ha leveszed a vátónál azt a fedelet ami alatt a lánckerék van, kézzel meglötyögteted, láncostul, ha mozog u gyártott ha nem akkor gyári, kivéve ha fix már a retektöl
Am semi baj nincs ha nem gyári... én JT lánckerekeket használok amitota megvan a vas. Jó és jo árba is van! 14-46 de ebbe nem vagyok biztos
nekem igaz csak szelphézag probléma volt, és a hézagolo korongok viszonylag olcson kijöttek gyáribol... szerintem minden bontót próbálj végig és biztos vagyok sikerrel jársz, hál istennek ha sok nem is de akad azért bandita! És a szelepek nem szoktak szarok lenni szoval szerintem találsz megfelelőt.
Hali!
A segítségeteket szeretném kérni. Ma hívtam fel a szerelőt és aztmondta a 400-as Banditomra,hogy mért kompressziót és kevés és hogy úgytűnik,hogy a szelepeknél kifúj és kuka mind a 16 szelep.Ő nem javíttatja,mert akkor nem tudja vállalni rá a garanciát,mivel szerinte a köszörülés után nagy eséllyel le fog szakadni a szeleptányér. Namost az új darabok ugye horror áron vannak. Esetleg valakinek tapasztalat szelepek köszörülésével vagy ilyen felújításokkal van?Vagy bontott darabok,vagy akármi más ami előbbre viheti a helyzetet?Bármilyen segítség életmentő lehetne úgyhogy kérek mindenkit,ha tud akkor helpeljen
Előre is köszi!
Üdv
Sziasztok.
A segitségetekre volna szügségem.
Van egy 400 as Banditom melynek jobb oldali első teleszkópja engedi az olajat. Nem tudom mi tévő legyek szombaton cseréltem uj szimeringet olasz gyártmányüt és már ma látom hogy picit hozza fel a szárra az olajat. A szár nem sérült igaz van egy két pici karc ami körömmel érezhető okozhatja ez hogy a 2300ft/db szimering eddig birja? Ha valaki tud segiteni vagy tanácsot adni azt nagyon megköszönném! Ha irtok a laciba45@freemail.hu ra tegyétek. Segitségeteket és a jó tanácsokat előre is köszönöm!
Nagyon köszi a segítséget. Érthető, h mivel a két dobozt 35 e-ért vettem, nincs kedvem 50e-t tartóra kiadni :)
Nézelődök akkor... lehet ma neki is álllok a gyártásnak.
Szeva! Givi oldaldoboztartóm van, tökugyanaz, mint a kappa, csak szebb Szóval kompatibilisek egymással, én is kappa dobozokkal használom. Ha gondolod, eljössz, leméretezed, bp-n lakom.
mailem az adatlapon.
Egy köcsög lehúzós business az egész motoripar És egyre durvább szerelők elmondása szerint...
Én nagyon jó áron használtan, 30 ért jutottam hozzá a három dobozos tartómhoz a Hondára... Eszméletlen árak vannak minden téren. Sajnos luxuscikknek számít Sok ügyes barátom csinált már tartót, pl. CBLaci, a CB500 topicban tudsz vele konzultálni, ill. visszakeresheted a leírásait ha van kedved.
Majd keresek egy-két fotót, hátha van valahol a konzolról...
Bocsi, dátumra nem figyeltem. Csak azért is érdekelt volna több kép, mert ha nem találok, nekiállok legyártani magamnak. Már csak azért is, mer a gyári tarók drágábbak, min amenniyért a dobozokat vettem.
Nekem a gyári guma 14600-nál ugrott le (max 1-2000 lett volna még benne, de mentem Szlovéniába, Osztrákián keresztül és rossz dolgokat hallotam a kalapos bácsikról és a előjövő kopásjelzőről)
Szóbval inkább csere.
Most Conti RoadAttac van fent.....jelenleg mint Erik pár hete 13.000-nél járok, és már nem sok van nekije.....vagyis majdnem ugyan az lesz a szitu.......15-16-ot bír....
Utána ahogy linkeltétek......Conti Motion fog felmenni.......
Miért? Nem az ára miatt....hiszen 1-2000-rel olcsóbb csak, de kiváncsi vagyok rá, mert azt írták, hogy a mínőség és az ár nem ok.....túl olcsó!
Szóval kiváncsi vagyok rá.
Nagybandinál is ez a helyzet. Múltkor a Garmin Zümo GPS-emet a motorostartóban hagytam, aztán estig leszívta az akkut, moci nem akart indulni, pedig fülre teljesen jól tekert az önindító. Ráraktam jófajta Bosch töltőre, fél óra után beindult.
Bandit 250-400 tulajoknak mondom. Nagyon figyeljetek oda az akkumlátor töltöttségéra ugyanis hiába teker az önindító fülre teljesen jól, attól még simán nem indul a gép ugyanis az elektronikának nem marad elég táp.
Ez főképp igaz azokra a gépekre, amiken nincs lámpakapcsoló hanem folyamatosan megy a gyújtásra a lámpa.
Valaki említette itt a fórumon, hogy ki kell relézni a lámpát pl az olajnyomáslámpára, így csak akkor terheli az akkut ha már beindult a motor.
Csatlakozok én is a " Nem működő Bandit"-ok klubjához :)
Először is történt az hogy egy szép napon nem indult a 250-es Bandit-om, viszont csúnyákat köhögött. Akkor a gyertyákat kitiszítottam és jó lett.
Aztán egy hónap után ismét nem akarta indulni a bestia, szét szedtem a gyertyákat kikaptam megint , de az nem segített hanem a karbulátort egy kicsit kitakarítottam, a pillangó szelepeket kicsit megmozgattam és már pöcre indult is utána.
Na de most kb másfél hónap telt el .Az előzőekben leírt műveleteket elvégeztem, gyönyörűen szikráznak a gyertyák (persze megtiszítottam őket mert azért volt rajta kis szennyeződés) Karbit is megcsináltam, de mégis semmi. És ami jobban aggaszt hogy még csak pöffenés sincs.
Ki lett szedve az összes gyertya és meg lett kukkantva,hogy adnak-e szikrát...elvileg mind a 4 majdnem új és szikrájuk az volt. Bár nemtom az mennyire normális,hogy simán a kezemben fogtam lehetőleg ugye a porcelán résznél és úgy megbaszta egyik másik a kezemet,hogy nem győztem eldobni azt a szart
Am semi baj nincs ha nem gyári... én JT lánckerekeket használok amitota megvan a vas. Jó és jo árba is van! 14-46 de ebbe nem vagyok biztos
A segítségeteket szeretném kérni. Ma hívtam fel a szerelőt és aztmondta a 400-as Banditomra,hogy mért kompressziót és kevés és hogy úgytűnik,hogy a szelepeknél kifúj és kuka mind a 16 szelep.Ő nem javíttatja,mert akkor nem tudja vállalni rá a garanciát,mivel szerinte a köszörülés után nagy eséllyel le fog szakadni a szeleptányér. Namost az új darabok ugye horror áron vannak. Esetleg valakinek tapasztalat szelepek köszörülésével vagy ilyen felújításokkal van?Vagy bontott darabok,vagy akármi más ami előbbre viheti a helyzetet?Bármilyen segítség életmentő lehetne úgyhogy kérek mindenkit,ha tud akkor helpeljen
Előre is köszi!
Üdv
Hogy tudom megállapítani hogy a Banditán gyári lánc,lánckerekek vannak-e rajta?
Köszi
Szerintem a karc tudja okozni
A segitségetekre volna szügségem.
Van egy 400 as Banditom melynek jobb oldali első teleszkópja engedi az olajat. Nem tudom mi tévő legyek szombaton cseréltem uj szimeringet olasz gyártmányüt és már ma látom hogy picit hozza fel a szárra az olajat. A szár nem sérült igaz van egy két pici karc ami körömmel érezhető okozhatja ez hogy a 2300ft/db szimering eddig birja? Ha valaki tud segiteni vagy tanácsot adni azt nagyon megköszönném! Ha irtok a laciba45@freemail.hu ra tegyétek. Segitségeteket és a jó tanácsokat előre is köszönöm!
Nézelődök akkor... lehet ma neki is álllok a gyártásnak.
mailem az adatlapon.
Én nagyon jó áron használtan, 30 ért jutottam hozzá a három dobozos tartómhoz a Hondára... Eszméletlen árak vannak minden téren. Sajnos luxuscikknek számít Sok ügyes barátom csinált már tartót, pl. CBLaci, a CB500 topicban tudsz vele konzultálni, ill. visszakeresheted a leírásait ha van kedved.
Majd keresek egy-két fotót, hátha van valahol a konzolról...
Üdv!
Akinek kell 1jó szerelő,telefonon elérhet !
Nézd meg az adatlapom.
Csá-csá !
A 15 ezer az olyan jo atlag szvsz, azzal megelegednek.
Üdv,
Zoli
Meg lehene nézni a többi részét is?
Üdv Árnyékvadász
Segítségeteket szeretném kérni. 1200 Banditra keresek kappa oldaldoboz tartót. Ez csak is index átalakítással megoldható?
Előre is köszi
Üdv
Árnyékvadász
Szóbval inkább csere.
Most Conti RoadAttac van fent.....jelenleg mint Erik pár hete 13.000-nél járok, és már nem sok van nekije.....vagyis majdnem ugyan az lesz a szitu.......15-16-ot bír....
Utána ahogy linkeltétek......Conti Motion fog felmenni.......
Miért? Nem az ára miatt....hiszen 1-2000-rel olcsóbb csak, de kiváncsi vagyok rá, mert azt írták, hogy a mínőség és az ár nem ok.....túl olcsó!
Szóval kiváncsi vagyok rá.
Van valaki, aki tervezte, hogy megy a Brno-i MotoGP-re?
Ha van egy kisebb, nagyobb csapat, akkor csatlakoznék.
Ez főképp igaz azokra a gépekre, amiken nincs lámpakapcsoló hanem folyamatosan megy a gyújtásra a lámpa.
Valaki említette itt a fórumon, hogy ki kell relézni a lámpát pl az olajnyomáslámpára, így csak akkor terheli az akkut ha már beindult a motor.
Csatlakozok én is a " Nem működő Bandit"-ok klubjához :)
Először is történt az hogy egy szép napon nem indult a 250-es Bandit-om, viszont csúnyákat köhögött. Akkor a gyertyákat kitiszítottam és jó lett.
Aztán egy hónap után ismét nem akarta indulni a bestia, szét szedtem a gyertyákat kikaptam megint , de az nem segített hanem a karbulátort egy kicsit kitakarítottam, a pillangó szelepeket kicsit megmozgattam és már pöcre indult is utána.
Na de most kb másfél hónap telt el .Az előzőekben leírt műveleteket elvégeztem, gyönyörűen szikráznak a gyertyák (persze megtiszítottam őket mert azért volt rajta kis szennyeződés) Karbit is megcsináltam, de mégis semmi. És ami jobban aggaszt hogy még csak pöffenés sincs.
Esetleg valakinek lenne ötlete? Megköszönném :D
Haver két 400-assal is járt így, egy CBR 400, és egy VFR 400, elintézte a gyertyákat. Mikor volt gyertyacsere? Mert bizony az is öregszik!