Akadt egy gondom. Vala a bandit, benne a karbifűtés. Ez egy M6*20mm-es méretű réz csavar, hatlapfejjel, illetve egy csatalkozóval, benne egy zsákfuratban. Namost, a csati letört. Én rátettem egy hosszú dugókulcsot, hogy kihajtsam, erre letört a hatlapfej is, a menetes rész meg benne a karbiban
Az újat már itt fogdosom. Ilyennek a kiműtését vállalod? Ha igen, kb mennyiért?
SZia a moci kondijával nincs baj mert megy nagyon vége is jó 1 szer kipróbáltam de nem vagyok gyepamen mert ugy 8-10 max 12 ig szoktam pörgetni mind a 4 gyertya szép a karbi tiszta a lefegőszűrő vel lehet gond mert már elég koszos de nem találtam hozzávalót és nem is mosható mivel az eredeti redős papír
igen 2 teljes fordulaton van és nincs vele gond csak 4 ezer ig onnan van ereje a csavarokat megpróbálom kefele meg befele is csavarni majd de a legjobb az lenne ha a levegőszűrőt kicserélném mindenek előtt de nemtalálok amugy tömitetlenség az nincs megnéztem
Ha jól értelmezem két teljes fordulatot van kitekerve és nem reagál a gázra. Amit én leírtam az abban esetben igaz ha rendben van a karbi (jók a tömítések, megfelelő a benzinszint és épek a membránok), jó kondícióban van a motor, tiszták a gyertyák és rendben a légszűrő.
Ha valahol fals levegőt szív a motor, felborul az egyensúly és azért kell több benzin az égéshez. Jó lenne tudni hogy mindegyik gyertya kormos vagy csak valamelyik.
Szerintem érdemes elvinned egy szakihoz aki hamar megállapítja mi a helyzet, mert a leírásod alapján sok minden lehet és nem biztos hogy a kísérletezés jóra vezet.
Azt semmiképp nem javaslom, hogy olajat tegyél a benzinbe mert tönkre mennek a szelepeid, megnövekszik az égéstérben a koromtartalom, beszenyeződnek a szeleptányérok és nem zár rendesen aminek eredménye a kompresszió vesztés.
Egy állapotfelmérés nem hiszem, hogy sokba kerűl, én a helyedben megcsináltatnám és aztán jöhet a következő lépés, az kerül sokba amire feleslegesen költ az ember.
Lehet beállítási problémák összessége, de lehet komolyabb baj is mivel nagy fordulatú kis löketű motor és gondolom van is benne már kilóméter ezért bármi előfordulhat.
köszönöm szépen laci amugy ez az állapt ugy alakult nálam ki hogy nem akart reagálni a gázra meg az alappárat az 3000 volt fél percig aztán leált a moci így következett a karbi takarítás 3 helyen volt eldugulva a karbi utána megszünt a probléme és ez jött elő helyette plussz tiszta kox lett a gyertyám ugyhogy a karbiba az uszószintet beállítottam hogy jólegyen de ez nem szünt meg.
amugy most nekem 2X 360 on van és ha leljebb veszem akkor nem reagál a gázra akkor próbáljam meg felfele? ja és 1 kérdés a motornak nem tesz jót ha 1 picike 2ütemü olajat rakok a banzinba ? mert ugy extra kenést kap de csak kicsit az ugy is elég
Általában belülről kifele 1,5 fordulat az arany közép út. A belpiacos motorok rákfenéje a dadogás alacsony fordulatról való kigyorsításkor ill. melegen való indításkor a gyertya beköpése, nekem CB 1-em volt és ugyanezt produkálta. Egyformán mind a négy karbit kitekertem 1,5 fordulatra de nem volt igazi, majd befelé tekertem 1/4 fordulatot és jó lett. Már érezhető volt azon, hogy sokkal jobb lett a gázreakciója és soha többé nem kellett a gyertyához nyúlni.
Egy próbát megér, nem tudom hogyan helyezkednek el a csavarjaid de ha hozzáférsz könnyen akkor vigyél magaddal egy csavarhúzót és kicsiket állíts mindíg, de az induló pont 1,5 fordulat legyen belülről kifelé, aztán először befele próbálj tekerni és mindíg kicsiket és egyformán a négy karbin.
SZiasztok megint megkérdezen mert nem kaptam választ ha valaki tudja hogy a 250 es banditon (93) mannyire kell állítani a banzint ami a karbik alján van annak nagyon örülnék mert nekem tudom hova tekerjem addig stimm hogy be tövig de onnan nem tuom menyit kell vissza
Akadt egy gondom. Vala a bandit, benne a karbifűtés. Ez egy M6*20mm-es méretű réz csavar, hatlapfejjel, illetve egy csatalkozóval, benne egy zsákfuratban. Namost, a csati letört. Én rátettem egy hosszú dugókulcsot, hogy kihajtsam, erre letört a hatlapfej is, a menetes rész meg benne a karbiban
Az újat már itt fogdosom. Ilyennek a kiműtését vállalod? Ha igen, kb mennyiért?