24 ezer km lett véve. Tesóm törte össze 27 ezernél , és azóta ilyen az órája, mert a nyákba valamit vissza kellet forrasztani és lehet azért. Szerintem még az is lehet hogy a gyári lánc van rajta, mert már a hátsó fogak meg vannak kopva egy pöpet.
Ha valóban nem olyan mélyek a karcok valószinü, hogy egy krómozás megoldja a gondod, de lehet jobb és biztosabb orvosság rá az új! Ha nem túl drágán csinálják neked a krómozást egy próbát megér! Legalábbis szerintem!
a másik meg 400as banditnál sose hidj a km órának... sok belpiacos... mégha nem is öszekukázott elég ha csak az elej veol törve, vagy csere itt óra ott... én pl 10 évesen vettem 14000 kmel! De mikor megörültem neki mondta a srác ne az órát nézd koma hanem az állapotát. Szoval lehet abba a láncba már van XX ezer is. Mondjuk nekem a láncom ami rajta votl nálam birta még bő 18 000 ig. és biztos nem akkor cserélték mikor vettem. És még az is lehet h gyári votl, mert nem láttam a lánckeréken semmilyen márka jelzést....
Km óra az necces mert össze volt törve az eleje, és a km óra is sérült. Meg lett javítva, csak kicsit megbolondult. 27000-27999 km között lesz mindig, nem ugrik át valahogy a 28 ezerre, meg a napi számlálókban 299 után 700 jön :) ugyanígy az óra is, de a fordulatszámmérő és a km óra működik tökéletesen. Amúgy 29 200 km van benne.
Nemrossz az ötlet,amit mondasz Amúgy fogalmam sincs,hogy hogyan mérték,mert otthagytam nekik,de másfél hét után ma rájuktelefonáltam és közli a csávó,hogy jah csak kompressziót mértek rajta,amúgy hozzá se nyúltak...hát mondom ez 1,5 hét alatt szép teljesítmény. Meg leszedték a karburátort,de láttok,hogy tiszta volt,úgyhogy visszarakták...nyilván az volt,mert én pucoltam ki. Holnap vagy hétfőn értemegyek aztán majd megpróbálom tőle megkérdezni,hogy hogyan mérték ezt,mert kezdek kételkedni a hozzáértésükben. De valahogy mindenképp ki kell szűrnöm,hogy hol enged...de hát erről bővebben csak a szétszedés után tudok majd meg valamit.
Vagy a szelepnél engedi el a nyomást, vagy a dugattyú mellett. Az, hogy melyik a kettő közül szétszedés nélkül úgy lehet megállapítani, hogy minden hengerbe be kell önteni pár cm3 sűrű olajat a gyertyanyíláson, majd újra mérni. Ha ettől jelentősen javul a nyomás érték, akkor azt jelenti, hogy a dugattyú/gyűrű/henger kopott, és az olaj ezt eltömítette ideiglenesen. Ha ugyanolyan szar maradt, akkor a szelepnél megy el.
A kompressziót nyélgázon mértétek? Csak mert zárt pillangószelepnél jóval kisebb lesz a mért érték, ami nem valós, mert nem tud teljesen feltöltődni a henger a szívás ütemben, és így nincs mit összesűríteni.
Hát nemtom,hogy mit tud majd kiszűrni belőle az autószerelős csóka...1 utcányira átcipelem annyit még megér
Bontott cucctól meg kicsit félek...Kanyartól azt is kérdeztem,de aztmondta,hogy az nagyon zsákbamacska. Mondjuk ezzel valamennyire egyetértek,mert ilyen szedettvedett cuccokból összetenni egy motort az sose lesz olyan,amilyennek kéne...legalábbis szerintem.
Azt a rész csiszolják meg. hogy tömítsen rendesen, de ha már nagyon elvékonyodik az alatta lévő rész, és hegyes lesz, akkor hamar elég, és a 400as szelepei nem valami hatalmasak. Bontóban is lehet szerezni szelepeket méretre, de azokat jobb talán kézből átvenni, hogy ellenőrizhesd milyen az állapota. Persze van aki szerint ha már megbontják a motort akkor annak vége stb, meg a bontott cuccal összerakott az szar, de gépész múlt miatt ezt hülyeségnek tartom
Hali!
Fú köszi,hogy ennyien próbáltok helpelni,örök hála
Először is tsanyinak: Az a helyzet,hogy el lesz hozva Kanyartól és van egy autószerelő srác másik utcában aki rendes és mondta,hogyha leszedjük a szelepfedelet,akkor ő ingyen megnézeti,hogy tényleg a szelepsor a gagyi vagy sem. Úgyvagyok vele,hogy egy próbát megér,mert úgyis szét kell bontani. Amúgy meg a Kanyar annyit mondott,hogy 6,4-es értéket mértek...elvileg 10 körül lenne a minimum. Olyasmiről nyilatkozott még,hogy sürített levegővel megnyomták és állítólag a szelepeknél megy el a nyomás. Többet ő se és én se tudok Ezért vagyok én is kicsit szkeptikus.
Zöldinek: Sztem félreértetted,vagy lehet én írtam félre,de nem a szelepfedelet kell síkolni,hanem a szeleptányérokat meg a szelepfészkeket kell összeköszörülni,meg marni.
Dragernek meg annyit,hogy egyetértek veled...szelepcsiszolásnál csak egy hangya**nyi réteget kapnak le a szeleptányérből,ahol a zárófelület van, én se egészen vágom,hogy mi a ráktól szakadna le az egész...nem a tőnél csapják ki az anyagot. Számomra is érdekes. De ő makacsul ragaszkodott ahhoz,hogy nem érdemes hengerfejeshez vinni. Bocs hogy ilyet mondok,de kicsit kapzsiságszagot érzek ebben a "cseréljük mindet újra" szövegben.
Sziasztok
Van egy eladó Givi Wingrack doboztartó konzolom! 3 monokey felhogatású dobozhoz jó(Kappa,Givi, Moto Detail(44 literes) ,de a hátsó platni helyett bármely másik platnit is fel lehet tenni! Fülek nincsenek hozzá,a felrakásban tudok segíteni! Barátom 1200-es banditjára most teszünk fel egy ugyan ilyet! A kép csak illusztráció de így néz ki felrakva!
Nekem van tippem, de nem lövöm el :D
Mondjuk én egyszerű ideiglenesen pályaelhagyó gépészmérnök vagyok, de azt nem érem fel ésszel, hogy a hengerfejsíkolásnak és a leszakadó szeleptányérnak mi köze van egymáshoz Bár, kitudja, lehet a kartergáz is belever az indexbe...
Ha gondolod hozd el hozzánk, van egy eszköz amivel nagy valószinűséggel megmondjuk, hogy a szelepek vagy más engedi el a nyomást, nem túl drága eljárás, a kanyar mit mondott, miből állapította meg hogy a szelepek és nem más a gond és mennyi volt a rossz végnyomás?
Szia.
Szerinted a krómozás segitene rajta mivel nem tul mélyek a karcok.
Vagy valami más tipp? Néztem az ujat közel 40 ezer egy kicsit durva.
Sajnos itt felénk még bontó sincs hogy ott nézhetnék egy jó állapotut.
Attól ne ilyedj meg hogy garit nem válalnak rá, sőt még felelőséget se... én először gondoltam suzuki szalonba próbálom meg a szelephézagolást, aztán ott közölték h el se válalják mert kindertojás az egész megbontja aztán nehogy meblepődjön igy el sem válalták, a szerelőm meg sipsupp megcsinálta 2-3 honap alatt igaz tél volt.. de a gépmühelyes munkák miatt huzodott a buli....
Nem ő mondta. Ez a szerelő csepelen dolgozik, a régi csepel művek területén,valami Kanyarnak hívják...haverok mondták,hogy úúú milyen jó...hát bocsi,de inkább nem nyilatkoznék,mert nem akarom senkinek se lehúzni a hírnevét. Én asszem többet nem viszem oda.
Amúgy meggyőződése,hogy a hengerfej felújítás után,ha beköszörülik a szelepeket,meg ugye a szelepfészket,akkor a szeleptányér le fog szakadni,és tuti,hogy tönkremegy nagyon hamar. Megmondom őszintén soha nem csináltattam ilyet,de azért én szkeptikus vagyok ezügyben.Ha ennyire silány megoldás ez a felújítás akkor miért vállalnak a műhelyek 1-2-X év garanciát rá?Esetleg valakinek itt ilyennel kapcsolatban véleménye,tanácsa?
A kompressziót nyélgázon mértétek? Csak mert zárt pillangószelepnél jóval kisebb lesz a mért érték, ami nem valós, mert nem tud teljesen feltöltődni a henger a szívás ütemben, és így nincs mit összesűríteni.
Bontott cucctól meg kicsit félek...Kanyartól azt is kérdeztem,de aztmondta,hogy az nagyon zsákbamacska. Mondjuk ezzel valamennyire egyetértek,mert ilyen szedettvedett cuccokból összetenni egy motort az sose lesz olyan,amilyennek kéne...legalábbis szerintem.
Fú köszi,hogy ennyien próbáltok helpelni,örök hála
Először is tsanyinak: Az a helyzet,hogy el lesz hozva Kanyartól és van egy autószerelő srác másik utcában aki rendes és mondta,hogyha leszedjük a szelepfedelet,akkor ő ingyen megnézeti,hogy tényleg a szelepsor a gagyi vagy sem. Úgyvagyok vele,hogy egy próbát megér,mert úgyis szét kell bontani. Amúgy meg a Kanyar annyit mondott,hogy 6,4-es értéket mértek...elvileg 10 körül lenne a minimum. Olyasmiről nyilatkozott még,hogy sürített levegővel megnyomták és állítólag a szelepeknél megy el a nyomás. Többet ő se és én se tudok Ezért vagyok én is kicsit szkeptikus.
Zöldinek: Sztem félreértetted,vagy lehet én írtam félre,de nem a szelepfedelet kell síkolni,hanem a szeleptányérokat meg a szelepfészkeket kell összeköszörülni,meg marni.
Dragernek meg annyit,hogy egyetértek veled...szelepcsiszolásnál csak egy hangya**nyi réteget kapnak le a szeleptányérből,ahol a zárófelület van, én se egészen vágom,hogy mi a ráktól szakadna le az egész...nem a tőnél csapják ki az anyagot. Számomra is érdekes. De ő makacsul ragaszkodott ahhoz,hogy nem érdemes hengerfejeshez vinni. Bocs hogy ilyet mondok,de kicsit kapzsiságszagot érzek ebben a "cseréljük mindet újra" szövegben.
Van egy eladó Givi Wingrack doboztartó konzolom! 3 monokey felhogatású dobozhoz jó(Kappa,Givi, Moto Detail(44 literes) ,de a hátsó platni helyett bármely másik platnit is fel lehet tenni! Fülek nincsenek hozzá,a felrakásban tudok segíteni! Barátom 1200-es banditjára most teszünk fel egy ugyan ilyet! A kép csak illusztráció de így néz ki felrakva!
Mondjuk én egyszerű ideiglenesen pályaelhagyó gépészmérnök vagyok, de azt nem érem fel ésszel, hogy a hengerfejsíkolásnak és a leszakadó szeleptányérnak mi köze van egymáshoz Bár, kitudja, lehet a kartergáz is belever az indexbe...
40.000.-
06 20/4687396
Nekem 400-as ra kelene..
Mennyi van benne? Mert nekem eddig a motorjaimon a lánc MX 34.000-ret bírt. (Banditon 25-öt)
Szerinted a krómozás segitene rajta mivel nem tul mélyek a karcok.
Vagy valami más tipp? Néztem az ujat közel 40 ezer egy kicsit durva.
Sajnos itt felénk még bontó sincs hogy ott nézhetnék egy jó állapotut.
Amúgy meggyőződése,hogy a hengerfej felújítás után,ha beköszörülik a szelepeket,meg ugye a szelepfészket,akkor a szeleptányér le fog szakadni,és tuti,hogy tönkremegy nagyon hamar. Megmondom őszintén soha nem csináltattam ilyet,de azért én szkeptikus vagyok ezügyben.Ha ennyire silány megoldás ez a felújítás akkor miért vállalnak a műhelyek 1-2-X év garanciát rá?Esetleg valakinek itt ilyennel kapcsolatban véleménye,tanácsa?