Nekem kis plexi N-en nem vált be. Örvényket kelt és nagyon hangos. Én tempómnál plexi nélkül se szélzaj, sem örvények. Tartós 140-150-nél kezd nyakam fájni , én általában 120-nál gyorsabban nem közlekedek, autópályát rühellem és nyitott sisakom van.
Ugyanmár, 60-85 ezerért lehet Shoeit venni, csak figyelni kell a Louis akcióit. De páromnak az imetben is adtak volna 80-ért.
Nekem volt elég szutyok sisakom, több nem lesz. Ja, a két Schubertem együtt egyült 57 ezerbe.
sziasztok!
én Lazer vertigót használok, nem volt túlzottan drága és jónak találom. szélzaja nem vészes emberi tempónál. később persze hangosabb:) nekem S-es masinám van, mútkor próbáltam pont 200-ig lehet rajta egyenes derékkel "vadorzani" /persze kis ideig/ a felett csak a tankra hasalva. de így jobban hallani a blokk üvöltését
Sziasztok! Nagy propblémám lenne. 1200s banditám /2003.08-havi/ már megvételkor /18.500 km/ -nél is ette az olajat. ki- ill. lecseréltünk mindent benne, szűrők, olaj, gyertya. észrevételezte a szerelőm, hogy az olaj benzines, A csap lehet a baja?ezt kitakarította, megnézte a csöveket stb. most már a szelepszár szimeringek jönnek, aztán talán a gyűrűk, mivel mást már nem tudnak mondani. De felvetésre került a suzuki szervizben, hogy lehet, mégis csak a csapot kellene lecserélni? Tudnátok segíteni? köszönöm! Kunpapa
Szevasztok Banditák!Teljesen igaza van Zöldinek.Nekem AGV Demon sisakom volt most Schubert S1, egy kicsit sajnáltam rá a pizt mert drága de most,hogy már lemotoroztam pár ezer km-t nem bánom ilyen jó sisakom nemvolt még.A szélzaj is sokkal kevesebb föleg 140-ig de igazából azt vettem észre,hogy nem fájdul meg a nyakam egy egész napos motorozás után sem.Az erő legyen veletek!
Persze hogy nem fog panaszkodni rá. Kiadott rá sacc 120-200 ezret, nehogy már elismerje, hogy nem volt jó üzlet, még a végén beégne a haverok előtt Az meg hogy egy olcsóbb sisak is ugyanúgy megvédi a fejét, szóba se jöhet...... Tudod, a boltoknak a sznobokból lehet igazán megélni
Használ esetleg valaki a Banditján Givi S850-es tartót?
Ezzel szemezek, de nem tudom hogyan férne el úgy, hogy a kulcsot is bele tudjam tenni és a műszereket is lássam... http://www.givi.it/News-it/S85...
Nem is a csend, bár az is bejátszik. Hanem az, hogy nem kell izomból tartani a fejed. Az előző siskjaimban 120 fölött nem tudtam tartósan menni, mert úgy éreztem leszakad a fejem. A subinál nincs ilyen gond, 150-nél meg a menetszél már mindenütt szaggat.
Amúgy mikor ajánlgsatom másoknak, páran mondták hogy nem szeretik a csendes bukót, mert nem hajjlák a zajokat. Ebben meg pont hallani mindent, csak nincs az az idióta szélzaj benne. A hozzá hasonló hypochondereknek meg különösen jó, hogy még 100-nál is lehet a motorzajokat fülelni, hogy "Úristen, ez a szelephang nem volt ilyen tegnap :DD"
Huzamosabb ideig sem olyan rossz tapasztalataim szerint a 140-150!
Mi ennyivel jöttünk haza az Alpokból autópályán!
Persze ez nagyban függ a motoros magasságától, testalkatától, illetve a nyakizmai edzettségi állapotától!
Zöldinek abban igaza van hogy egy jó sisakban (mondjuk subrik ) nagyobb sebességnél is viszonylag csendes élmény lesz a suhanás!
Ha esetleg olyan sisakod van ami zajos én szoktam tanácsolni a szilikon füldugó használatát
en ezert direkt kicsit le-lemaradtam az oktato mogott (a kozepso csoportban voltam), aztan lehet a kanyarokban tolni neki. egyenesben gyorsan menni meg nem akkora dolog.
Sajna az oktatáson pont a célegyenesben nem mehetsz, mert ott kell cserélni a sorrendet... de gyors csoportban volt a célegyenes utáni jobb és az azt követő balos között 140... illetve az azt követő emelkedőn 180... de ugye a nyílt naphoz képest ez még nagyon de nagyon lassú...
Én bőrben, Schubert sisakban 150-et bírok tartósan. Kordurában 130-at, az fog, mint a vitorla. A ringen meg ne féljél, ha oktatás lesz, max a célegyenesben mész 150-nel.
Ha viszont nyíltnap, akkor ne pilinckázzál annyival, mert a többiek 100-zal többel mennek általában
Siman. Bar a Ringen nem arra figyeltem, csak tartottam a tempot a tobbiekkel. Engem 150 felett kezd el nagyon tepni a szel, utana a 120 olyan, mintha allnal.
Tapasztalataitok szerint mekkora utazósebességet lehet tartani a géppel autópályán (szélvédő nélkül, átlagos időben) ?
A hétvégén készülünk a Hringre oktatásra, vajon lehet tartani a 130 körüli utazótempót kényelmesen?
Mondom, nekem is tetszett.1250N-em van.Nekiálltunk hogy felrakjuk, és milyen tuti lesz, de egy fél óra szívás után meg kellett állapítanunk hogy bizony sehogyan sem megy fel!
A Louis-ban nagyon sok olyan dolog van amihez odaírják hogy erre mag arra jó, és köze nincs a megadott típushoz!
Forgalmazunk Louis-t, és sajnos elég gyatra tapasztalataink vannak!
A kolléga a saját motorjába rendelt típus szerint légszűrőt, de még csak nyomokban sem emlékeztetett a gyárira!A beépítésig el sem jutottunk, mert bizony nagyon durva alakbeli eltérés volt!
A raktárunkban kilószám állnak az olyan Louis típusspecifikusnak kikiáltott dolgok amiket véletlen sem lehetett felszerelni arra a típusra amire írták!
Innentől azért jópofa a dolog, mert ha arra nem jó amire írták, akkor adott a kérdés : Vajon mihez jó?
Mi például ezért nem rendelünk már meg a Louis-tól típusspecifikus alkatrészt, csak ha a vásárló ragaszkodik hozzá azok után is hogy a lehetséges veszélyre felhívtuk a figyelmét!
(Mellesleg a Németek problémakezelése kiváló, a hamburgi központi raktár nem is reagál a hivatalos viszonteladók garanciális , és egyéb panaszaira! Fain mi? )
Hali,
Köszi az infót még éppen jókor szóltál!Meg sem fordult a fejemben h nem megy fel a K8-ra. Pedig 650-esek közt nincs nagy különbség tudtommal (nem változtak csak a motor meg néhány apróság) ráadásul azt írja a fáma hogy azokra jó.
Ma kérdeztem a bázismotort, hogy van-e nekik raktáron de -ezek szerint szerencsére- nem volt nekik...
Akkor egyelőre jegelem a dolgot...
Vigyázat!
Amit te kinéztél plexi, azt mi is áruljuk, és én is szerettem volna költséghatékonyan a polcról megoldani a problémát!DE! Pont nem megy fel az újabb Banditákra!
A régebbiekre überjó, az újra nem lehet a puigost feltenni!
Direkt megnéztem milyen géped van, és láttam hogy K8 Ezért írtam!
Nekem volt elég szutyok sisakom, több nem lesz. Ja, a két Schubertem együtt egyült 57 ezerbe.
én Lazer vertigót használok, nem volt túlzottan drága és jónak találom. szélzaja nem vészes emberi tempónál. később persze hangosabb:) nekem S-es masinám van, mútkor próbáltam pont 200-ig lehet rajta egyenes derékkel "vadorzani" /persze kis ideig/ a felett csak a tankra hasalva. de így jobban hallani a blokk üvöltését
Ezzel szemezek, de nem tudom hogyan férne el úgy, hogy a kulcsot is bele tudjam tenni és a műszereket is lássam...
http://www.givi.it/News-it/S85...
Amúgy mikor ajánlgsatom másoknak, páran mondták hogy nem szeretik a csendes bukót, mert nem hajjlák a zajokat. Ebben meg pont hallani mindent, csak nincs az az idióta szélzaj benne. A hozzá hasonló hypochondereknek meg különösen jó, hogy még 100-nál is lehet a motorzajokat fülelni, hogy "Úristen, ez a szelephang nem volt ilyen tegnap :DD"
Mi ennyivel jöttünk haza az Alpokból autópályán!
Persze ez nagyban függ a motoros magasságától, testalkatától, illetve a nyakizmai edzettségi állapotától!
Zöldinek abban igaza van hogy egy jó sisakban (mondjuk subrik ) nagyobb sebességnél is viszonylag csendes élmény lesz a suhanás!
Ha esetleg olyan sisakod van ami zajos én szoktam tanácsolni a szilikon füldugó használatát
Nekem (is) kordura ruhám van...A ringtől nem félek inkább csak a hosszú távú tartós autópálya haladástól tartok
Ha 130-at tudok utazni "gépészkedés nélkül" azzal már elégedett vagyok...
Ha viszont nyíltnap, akkor ne pilinckázzál annyival, mert a többiek 100-zal többel mennek általában
Tapasztalataitok szerint mekkora utazósebességet lehet tartani a géppel autópályán (szélvédő nélkül, átlagos időben) ?
A hétvégén készülünk a Hringre oktatásra, vajon lehet tartani a 130 körüli utazótempót kényelmesen?
Mondom, nekem is tetszett.1250N-em van.Nekiálltunk hogy felrakjuk, és milyen tuti lesz, de egy fél óra szívás után meg kellett állapítanunk hogy bizony sehogyan sem megy fel!
A Louis-ban nagyon sok olyan dolog van amihez odaírják hogy erre mag arra jó, és köze nincs a megadott típushoz!
Forgalmazunk Louis-t, és sajnos elég gyatra tapasztalataink vannak!
A kolléga a saját motorjába rendelt típus szerint légszűrőt, de még csak nyomokban sem emlékeztetett a gyárira!A beépítésig el sem jutottunk, mert bizony nagyon durva alakbeli eltérés volt!
A raktárunkban kilószám állnak az olyan Louis típusspecifikusnak kikiáltott dolgok amiket véletlen sem lehetett felszerelni arra a típusra amire írták!
Innentől azért jópofa a dolog, mert ha arra nem jó amire írták, akkor adott a kérdés : Vajon mihez jó?
Mi például ezért nem rendelünk már meg a Louis-tól típusspecifikus alkatrészt, csak ha a vásárló ragaszkodik hozzá azok után is hogy a lehetséges veszélyre felhívtuk a figyelmét!
(Mellesleg a Németek problémakezelése kiváló, a hamburgi központi raktár nem is reagál a hivatalos viszonteladók garanciális , és egyéb panaszaira! Fain mi? )
Köszi az infót még éppen jókor szóltál!Meg sem fordult a fejemben h nem megy fel a K8-ra. Pedig 650-esek közt nincs nagy különbség tudtommal (nem változtak csak a motor meg néhány apróság) ráadásul azt írja a fáma hogy azokra jó.
Ma kérdeztem a bázismotort, hogy van-e nekik raktáron de -ezek szerint szerencsére- nem volt nekik...
Akkor egyelőre jegelem a dolgot...
Amit te kinéztél plexi, azt mi is áruljuk, és én is szerettem volna költséghatékonyan a polcról megoldani a problémát!DE! Pont nem megy fel az újabb Banditákra!
A régebbiekre überjó, az újra nem lehet a puigost feltenni!
Direkt megnéztem milyen géped van, és láttam hogy K8 Ezért írtam!