállitják D 218 az elég fika persze amit vettem Mez.roadtech az sem szerepelt túl fényesen de a legérdekesebb,hogy a Conti Road Attack amiről igen jókat hallottam nem is szerepelt mert szerintük a multkori teszten nagyon leszerepelt.No meg az is érdekes,hogy a BT 021 sem vett részt a teszten.No ezek után legyen okos az ember.Én egyébként a Metzelerrel nagyon meg vagyok elégedve és ha kétszer annyit kibir a hátsó gumi mint az eredeti akkor úgy érzem jól választottam.Az erő legyen veletek!
Korábban jó volt a 105-össel? Mert elképzelhető, hogy a fúvókák koptak, sőrültek, oxidálódtak. Haver 400-asánál ez volt. Ő vett bele egy szett új olyat, ami benn volt, és megoldódott.
Csak abban az esetben vezethetsz ezzel "papírral", ha előzőleg volt már ebből a kategóriából jogosítványod csak valami miatt (pl. elveszett-, lejárt jogsi) új jogosítványt kellett csináltatnod.
Ha most szerezted meg az "A" kategóriát akkor még nem vezethetsz ezzel!
Eltávolítottam a jogsimbol a korlátozást(full legálissan ...tehát vizsgáztam)
az okmányirodában bevonták a régi jogsimat az ujat meg majd küldik.
Kérdés a papirral amit adtak vezethetek?(mármint 25kw felett?
Sziasztok,
Infó kellene nekem.Ami érdekelne hogy a Bandit 1200 '05 ig gyártott moci hátsó kereke stimmel e az SV 650 S 2006 os hátsó kerekével.
Szeretném növelni a hátsó guma szélességét, de 4,5 col sv felnire nem akarom feltetetni a 180 as gumát.
Elölre is thx
agolást,szinkront meg minden egyéb beállítást ami még kell majd azt én csinálom
(itt nyíregyen a suzukisok 5400 Ft-os órabérrel, a yamaha 4500 környékén dolgoznak...én máshol megcsináltattam 3000es bérrel)
Szeretnék én is tanácsot adni, ha még érdekel...
Én 2 éve vettem az enyémet, és nagyon meg vagyok vele elégedve! ('94es évjáratú sztem nem változó szelepes 400as)
Kérdéseidre válaszolva: hogy melyiket veszed csak rajtad áll, biztos ki tudod találni h mi a változó szelepes előnye-hátránya, mint a nagy VFR-eken...itt is, csak kicsiben
Alkatrészellátásról nem tudok nyilatkozni, mert az enyémhez még olajszűrőn meg olajon kívül nem kellett venni semmit, de nagyvason is meg a biker-world-ben is van hozzá millió alkatrész annyiért amennyiért. Mindennek ára van, a motorozás egybknt se olcsó szakma, akármilyen vasad van...
Karbiszinkront egyx csináltattam rajta, miután megvettem, nekem a 2es hengeren kellett állítani egy nagyon minimálisat, egybknt totál rendbe volt. szal csinálnak szinkront biztosan, a suzuki szervízek, errefele legalábbis, de sztem máshol is aranyáron dolgoznak. Ha szervízelni akarod majd a gépet ( bár kívánom h ne kelljen) inkább sufni ámde megbízható-hozzáértő emberekhez vidd, féláron is megcsinálják ugyanazt...
Sztem ne félj a rémmeséktől, hgoy így szar-úgy szar-pörgetni kell, stb...kezdő motornak igazán tökéletes! Én 3-8 ezer közt használom városban, nagyon megbízható kis mocc, bátran merem ajánlani. Ha más fajtát veszel, ott is bele lehet nyúlni a szarba...belelátni nem lehet a gépekre, a külső árunkodó jeleket kell figyelni vásárlásnál (van sok)! Érdemes hozzáértő embert vinni, és mondom: ALAPOSAN körbe kell nézni a gépet! Az hogy japán belpiacos...hátna
Közben érdeklődtem "felfele"
A szitu a következő: kategoriaváltásnál NEM fogadják el a papirt. Sőt ha lekérdezik a rendszerükben sem fog szerepelni az uj kat.
akár be is vonhatják a még meg nem kapott jogsit kat.kivüli vezetésért....Persze rendőrőn mulik.
A már rögzített kategoriákkal belföldön vezethetek...
Tehát még egy hét pihi a bandinak
Ma végre elkészült a hengerfej,bekerültek az új szelepszár szimmeringek,minden zsírfeka Nemsoká jönnek a tömítések,aztán ha összetettem,csinálok egy szelephézagolást,utána egy karburátor szinkront és remélem,hogy patent lesz a masina A felújított tank már csak a friss benzinre vár.
Megörökítettem pár képben a szívműtétet
Nekem megújítás alatt van a jogosítványom (nincs kategóriaváltás), a régit visszaadták, és a "papírlappal" _ÉS_ a régi jogosítvány felmutatásával együtt vezethetek 2hónapos határidővel.
Hogy kategóriaváltásnál mi a szitu, azt nem tudom.
De ha már előzőleg volt, az más kérdés.
Erről ennyit.
Én jobban hiszek a fórumos tapasztalatoknak, a motoros társaknak.
Ez nem csak a gumikkal van így, hanem mindennel.
Ha valami kell, a neten kell túrni a fórumokat. Bár ott sem kell mindent elhinni, mert vannak beépült emberek, akik mint magán felhasználó osszák az eszet, úgy reklámozzák a megbízóik vagy saját termékeiket, mint saját tapasztalat, annak ellenére, hogy ez tilos és büntetendő.
Össze lehet azt rosszul rakni? Ugyanis miután telóolajat cseréltem, összeraktam az elejét, minden müködött kb 20-30 km ig utána elkezdett legyezni a km órám, majd megállt. A spirál vadi új. Csak fogóval tudtam kihúzni az alsó részét, annyira beleszorult a kihajtásba. Vissza persze már nem ment. A spirál nem sérült, az óra is jó.
Ha valakinek van ilyen légyszi dobjon rám egy mail-t . zootyo@mailbox.hu
Ha most szerezted meg az "A" kategóriát akkor még nem vezethetsz ezzel!
Néha még inkább semmit sem, mert némely rendőr kötözködik, mondván: ez nem jogosítvány.
Eltávolítottam a jogsimbol a korlátozást(full legálissan ...tehát vizsgáztam)
az okmányirodában bevonták a régi jogsimat az ujat meg majd küldik.
Kérdés a papirral amit adtak vezethetek?(mármint 25kw felett?
600-as Banditra felmegy a 170-es gumma? A lengővillához nem fog hozzáérni?
Köszi
Infó kellene nekem.Ami érdekelne hogy a Bandit 1200 '05 ig gyártott moci hátsó kereke stimmel e az SV 650 S 2006 os hátsó kerekével.
Szeretném növelni a hátsó guma szélességét, de 4,5 col sv felnire nem akarom feltetetni a 180 as gumát.
Elölre is thx