Nekem is van fennt matrica. 11000-nél tartok, kicsit mattul már, de még nem gondolkodok cserén. Még akkor is szivesebben cserélem a fóliát mint fényeztetem a tankot, ha ugyanannyiba is kerül.
A jó kérdés, hogy ez mennyit fog bírni?
Mert ugye ezt is csiszatolja a nadrág.......és szerintem elég rút lesz, mikor bemattul a fólia.
Ha mondjuk évente sokat mész és mondjuk 2x kell cserélni, akkor annyiból már fényezteteted is.....
Azt most tuti, hogy nagyon frankó - hiszen nincs szebb egy FEKETE BANDITNÁL.-)))))
De majd egy 5-10.000km után dobj fel nekem egy képet, hogy milyen állapotban van.
Én a GS-emhez és majd ha kell a Banditához is itt veszem a fékekekt 1500ft/pár áron......
Kiveszed a fékbetétet (akár a bolt előtt) bemész odaadod, és kapsz egy "újat"......ennyi.
Sok ismerős használja.....20-30 éves a cég. Motoroktól-kamionokig gyártanak fékeket........szóval nem szar-bóvli......
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem biztos, hogy cserélni kell, lehet hogy elég megigazítani. És nem fog légmentesen zárni az új sem.
A nevét én sem tudom, mint ahogy sok más alkatrésznek sem. Max angolul, ha a szerelős könyvben benne van.
A gyertyapipa derekán van egy perem. A gumifedőben annak a peremnek megvan a helye. Gyakori szerelési hiba, hogy a perem átmegy a gumifedőn, és ilyekor nem megy a fedő a helyére. A másik esetben a fedő fölé kerül a perem, akkor meg a gyertyapipa nem megy rá rendesen a gyertyára.
Tehhát se fölötte se alatta, hanem belül a gumifedőben legyen a perem.
Amúgy meg ha megnézed lyukacsos a teteje, ott is be tud ázni (meg azon keresztül kiszáradni). Egyes gépeken (a GSX-emen biztosan) van a gyertya tövénél egy kivezetett furat, hogy a gyertyához befolyt esővíz ott tudjon távozni. Lehet, hogy a banditánál is van, nem tudom.
mert ez a gumi "fedö" nem megy be a helyére és esöbben emiatt beáznak a gyertyáim .... konkrétan egy ilyen esetem volt de ismeröseim nem tudták megmondani hogy ezeket hol lehetne beszerezni vagy hogy konkrétan hogy is hivják
elörre is köszi
köszi... erre az olajfolyásra még ránézek, meg majd kitisztitás gyanánt leszedem a boritást a váltónál, és ránézek. És természetesen ezután jobban odafigyelek!
Nehéz ezt így megmondani. Az valószínű, hogy jócskán nyúlott a lánc ezalatt a normál állapothoz képest. És nem örült a dolognak sem a kislánckerék csapágya, sem a hátsó lánckerék csapágya.
Vagy ha túl van húzva, és az ember belemegy egy gödörbe. Akkor biztos, hogy a szabad részeken (ami nincs éppen a láckerekeken) nyúlik egy jó adagot.
Esetleg egykerekezésnél induláskor a húzóágon.
Detto. Nekem mondjuk van két szoruló lánctagom, de még mindig egyenletesen van nyúlva, 21ezernél.
Akkor tudnám elképzelni a gyor szakaszos nyúlást, ha megfelelő osztású, de túl gyenge láncot tennék fel- pl nagybanditra olyan 530-ast, ami 40 lóig van hitelesítve.
Láncbeállításnál nincs egyszemélyes, meg kétszemélyes beállítás. Ki mondta ezt a baromságot?
A láncot úgy kell beállítani, hogy mikor a hátsókerék a legmesszebre kerül (mikor a kislánckerék tengelye, a lengőkar tengelye és a hátsókerék tengelye egyvonalba kerül) akkor legyen egy minimális lazasága. Mivel ezt a beállításhoz ideális állapotot nehéz elérni, ha az embernek nincs egy 3 mázsás ismerőse. Úgy adják meg, hogy terheletlen állapotban legyen x cm lógása. Ha jól van belőve, akkor nincs olyan állapot, ahol meg tud feszülni teljesen.
Erre akartam célozni, épp most van egy hasonló történetünk, csak szakszervíz stb. de a lánc túlhúzás(mikor jött akkor is mint az íj) miatt most blokk szét-össze.
Ha viszont jó, akkor nem értem mi lehet a gond........
Lánckerék is lett cserélve?