Attól függ mit? 15000 körül van a felújítás, ha rugócsere is kell annak az ára kb 10000, de ezt a készítő mondja meg fixen, én csak megközelítőleg mondom mert általában 1-2000 eltéréssel ennyiért csinálja.
Én a helyedben áttörölgetném féktisztítós ronggyal a teljes futófelületet. Nekem bevált, és már az első kilométereken is tökéletesen tapadt az új gumi. A gyárinál ezt nem tettem meg, és csúszkált is mindig amíg fent volt.
Szevasztok!
Tesóm Banditáján elég rossz már a központi teló. Ma én vittem őt, persze nekem még nincs nagy A-ra jogsim, ő ült hátul, egyszer egy balos kanyarban leért a középső sztender. És szerintem ez azért van mert már rossz a teló. Nem lehet valahogy segíteni rajta? keményíteni nem tudunk, 7-es fokozatban van.
Én sok cimborám ajánlására Pilot Road 2-t vettem párban, és bizony
teljesen más motorozni vele mint a gyári csetresz gumival!
Miindenkinek jó szível ajánlom!
Szevasztok Banditák!No végre nálam is felszállt a "füst" hosszu töketlenkedések után megvettem a gumikat.3 esélyes volt Pilot Road 2,Road Attack illetve Metzeler Roadtec z6.Hosszú vajudás után ezt választottam a Pilot Road ribanc drága a Continetalt egy -két gumis nem igen dicsérte de lehet azért mert ennek a legjobb az ára előre hangsulyozom nekem semmi tapasztalatom nem volt ezzel a gumival és lehet hogy jól kicsesztem magammal a z6-al de most már ez van.majd meglátom.A jövő héten tervezek egy kis turát akkor okossabb leszek a tapadást illetően.A futásteljesitményéről jókat hallottam.A régi D218-as hátsót meg odaadom Mókusnak az majd elfüstőli az elsőbe/ ami igen jó állapotu/ majd ültetek muskátlit vagy nézegetem a garázsban.Azért rejtély számomra,hogy miért kell egy turamotorra sportgumit feltenni vagy csak azért,hogy vegye a gumit gyakran a hülye motoros.Az erő legyen veletek.
A road attackomban is van már 13ezer, úgyhogy egy hónap múlva megmondom hol a vége. Ebből jövő héten 3000 kilcsi Románia. Hátha használhatom már végre egy kicsit a széleit is, mert itt a városi közlekedéstől kockás mint a picsa.Ez mondjuk nem a gumi hibája, mert a gyári is ilyen volt. Ezért jártam azzal is az Alpokba meg a Tátrába, hogy helyrehozzam!
14ekm-nél cseréltem. Az első kockás lett, minta ugyan még lett volna benne, de alig lehetett befordítani. A hátsóban kb dupla annyi minta volt még, de abban meg volt már egy javítás, ezért párban cserélődött. Amennyire tudom a többieknek is 15-20e körül jött a csere
www.karaszy.hu
A megérzésetek egyébként jó!
Én a helyedben áttörölgetném féktisztítós ronggyal a teljes futófelületet. Nekem bevált, és már az első kilométereken is tökéletesen tapadt az új gumi. A gyárinál ezt nem tettem meg, és csúszkált is mindig amíg fent volt.
Tesóm Banditáján elég rossz már a központi teló. Ma én vittem őt, persze nekem még nincs nagy A-ra jogsim, ő ült hátul, egyszer egy balos kanyarban leért a középső sztender. És szerintem ez azért van mert már rossz a teló. Nem lehet valahogy segíteni rajta? keményíteni nem tudunk, 7-es fokozatban van.
teljesen más motorozni vele mint a gyári csetresz gumival!
Miindenkinek jó szível ajánlom!
Ég a pofám, de mostmár össze fogjuk hozni valamikor a hátsó tartót ha még érdekes!
1.2-es K4 Bandit első csipkés hullámtárcsa párban 30.000.-
Hívjatok !
Ha kell 1jó szerelő,hívjatok .
Elérhetőségek az adatlapon.