22 ezer a gyari, szerinte megeri, de valakinek volt gondja vele, hogy az egyik oldalra esenel nem ved teljesen. Nekem mindket oldalra mukodott. (igaz ez 650-es).
Üdv!
Köszönöm az eddigi válaszokat!
A hitelbírálattól függően várhatóan a jövő hét végén nálam lesz a Bandi!
Viszont utána sürgősen szükségem lenne rá bukócsőre. Ebben kérnék egy kis segítséget!
Köszi!
Tapasztalat nem sok van, 23e körül van a motorban. A macadammal nekem semmi bajom nem volt, csak annyi, hogy mélyebb döntésnél nagyon ellenkezik, de én erősebb vagyok. Amúgy tapad rendesen, lábtartóig simán lehet vele fektetni, az meg nekem elég. Volt fent átmenetileg egy D208 gp,-na az nagyopn tetszett, mert a "hegyes" profil miatt gondolatra fordult a masina. Most egy pilot power előre- pilot road hátra kombó várja, hogy következő hónapban feltegyem.
Amúgy ez a gumi kérdés szerintem túl van spirázva. Utcán normálisan közlekedve kétszer csúsztem meg a macadammal. mindkétszer benéztem egy csatornafedelet. Esőben.
Supersport? Ez érdekes. Valahol a sport és a turagumik közt helyezkedik el, valoszinu ezért is rakták a Banditra. A Bandit sem egy kimondott turamotor, de nem is sportmotor.
Milyen gumijaid voltak már fönnt és mik a tapasztalataid velük?
Valóban nem sport. Supersport Komolyan, a dunlop táblában a supersportok között volt. Mondjuk ettől függetlenül senki nem volt elhalva tőle. Nekem egyszer volt sportgumi a motoron,ha tehetném, mindig az lenne...
Ez olyan mint az enyém csak a szine más. Matrica nincs rajta csak a kapaszkodó mögött van a Suzuki név. A képek alapján gyári állapotúnak tunik.
És igen, d218 van rajta. Ez azért nem sportgumi, és szerintem nem rossz választás a Banditra. De döntsd el te hogy tapadást akarsz vagy hoszabb futásteljesítményt.
Igaz, ha a kicsit hempergetett K5 1 milla volt, akkor ez max 1.150.
de aki úgy irtózik a vízhűtéstől és az injektortól, mint én, annak megérne 1.2-t is
dawntez,
a hátsó idomon csak középen leghátul a lámpa felett van Suzuki felirat. Az akkori 650-esek Bridgestone Battlax-szal (vagy hogy a francba írják) jöttek (dzsokinak meg nekem is). A szivató nekem is keményen jár, időnként kap egy pár csepp olajat. A váz rozsdállhat 1-2 helyen, de nem vészesen, talán Eriknek már előjött, ő tudna pontos helyet mondani. Az első teleszkópot érdemes kicsit megmozgatni, mert szinte típushibásan kevés olajat tesznek bele gyárilag is.
Hirtelen ennyi, majd ha még eszembe jut valami, akkor mondom.
Ja, K6-tól dunlop D218 van fent. A rekord megtett élettartam kb 7000km a macadam 22--t is bírt Az egy sportgumi, nem tudom, melyik idióta találta ki egy túramotorra. Az újak matricázását és színeit nem vágom...
Köszi!
Ma megnéztem, de csak a tulaj felesége volt otthon, így nem gurultam vele. Ezen Dunlop gumi van. Az lehet gyári? És jobb mint a mcadam?
Amúgy a fényezés mindenhol sértetlen, már ami a kosz alól kilátszódott. Pöccre indult, bár a szívató bowden szorul egy kicsit, de az csak 3 csepp műszerolaj, megoldom.
Ja és mégegy: Ez már új fejidomos. A hátsó idomon ugye már gyárilag nincs matrica? A neten lévőken sem láttam.
Köszi.
Igen szervízes említette h mindíg ez törik, persze külön csak a búrát kapni, jellemző... :-( , eldőlt, még szerencse h a kuplungkar nem tört, a bukócső is jó szolgálatot tett, persze a textil nyeregtáskák is, anyázhattam volna ha színrefujt dobozom van :-)
Köszönöm az eddigi válaszokat!
A hitelbírálattól függően várhatóan a jövő hét végén nálam lesz a Bandi!
Viszont utána sürgősen szükségem lenne rá bukócsőre. Ebben kérnék egy kis segítséget!
Köszi!
Amúgy ez a gumi kérdés szerintem túl van spirázva. Utcán normálisan közlekedve kétszer csúsztem meg a macadammal. mindkétszer benéztem egy csatornafedelet. Esőben.
Én elhasaltam színre fújt dobozokkal.. :(
Nem is néz ki jól, ellenben nem tört össze, holott a komplett motor rajta feküdt.
Milyen gumijaid voltak már fönnt és mik a tapasztalataid velük?
Tudtommal csak a Naked verzión van hátsó idomon felirat (Bandit), a fejidomoson előre tették márkanevet kiegészítve egy "S" bötűvel
bár ez a km..hihetetlen...de jó vételnek tűnik...
Semmit!
És igen, d218 van rajta. Ez azért nem sportgumi, és szerintem nem rossz választás a Banditra. De döntsd el te hogy tapadást akarsz vagy hoszabb futásteljesítményt.
Az új 16000!
Az enyém használt, de hibátlan!
Üdv.
Uj vagy használt?
Azért köszi!
Amúgy a mostani licit 1,3-nál jár
de aki úgy irtózik a vízhűtéstől és az injektortól, mint én, annak megérne 1.2-t is
a hátsó idomon csak középen leghátul a lámpa felett van Suzuki felirat. Az akkori 650-esek Bridgestone Battlax-szal (vagy hogy a francba írják) jöttek (dzsokinak meg nekem is). A szivató nekem is keményen jár, időnként kap egy pár csepp olajat. A váz rozsdállhat 1-2 helyen, de nem vészesen, talán Eriknek már előjött, ő tudna pontos helyet mondani. Az első teleszkópot érdemes kicsit megmozgatni, mert szinte típushibásan kevés olajat tesznek bele gyárilag is.
Hirtelen ennyi, majd ha még eszembe jut valami, akkor mondom.
Ma megnéztem, de csak a tulaj felesége volt otthon, így nem gurultam vele. Ezen Dunlop gumi van. Az lehet gyári? És jobb mint a mcadam?
Amúgy a fényezés mindenhol sértetlen, már ami a kosz alól kilátszódott. Pöccre indult, bár a szívató bowden szorul egy kicsit, de az csak 3 csepp műszerolaj, megoldom.
Ja és mégegy: Ez már új fejidomos. A hátsó idomon ugye már gyárilag nincs matrica? A neten lévőken sem láttam.
Köszi.