hmmm még ha matematikailag kivitelezhető a srégen motorszerelés akkor se jutna eszembe! olaj ki olaj be azt jónapot... szerencsére az enyém, még nem dőlt el csupán egyszer önhibámbol mert janiztam a pirosnál elengedett kormány láb között motort lóbál azt egyszer csak megindult balra, és a motor teljes tömegét lendületböl a jobb kezemmel, és a bal lábammal hoztam vissza olyan betyáros 45 fokból... mondanom sem kell, egy hétig olyan voltam mint akit kicsavartak mint a vizestörölközőt...azóta nincs janizás
Én az előző motorommal úgy jártam, hogy eldőlt. Tökmagától. Elfáradt, lepihent. Ennek az lett a következménye, hogy a kartergáz-visszavezető csőbe (ami a légszűrő elé visszavezeti a kartergázt) olaj ment, amit a motor a beindításakor felkapott és a légszűrőmet olajjal televágta. Nem Bandit volt, itt nem tudom hogyan van, de ez is egy lehetőség.
köszi a részletes infót... igen attol félek én is hogy ez a 250km is hazavághatja a dolgokat... hát ha ketten ráültünk álló helyzetbe akkor 1 cmnél kisebb volt a kilengése, ez nyilván megterhelés... de hogy milyen fokú azt nemtudom.
Viszont az irásom félreértetted, nem a fogaskerék tartó tengely szivárog, hanem a váltókar tengelye, de én is ugy vagyok vele hogy hagyom, mert tényleg leheletnyi a mennyiség.
ill a fogas kerék alatt csak amennyire beláttam, illetve benyultam, nem éreztem semmit, ergo ömleni nem ömlik, majd télen lekapom a lánckereket és megnézem h van e elváltozás. Szinte szemröl szemre megnéztem a láncot nyulást mindent, és nem láttam rajta semi rendelleneset, szemre szinte pontosan ugyanugy volt megnyulva, mig a régi szar láncomon egyik helyen X mm mozgott másik helyen meg már 2X mm-t.
Még annyi, hogy a lánckeréknek felszerelt állapotba mennyit kell mozognia? Mert ahogy én kézzel megmozgattam nem volt izom fix! Van valami gyári kilengése, vagy mint a beton ugy kéne állnia?
A láncodhoz: A kihajtás csapágyát 1 db túlfeszítésből eredő túlterhelés gatyára teheti. 250 km alatt biztosan kapott. A kérdés pusztán az mennyire volt a lánc túlspannolva, ergo valóban túlterhelted-e a csapágyat...?
A kihajtásnál az esetleges csöpögés szimering hibát jelez nem csapágyhibát. Nem feltétlenül jár együtt a kettő.
Egy szimeringcseréhez nyugodtan lefektetheted a motort. Itt a kérdés csak annyi, hogy nem rongálsz-e feleslegesen egy jelentéktelen olajfolyás miatt. Én hagynám. (legalább véd az olajfilm a rozsda ellen :-))
Szerintem addig ne bántsd amíg nem csöpög. Az olaj ugyanis minden elképzelhető tömítés mellett kikúszik, kiszivárog, akárhogy tömíted. Bár nem vagyok szerelő, de biztos vagyok abban, hogy szimeringcseréhez az olajat le kell ereszteni.
Noh minden napra egy kérdés! :) Tegnap megbontottam a váltónál azt a kuplung fedelet vagy minek hivják, ami alatt az első lánckerék van hogy megnézzem a multkori tulhuzásbol adodoan történt e valami, de semmi érdekeset nem láttam, amennyire odafértem, a lánckerék altt száraz volt minden, meg spré mocsok se volt sok, mert kb egy éve takaritottam azt is, viszont a tengely amin a váltókar van, annak a blokk csatlakozásánál, ahogy néztem valami féle gumi szimering van, ott egy leheletnyi olaj látszik, de tényleg csak szinte annyi hogy meg tudtam külömböztetni h nem láncspré retke... ha ezt a szimeringet cserélni akarom (ami gyanitom még ezer kmeket elmegy) akkor az olajat le kell ereszteni a blokkbol? Merthát ugye mögötte elvileg motorolaj van, ha meg kikapom a szimeringet, akkor az folyni fog, vagy egy szimering csere erejéig elhanyagolható mennyiségű folyik ki? Köszi a tippeket!
Én nem teszek bőrt a tankomra, mert szerintem kapitálisan elcsúfítja azon az áron, hogy alatta szép maradjon a festék.... Én meg tojok a festékre. Sőt, tanktáskát is használok rendszeresen. Már látszik is a tankon a használat, de nem különösebben zavar. Ha zavarni fog, max átpolírozom kicsit aztán kész. Ezt a fajta védelmet olyannak tartom, mint egy szép mobiltelefonra rátenni azokat a marha ronda hátul bőr, elöl átlátszó műanyag tokokat csak azért, hogy megvédje és egész használat alatt amíg nálam van, és nézzem a rondát azért, hogyha majd egyszer eladom, akkor szép legyen - másnak.
Persze, tiszteletben tartom azok véleményét is, akiknek kifejezetten tetszik, bejön a kinézete.
Ennyi a hivatalos tarifa, ha te viszed el a közlekedési felügyelethez. Szakival, ismerőssel elvitetve nem tudom mennyi, eddig nekem mindig ennyi volt, személyesen vittem vizsgázni a vasakat, nincs "félnivalójuk".
Sziasztok!
Ismét egy kérdéssel fordulnák hozzátok, hol tudnék valami jó minőségü gumi szettet venni, mert néztem most egy metzeler Roadtec Z6 ot 59900ért! Nemtom, hogy ettől lehet e olcsóbb illetve nekem ezt ajánlotta egyik ismerős a Banditomhoz! Hátul mondjuk jelenleg ien van!
Ha valaki tudna benne segíteni azt megköszönném!
Előre is köszi!
Szükségem lenne a lézeres cég nevére, akinél a rácsokat vágattad (esetleg a közbenjárásodra a szolid árak érdekében... :-)) Hol tudnánk magánban értekezni? (e-mail cím, esetleg telefonszámod?)
Nem rácsról van szó, még csak nem is Bandit. Veterán motorhoz kéne alkatrészeket szabatnom.
Köszi szépen az épitő hozzászólásokat! RK láncrol van amugy szó, szettbe lett cserélve, gyári érték, és még erösitett is és igényesen lett ápolva! Ugy vagyok vele, mert szokásom agyalni dolgokon hogy ezen nem teszem. Megnéztem, egy csepp olajat sem eresztett, (még) de azért 4 nap alatt bal oldalsztenderen már egy két csipp csöppnek kellett volna lennie, ha nagyon nagy baj lenne a csapágynál, a láncot meg viszalazitottuk, értelmes értékre, itt már nincs se hangja se semmilyen ireális mozgása. Majd ezután jobban figyelek. De sokak szerint ez a 250 km nem szabadna hogy gatyára vágja, természetesen nem használt neki, és nyilván minőség romláson ment keresztül, de ahoz képest h a multkori did láncom valami gyári lofasz hiba miatt 8700 kmet birt, ahoz képest ez örök élet. Köszi!
Valóban jó a kérdés, de majd meglátjuk ...mert mint tudjuk a puding próbája az evés
Elméletileg nem megyek vele túl sokat csak hobbycélra van a gép, sztem nálam pár szezont tutira kibír de majd informállak hogy bírja
(A fényezés diszkont áron meg lehet,hogy megvan 15eft-ból de arra kell még a 2 embléma is ami nem lehet egy olcsóság Suzukiéknál + ugrik a gyári állapot)
Viszont az irásom félreértetted, nem a fogaskerék tartó tengely szivárog, hanem a váltókar tengelye, de én is ugy vagyok vele hogy hagyom, mert tényleg leheletnyi a mennyiség.
ill a fogas kerék alatt csak amennyire beláttam, illetve benyultam, nem éreztem semmit, ergo ömleni nem ömlik, majd télen lekapom a lánckereket és megnézem h van e elváltozás. Szinte szemröl szemre megnéztem a láncot nyulást mindent, és nem láttam rajta semi rendelleneset, szemre szinte pontosan ugyanugy volt megnyulva, mig a régi szar láncomon egyik helyen X mm mozgott másik helyen meg már 2X mm-t.
Még annyi, hogy a lánckeréknek felszerelt állapotba mennyit kell mozognia? Mert ahogy én kézzel megmozgattam nem volt izom fix! Van valami gyári kilengése, vagy mint a beton ugy kéne állnia?
A láncodhoz: A kihajtás csapágyát 1 db túlfeszítésből eredő túlterhelés gatyára teheti. 250 km alatt biztosan kapott. A kérdés pusztán az mennyire volt a lánc túlspannolva, ergo valóban túlterhelted-e a csapágyat...?
A kihajtásnál az esetleges csöpögés szimering hibát jelez nem csapágyhibát. Nem feltétlenül jár együtt a kettő.
Egy szimeringcseréhez nyugodtan lefektetheted a motort. Itt a kérdés csak annyi, hogy nem rongálsz-e feleslegesen egy jelentéktelen olajfolyás miatt. Én hagynám. (legalább véd az olajfilm a rozsda ellen :-))
Noh minden napra egy kérdés! :) Tegnap megbontottam a váltónál azt a kuplung fedelet vagy minek hivják, ami alatt az első lánckerék van hogy megnézzem a multkori tulhuzásbol adodoan történt e valami, de semmi érdekeset nem láttam, amennyire odafértem, a lánckerék altt száraz volt minden, meg spré mocsok se volt sok, mert kb egy éve takaritottam azt is, viszont a tengely amin a váltókar van, annak a blokk csatlakozásánál, ahogy néztem valami féle gumi szimering van, ott egy leheletnyi olaj látszik, de tényleg csak szinte annyi hogy meg tudtam külömböztetni h nem láncspré retke... ha ezt a szimeringet cserélni akarom (ami gyanitom még ezer kmeket elmegy) akkor az olajat le kell ereszteni a blokkbol? Merthát ugye mögötte elvileg motorolaj van, ha meg kikapom a szimeringet, akkor az folyni fog, vagy egy szimering csere erejéig elhanyagolható mennyiségű folyik ki? Köszi a tippeket!
Hogy van a busád?
Persze, tiszteletben tartom azok véleményét is, akiknek kifejezetten tetszik, bejön a kinézete.
Mostanság mennyibe fáj a műszaki vizsga?
Múltkor leszedtem a bőrt - és a Picim, azt mondta VISSZA NE TEDD, MERT OLYAN SZÉP......
Azt mondtam neki, hogy azért szép, mert rajta van a bőr:-)))
De ha festeném akkor ilyenre:-))) EZ nekem NAGYON BEJÖN! (3. kép)
Nem titkos az infó - hiszen Én is úgy tudtam ezt az árat elérni, hogy a kollegám intézte (neki van ott kapcsolata)
Ennyi infóval tudok szolgálni.
Ismét egy kérdéssel fordulnák hozzátok, hol tudnék valami jó minőségü gumi szettet venni, mert néztem most egy metzeler Roadtec Z6 ot 59900ért! Nemtom, hogy ettől lehet e olcsóbb illetve nekem ezt ajánlotta egyik ismerős a Banditomhoz! Hátul mondjuk jelenleg ien van!
Ha valaki tudna benne segíteni azt megköszönném!
Előre is köszi!
Szükségem lenne a lézeres cég nevére, akinél a rácsokat vágattad (esetleg a közbenjárásodra a szolid árak érdekében... :-)) Hol tudnánk magánban értekezni? (e-mail cím, esetleg telefonszámod?)
Nem rácsról van szó, még csak nem is Bandit. Veterán motorhoz kéne alkatrészeket szabatnom.
Köszönöm
Kraven
Köszi szépen az épitő hozzászólásokat! RK láncrol van amugy szó, szettbe lett cserélve, gyári érték, és még erösitett is és igényesen lett ápolva! Ugy vagyok vele, mert szokásom agyalni dolgokon hogy ezen nem teszem. Megnéztem, egy csepp olajat sem eresztett, (még) de azért 4 nap alatt bal oldalsztenderen már egy két csipp csöppnek kellett volna lennie, ha nagyon nagy baj lenne a csapágynál, a láncot meg viszalazitottuk, értelmes értékre, itt már nincs se hangja se semmilyen ireális mozgása. Majd ezután jobban figyelek. De sokak szerint ez a 250 km nem szabadna hogy gatyára vágja, természetesen nem használt neki, és nyilván minőség romláson ment keresztül, de ahoz képest h a multkori did láncom valami gyári lofasz hiba miatt 8700 kmet birt, ahoz képest ez örök élet. Köszi!
Elméletileg nem megyek vele túl sokat csak hobbycélra van a gép, sztem nálam pár szezont tutira kibír de majd informállak hogy bírja
(A fényezés diszkont áron meg lehet,hogy megvan 15eft-ból de arra kell még a 2 embléma is ami nem lehet egy olcsóság Suzukiéknál + ugrik a gyári állapot)