Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ide kimennénk vasárnap az érdekelne valakit? : http://sportmotor.hu/motoros_v...
franc tudja sztem dög melegbe jobb lehet ez a sűrűbb, de oly nagy csodát nem látok....talán, de majd még figyelem, a váltás nem oly "karcos"....meglátom, majd ebből mennyit csipegett
Egetverő eltérést nem nagyon érzékeltem eddig.
Mit tapasztaltál vele eddig?
Bocs,szóval SIMÁBB a váltó.
Ti forgalamaztok Motult?Jó tudni.5100 4T SAE 15W-50 motorolaj állítólag direkt nagy nyomatékű motorokhoz van kifejlesztve...Eddig sumább a váltó.A 20W50-est már nem javasolták az enyémbe.
durablend
ja, igen, fogalmazzunk úgy, hogy volt már rá érdeklődés
Tőlem többen is, de a végén csak keveseknek kellett....
Nincs az annyi, nálam 4500, de úgy is bunkóság :D Valahogy még senki nem akart venni
Nekem is Motul olaj lett végül 15W-50 és eltünt a váltóhang.5100 4T.Sajna nem olcsó....,de olcsóbb mint a 300V 4T15W50 állíólag az 6000/l,na az már bunkóság.
20/50-es castrolt használom most.....10/40 helyett
Ez jó cucc.....
Ilyen lesz. Betettem a sarokba, fiam minden nap kicibálja, és lesi rajta a kis motort, köben mag azt mondja: MÁMBÓ
Én is. Nem fogom magamban tartani
Ok, kiváncsi is vagyok az eredményre.....
Majd elválik. A blokkjaink nem egy szinten vannak, finoman szólva Előző motoromba 20w50--s ásványit használtam végig, amíg nálam volt, összesen egy deci nem fogyott 30 ezer km alatt. Működni meg működött szépen(kb 120 ezer lehetett benne, mikor szétszedődött, már összeért a primerlánc két ága ).
Nem túl kemény az? Nekem a 15W-50-es sem volt jó, most a 10W-40-el jó lett.
És melyik Valvoline? Az ásványi Motorcycle, vagy a félszintetikus Durablend? A 20w50 től én is csöndes blokkot várok....
Sziasztok! Olaj kérdéssel kapcsolatban, K3-as 20000 km-rel Motul 10w-50 essel csipegette rendesen az olajat. Lecseréltem Valvoline 20w-50 -re, ami nekem nagyon bejött, avval nem fogyasztott semmit. Halkabb lett a motor járása és a váltása is. 3,8l ment bele.
Persze, én is így értettem, a természetes olajfogyasztás az más téma, szinte természetes, csak az "extrával" van gond.
Szevasztok!Nem tudom megállni,hogy ne osszam meg a tapasztalataimat Bandit olaj ügyben.16.vasamat nyúzom,az1.2-es Banditot 5.éve úgy 40000-et raktam bele a túrák és ritkán a pályák folyamán.Olaj teszt:Castrol Act... habosodik,kemény váltó
Repsol Racing... 4000km-nél kemény váltó
Bell Ray félszint.... nekem bejön,kicsit eszi
Motul észterbázisu...nálam az 1.helyen végzett.semmi rosszat nem tudok mondani .
Egyébként min.4liter belemegy,ha az olajhűtőből is becsületesen le van engedve a feka olaj.
Szeretettel nyitva áll szervizem...(adatlap) , .
Na ja, de nem ilyen mértékben. A kocsim kezelési könyve is írja, hogy X olajfogyasztás teljesen normális. Minden motor fogyaszt olajat, csak van, ami olyan keveset, hogy nem veszed észre.
Nálunk a "kismotorban" láttam a kiszerelt katalizátort, amit az olaj égetett szét. 40 cm átmérőjű lemezes fajta volt és az öklöm átfért rajta, lyukasra égett.
És az olajfogyasztással nagyon vigyázni kell, mert ez azt jelenti, hogy a kipufogón keresztül távozik, a katalizátort igen hamar kiégeti, tönkreteszi. Az pedig nem egy olcsó mulatság.
Ez érdekes téma. Az actevo nekem is fogyott, 1dl/1000. Az Rs4t10w60 is, de az 2dl/6000km. A shell advance Vsx ugyanúgy, a procycle 10w40 egyáltalán nem, a Castrol Power1 szintén nem. Konszolidáltabb váltóhangot egyedül a power1-el tapasztaltam, ezzel simább a kapcsolás is. Most Motul 20w50 vándorol bele a hónap végén, meglátjuk.