Nah örülök,hogy meglett a baj Sajnos nekem ez a gond nem állhat fent,mert az egész karbisor szét lett szedve és a légszűrő is kipucolva stb. A gyertyák is jópárszor ki lettek kapkodva,bár nekem többnyire semmi korom nem volt rajta,egyszerűen csak nem indult :P Mindenesetre azért remélem,hogy nem fognak rámsózni valami orbitális csillagászati csekket
Majd azért írok,ha van valami hír...mindig tanul az ember valamit.
Neked meg akkor jó mocizást aztán csak óvatosan a szörnyeteggel
Eric Draven:
Sikerült megcsinálni a gépet! Valószínűleg az volt a gond, hogy a kartergáz cső bele volt vezetve a légszűrőbe, ahol 1dc olaj állt kb!:S
Az előző tulaj túltöltötte a blokkot, onnét meg vhogy belekerült!
A szikra sem volt jó, tiszta korom volt a gyertya vége! Eddig a napi első indítás 6-8 mp-ig tartott, most pöccre indult, szivató nélkül! Remélem tudtam segíteni, és azt is, hogy nálad sincs nagyobb gond, bár ti elég alaposan átnéztétek, lehet a légszűrőt is csak nem mondtad!
Fater is műszerész én meg gépészként hasítok,szal némi közünk van a gépekhez,meg effélékhez,de valahogy nem állt rá a lelkem,hogy elkezdjem darabolni ...haverok kétütemű csodáival no problem azokat bontom,ha kell,de ennél inkább hallgattam a szívemre és megfogadtam a "bízd profira" tanácsot
Hát hajrá! Járj több szerencsével,mint én...mi is ketten itt vakartuk a fejünket fölötte vagy 2 hétig,de no ötlet. Elektronyosan amit ki lehetett mérni azt kimértük,de abban nem vót hiba.
Jogsi után a legszarabb,amikor motorozna az ember és bekrepál...átérzem
Vigyázok én rá, jobban mint magamra!
Akkor legalább volt egy kis "hasznod" a dologból.
Elég szar, hogy most lett a kész a jogsim, erre baszik elindulni:S
Remélem holnap faterom tud csinálni vele vmit, mert öngyilkos leszek:DD
Köszi Nekem is bejön a Tiéd...baró ebben a fekete színben,meg ahogy látom vigyázol is rá,nincs lezúzva
Én múlthéten adtam be az enyémet elvileg valami nagy szakihoz,remélem,hogy csodát tesz. Azóta felújítottam a tankomat,mert az rozsdás volt...most olyan,mintha vadiúj lenne Fékek is teljesen ki lettek pucolva,minden klappol,csak jólenne már menni vele.
Nekem is egyik napról a másikra lett ilyen...egyik délután még mentem vele az M3-ason vígan motorozgattam lightosan...másnap kihoztam és se kép se hang...pöffent 2-3-at aztán jónapot...szét lett kapva,gyertyák kiszedve,karbi leszedve,kiszellőztetés,minden vissza,feltöltve benyával és semmi reakció. És pedig a motorja erős volt,mint a bika,nem hörgött,nem fulladt,semmi baja nem volt.
Nekem mondjuk az a fura,hogy a szívócsonkok benzinesek voltak,de a gyertya 5 perc szivatózás után sem tocsogott. Szóval nálam is ugyanilyen k**szott rejtély.
Csáá!
Kivettem a gyertyákat mert nem bírtam várni, kicsit tekertettem a motort is, de semmi benzinre utaló jel.
Egyre jobban aggódok, főleg most, amit írtál attól!:S
Nekem egyik a napról a másikra lett ilyen, eddig tökéletes volt!
Mindegy, köszi, hogy írtál, jövőhéten nem leszek itthon, de légyszíves írj egy kommentet, hogy mi a helyzet. Köszi szépen!
Hali!
Látom neked 250-es géped van,de nekem ugyanez volt a 400-assal. Eleinte csak kihagyott,de utána én is csak köszörültem köszörültem,hogy be tudjam indítani és néha puffant egyet egyet és a végén nyomott egy akkora lángot,mint az egész kipuff kb. Nekem mondjuk nem lőtt le semmit,csak egy akkorát durrant,hogy majdnem leállt a szivem És amúgy azóta nekem se indul...leszivtam vagy 6x az akksit az indítgatásokkal és egyszerűen semmi. Mondjuk mostmár szervízben van,úgyhogy teljesen fel lesz derítve mi baja van és meg lesz csinálva
Amúgy a túlszívásra sztem nem sok esély van,mert én is utána szétszedtem,kiszellőztettem és se szivatóval se anélkül nem ment.
A vizes benzintől sztem alapjábanvéve elindulna.
Egyenlőre még nincs meg a diagnózisa nekem se,de amint lesz valami majd szólok
Akadt egy kis probléma!
Ma akartam beindítani a motort, szivatózok, mint mindig, erre nem indul csak pöffen egyet-egyet. Végén egy nagyot durrant!:S
A dob vége, úgy ahogy van lerepült! Szerintetek mi történt?
Azóta se indul! Most jelenleg töltöm az aksit, mert leszívta rendesen.
Remélem csak túlszívta magát, de ennyire? Esetleg ha víz kerül a benzinbe az okoz ilyen gondot? Szelepek megsérülhettek, vagy valami más egy ekkora berobbanástól?
Hali!
Ha mindenképp ilyen mocit szeretnél venni,akkor sorolom mikre figyelj vásárlásnál...főleg olyan dolgokra érdemes,amik javítása horrorisztikus összegeket emészt fel:
- nyilván elsősorban,hogy a motor egyenletesen jár-e,szinkron,alapjárat milyen magas (normális olyan 1500 körül,ha nagy a difi,akkor lehet kopott a mocija nagyon),vezérmű,szelepek nem csörögnek-e,mennyire indul el könnyen
- másodsorban a fékek:betétek állapota,tárcsa nem kacsázik-e,próbakörnél nem lüktet-e a fék (tojás féktárcsa cseréje japán piacosoknál laza 100 rongy párban,úgyhogy nem árt megnézni)
- lánc,lánckerék mennyire kopott (ha nagyon el van nyalva akkor az is kapásból egy olyan 30-40 ropi)
- tank nem rozsdás-e (én ezt megszoptam,hálistennek most újítottam fel,de nagyon sok szívás van vele,úgyhogy érdemes megnézni)
- gumi nincs-e csálén kopva (esetleges baleset,futómű sérülés)
- teló és a központi gátló nem engedi-e az olajat
- motorblokkon a tömítéseknél nincs-e olajszivárgás
- elektronikusan minden stimmel-e
- érdemes járatni egy ideig,mert ilyen melegben gyorsan üzemmeleg lesz és figyelni,hogy bekapcsol-e a hűtőventi
- aztán vásárlás után nyilván olaj, olajszűrő csere nem árt,meg esetleg egy légszűrőtakarítás...én a fékeket is átpucoltam biztos ami tuti és új olajat kapott elölhátul.
Hát úgy sacc/kb ennyi lenne amit érdemes úgy végigfutni...ha ezek megvannak akkor talán megúszható,hogy valami halomra gyilkolt belpiaci gépet kikapj Remélem tudtam segíteni.
Ha van még valami kérdés bátran tedd meg
Üdv:Bandy
Sziasztok!
Szeretnék majd egy 400as bandit-ot venni 90-95évjárat között.
Azt szeretném megtudni mire kell hogy odafigyeljek ha elmegyek megnézni egy ilyen motort esetleg van valami gyári típushibája?
Keresek 1200-es banditra közép és oldaldoboz tartó konzolt, esetleg dobozokat is.
Üdv: Zoli