Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 11 fölött an egy kicsivel és már nem sokáig húzza.......

Kiváncsi vagyok, hogy aki elmegy ezzel 18-20.000-ret az az emberke mennyivel megy? Mert nem fog annyit bírni mint a gyári.....BÁÁÁÁR Sokkal jobb minden területen számomra legalábbis.
Mármint 12000!
A gyári batlaxal mentem 19200-at. A hátsó már elég tükör volt, az első talán még elment volna ezret.
Most conti road attack van fenn, 1200 van benne, szerintem a hátsó 50%-os az első meg 70.
Meglátjuk mi a vége, mert van mikor egy pillanat alatt elfogynak.
Nekem is Lazer felnyitható van. Ez már az idei szériás Paname verzió, sztem ár-érték arányban eszi a pályát, jól is néz ki és még nem is noname...
(Egyébként úgy tudom a Granville helyett jött a Paname széria)
http://www.lazerhelmets.com/en...
Vagyok elvileg! Gyere , és beszélünk!
be kéne má mennem, holnap vagy?....előre láthatólag lesz időm...
Lehet még kapni, nálunk is van!
Lehet még kapni amennyire tudom, legalábbis 2 hónapja még volt. Az is lehet persze, hogy már más néven fut egy újabb.
sziasztok!
benzincsaptömítést keresek!
250es bandikáknak hátha hasonló van!
íme a kép:
régebbi modell lehet, most már nem látom...
és kényelmes is....legalábbis nekem.
megnézem...köszi
A Granville-t szintén csak dicsérni tudom, volt autó alá beszorulva a fejem, de az ütközést meg sem éreztem benne és azóta is köszöni jól van(már a sisak), elég sokáig a zajvédelem is jó volt.
Szevasztok Banditák!Erik Te milyen gumit használtál,hogy 20 ezer km-t le tudtál menni?Azért éredekel a dolog mert most már kronikus lett a hátsó gumi csere és a d218-ast nem veszem meg bár az első még kibirna egy hátsó gumit.A Michelin Pilot Road 2-n gondolkodok csak k... drága párban majdnem 80 ropi,a mez z6 62 mig a Road Attack 56 ezerben állna meg.Szoval tökölök amig egyszer igazoltatáskor le nem szivat a közeg.Ha tudtok valami jó tippet megköszönném,mert most deficit közeli helyzetben vagyok ugyanis ablakcsere és lakásfelújitás után vagyok.
Kell okosba?
dicsértétk a Laser-t itt páran, felnyítható fajtát ismeri vki, bevállalná?

ez a rohadt c2 még mindig 120.000. az euromotornál....
Ez így már jobb de én a helyedben, az utólag bejelölt rész közepénél egy keresztrúddal rögzíteném a vázhoz is. (pl.:azért nehogy vélelenül is be tudjon szorulni a lábfej mondjuk a blokk meg a cső közé) Ráadásul még merevítene is...
A gépen levő megoldás akkor lesz jó, ha eltávolítod.
Hétközben, közlekedési és szállítási eszköz hétvégén meg szórakozás. Van mikor kibír 5-6 hetet ha szarok a hétvégék, Viszont júliusban is van egy 8 napos Székely túra,transfogarasokkal, ami 3000 lesz, augusztusban, meg egy 8 napos görög körút ami kb 6000. Ez a 2X 1 hét az egész évi szabim az asszonnyal, + a hétvégék. Ezért dolgozom egész évben!
Ez csak nyáron van így, mert pl. nov-márc-ig csak egy olajcsere volt.
Gumi 20at bírt, lánc 25-öt ,fékbetét, hátsó 16-ot, első 31et, tegnap cseréltem. És jó a Rónás fékbetét, mind a 3 motorba ezt használjuk, 1700-ért párját!
Bocsi,bocsi,bocsi!
Összekevertem a két motor gariját! A gs-be van 6000 vagy 6 hó, az ásványi olaj miatt, a gsf-be tényleg 6000 vagy 12hó van! Így jár, aki több motort tart itthon. még jó, hogy a DT-be nem kell olajat cserélni, csak néha a váltóban, meg a telóban!
Szerintetek így jó lesz a képen lévő megoldás?
Hát, akkor nyisd ki a gépkönyvet a karbantartás résznél, vagy csak simán nézd meg a gariban a rublikákat!
6 hó, vagy 6000, amelyik korábban következik be.
Igen,
a sportkémény is megér egy kérdést sőt ha megvan a gyári dob (és az nem sérült és nem szivárványszínű) az nem utolsó dolog.

Osztom banditos kollégáim vélményét erről a bukócsőről...ÉLETVESZÉLY szó szerint, ...azonnal leszereleni!
Meg van a szervízkönyve,az első hátsó gumi 90%-os.A lánckerekek rendbe vannak a lánc is jó középállásba a feszítése a villába.Buherált megoldásra mire gondolsz(sportkipufogó)mert az sem gyári megoldás.