Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most néztem csak az adatlapját, az már Euro3-as és kütyüs történet, anélkül csak elállítható a jó helyről.
A szinkron nálunk 5 rugó, az olaj+szűrő ha tőlem veszed ingyen cserés, gyertya úgyszintén, mikori gép? Ha Euro3-as akkor pl a szinkron érdekes dolog, ahhoz kütyü kell különben nem jó. Valvoline, Motul és Fuchs amit adok.
Fasza. A Te motorod vizes, azon 24 ezrenként van szelepellenőrzés. Jól le akartak húzni, az van. Szelepellenőrzésre símán el lehet számolni 4 órát...
Hát én is olvastam a könyvben, aztán felülbíráltam szépen és cseréltem minidig.
Szóval bent jártam a Hollósban Budafokon (mert a kocsim is Suzi és azt is szervizeltetni kellett) hát megkérdeztem a szervizt a mocira. Ledöbbentem! A fiatal srác tájékoztatott, hogy náluk a 12e. szerviz magába foglalja a gyertya cserét, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, szelephézag állítást, fékpofák cseréjét (szükség szerint), motordiagnosztikai mérést és szinkronizálást... stb.
Az ára 48 pénz, plusz kb 16 mindenféle (egyéb) anyagköltség... ?
Szerintem ez azért túlzás nem?
Értem, hogy válság van meg ilyenek, de ennyire madárnak nézni az embert, az azért meglep.
Ja és még a frászt is igyekezett rámhozni a sportkipufi miatt. Azt állította, hogy ha nincsen összelőve a moci a kipufogóval, akkor egy idő után enni fogja az olajat és ez visszafordíthatatlan folyamat, úgyhogy 12ezerért szívesen szinkronizálják nekem a gépsast....
Hát udvariasan elköszöntem Hollóséktól. Nekem erre nem telik sajna, úgyhogy más megoldást kell találnom.
Az olaj témához:
Gyárilag Castrol volt a gépben. 6000-nél lecseréltem 10W40-es Repsolra (full szintetikus). A váltóm csendesebb lett tőle, de még ez sem az igazi. Nekem minden barátom a Motult ajánlotta, úgyhogy a következő csere ez lesz.
Üdv: hrobot.
Viszont amin ki vagyok akadva, a Bandit nem írja elő hatezernél olajcserekor az olajszűrőcserét. Az én agyamban pedig az olajcsere olajszűrőcserével együtt dukál. Boltban kérdezték mit akarok, de elég értetlenül néztem. Miután mondtam, hogy természetesen szűrőcsere is, utána kibökték, hogy számukra is meghökkentő ez a módi.
Szerintem is. Kocsiban tízezrenként cserélem, akármilyen állapotú. Kifújatásnak nem vagyok híve, azon a pár ezer forinton nem múlik semmi. Tízezer alatt egy szar szűrő lehet hogy túlfogyasztásban több kiadás is.
Légszűrővel kár várni annyit. Felénk olyan retkes a levegő, hogy 18e-nél már szinte eltömődik...
Jówanna)))))))
mert innen 1-2 kolléga érdeklődött és a motorozz.hu-n mint lejjebb írtam nem akartam közzé tenni.....és ha kérdeznek szivesen válaszolok...
Rendesen szétoffoljátok a topicot a túrátokkal. Ezt miért nem a motorozz.hu /túrák és ezen belül a saját túrátokban tárgyaljátok?
De így viszont végig hegy!
Az igaz, de annak végén nem vár a hegy!
Az lehet, de akkor az alföldre is mehettek.
Nem mert a kanyrgós rész nagyobb kerülő, ha a kis különbséggel bíró részt nézzük akkor ott nincs kanyargós rész.
Ha táv majdnem egyforma, akkor nem értlek. 2 km az eltérés. Én csak nektek akarok jót.
Igen, de akkor a szerpentinre nem lesz idő és energia, mentünk már arra, de akkor este 9-re értünk haza. Végülis másnap 5-kor kelés és meló......
Hát akkor menjünk arra!
(Már ha megyek. )
A Bgyarmat-Zólyom táv sokkal jobb, kanyargósabb.
google.maps szerint 2 km a különbség (193-195), de alapból a hosszabat dobja ki. Lehet, hogy arra jobb/gyorsabb
Igen arra, szerintem rövidebb.....vagy nem?
Bár a múlkor mintha Parassapusztánál (Sahy) mentünk volna ki, nem?
Balassagyarmat ha jól látom.
A legrövidebb úton Besztercebányáig és onnan még kb 15km a szerpentin. Általában 5-6 óra körül érünk haza.