Ha teheted inkább 400ast vegyél! 250 sokkal macerásabb, hamar megunod, és ha nem vagy nagyravágyó akkor is pont csak azt a kis pluszt fogod hiányolni ami a 400asba van 250be nincs. www.bandit.hu oldalon is nézelödj, van pár ifjonc, vagyis régen még volt.
helló mindenkinek 250-es banditrol tudnátok informáciokat irni?ha valaki inra rola adatokat azt elöreis megk9sz9ném meg hogy az anyagbeszerzés menyire jo elöreis köszi mindekinek
Zöldinek igaza van! A matricákkal kapcsolatban! Én csak saját tapasztalatból mondom nekem 1500as fordulaton a paripa durrog azt még próbáld ki rajta hogy azon a fordulaton mit művel! S ha így is teccik akkor ahogy Zöldi is mondta pofátlanul alkudj!
Igaz!
De én hegesztetnék meg helyileg fényeztetnék...
Spanom w123-as 30 év körüli mercijén a két hátsó sárvédőívet cserélték. A többi helyen gyéri volt a fény. Banyek, úgy összeködölték, hogy napfénynél semmilyen szögből nem látszik.
+ minden bizonnyal vár rád egy szelepállítás, gyertyacsere, légszűrőcsere, szinrkon mert van egy olyan érzésem, hogy azt már nem csinálták meg.(12e-nél kéne) Ez műhelyben kb 50e anyaggal. Otthon persze sokkal olcsóbb, nem is ehéz megcsinálni
Michelin macadam 100 van rajta elöl-hátul, nyugodt lehetsz, az a gyári. Ha 12ezernél még rajta van, akkor békés tulaj használta. Nekem 17-et bírt elöl, 18-nál lett defektes hátul. Továbbá az évjárat is biztosan stimmel, mert fekete a féktárcsa közepe.
Viszont az ár magas, mivel a motor mindkét irányban törve volt, nézd csak meg a farokidomról hiányoznak a matricák, és egyik oldalt a fejidomról is. A múltkor ilyet csupszban 850-ért hirdettek, több extrával. Alkudjál, de pofátlanul.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Holnap megnézem ezt a mocit.
Ha igaz a km óra állás akkor milyen gyári gumit kellene rajta találnom?
Ha esetleg vkinek ismerős a motor, vagy a kereskedővel bármilyen tapasztalata van, azt is szívesen elolvasnám.
Köszönöm!
na ha már lánctémánál vagyunk... szöröznék én is kicsit... ma megmértem mérőszalaggal a láncom feszességét, csak nem emléxem a pontos értékre ( a holtjátékokkal keverem szerintem) ... (tudom hogy terhelés alatt kell nézni) de nyugalmi állapotban oldalstenderen, súlymentesen, a láncom felfele 3cm-et nyulik, ha izombol felnyomom (ujjal) akkor 3,5 cm. Átlagos test sulyom van, szoval nem nyomom nagyon ösze a motort.. ez a feszesség megfelel szerintetek? ezt az állapotot nagyjábol tartja egy egy gordités után is...
még más: ilyenkor nyáron milyen nyomás a jo? A tipikus 2,0-2,25 vagy lejebb kell venni a nagy meleg miatt? koszi a tipeket
helló mindenkinek most szeretnék majd venni valamikor a közeljövöbe banditot 250-est tutok irni rola 1 pár adatot fogyazstás ,turákramenyire jo sebeség anyag beszerzés stb elöre is köszi a válaszokat
Akkor szerintem az új lánc, csak épp a lánckereket nem cserélték.....(balfék ember volt a tulaj)
VAGY.....régi a lánc, csak kivettek pár szemet.(akkor meg köcsög)
Egyik megoldás sem jó!
Az első verzióban meg fogja zabálni a lánckerék a láncot
A másodikban meg a szarrá nyúlt láncot terheled tovább.....
Lehet rajta segíteni!