Hi. mególdodott a fék problémám.. :) a főfék hengert kellett full olajjal feltölteni és úgy összerakni.. Új gondodm hogy nem indul be a masina....sztem megszívta magát de kiszellőzetttem ... szikra van , benyát kap de nem indul be se szivatóval se annélkül se hogyan sem... várom az ötleteket... ....
Nagyon is ér valamit, én is ilyet vettem a kicsikémre, azóta nem cibál meg úgy a menetszél, mint korábban. Nekem megérte a 8 rugót, plusz ez nem is egy hatalmas plexi, ami elrondítaná a dizájnt.
Szia mint írtam 140 Km/h fölött bevált én 160-an szoktam menni és eldobja a szelet persze az oldal szél ellen ez sem véd meg ha nagyon rángat a moci tegyél a kormány végébe súlyt ha nincs.
Egyébként a termék: Pont banditra való, csak tegyél a plexi és az órák közé kis polifon rezgés csillapítót, mert szétszedi a rezgés krómot. http://www.imet.hu/index.php?c...
A sisak nagyon fontos mert a régebbi sisakok nincsenek szél csatornában tesztelve és a kialakításuk sem nagy sebességre valók még a márkásak sem. Én találtam egy spanyol márkát ami a sisak adottságai miatt nagyon egyenesen tartja a fejem és megfizethető! Ég és föld a különbség számomra !
Igazából én azt vettem észre, hogy hosszú távon már 130 körül nem érzem túl stabilnak a gépet a légörvények miatt... A szél belém kapaszkodik és cibál...(persze tudom hogy ez a naked feeling) ha ráfexek a tankra akkor már elég jó... de úgy meg elég gáz közlekedni
Nem száguldozni akarok de jó lenne 130-140 utazót simán tartani...mondjuk pályán
Egy kérdésem lenne Hozzátok: Erősen gondolkozom egy "mini-túraplexin" a lámpa és a műszerfal fölé. Mit gondoltok ér ez valamit szélvédelemre? Mert csak úgy fölöslegesen nem dobnék ki cca 8000 Ft-ot.
Erre gondoltam:http://www.bazismotor.eu/170/2...
a 10006600 cikkszámon fut:MINI-PLEXI PUIG TARTÓKONZOLLAL
Rá lett mérve a jeladora és jön kb 4ohm,Gyujtáson folyamatos jön áram gyujtótrafokhoz is, tiltás nem befolyásolhatja a oldaltámasz kapcsolo is jó.Nem értem még mi lehet.
Sziasztok! Egy 250es banditom van és a legutóbbi tankolás óta olyan probléma jelentkezett, hogy a motor folyamatosan dadog és gázra rángat és alig gyorsít ki csak rángatva, de kiforogja végig magát...az összes sebességi fokozatban ez van...arra gondoltam, hogy esetleg lehet dugulás a karbiknál? mert a benzines csávók dumálták is, hogy mikor kapnak már benzint, mert már nem sok van, esetleg az alját kaptam volna vagy van ilyen? na a pucolást szerintem mindenképpen megcsinálom, de valaki esetleg nem találkozott már hasonlóval? Vagy komolyabb blokk gond lehet? mert csörgés sincs, csak az a hülye dadogó beteg hang, ha megyek vele, de alapjáraton meg egészséges a hangja, annyi, hogy az alapjárat is lefelé picit ugrál a forulatszámmérő. Ha a pucolás se segít, akkor szerelő lesz mindenképp, csak hátha tudja valaki, hogy mi lehet...előre is köszi!
Mivel nem válaszol neked senki, így megkockáztatok egy választ úgy, hogy nem vagyok szerelő és nem értek a dologhoz, az is lehet hogy kapitális hülyeség, ezt vedd figyelembe.
Szóval, léteznek olyan motorok, amelyeknél van a főtengelyen egy jeladó, ami érzékeli hogy önindító forgatja a főtengelyt és az a forgatás megfelelő is, vagyis nem gyenge az akksi. Ez a jeladó adja az elektronikának a parancsot, hogy jöhet a szikra. Ha a jeladó vagy az érzékelő elkoszolódik, szokott marháskodni, hiába jó minden, szikra mégsincs.
Szia Gyula! Itt ott viseltes, de semmi komoly. Mocizgatunk Zsolti barátommal ha időnk engedi, ennyi. Te jól vagy? Bocs srácok a kis mellékvágányért! :)
Tehát:főfék munkahenger jó, olaj van, nem ereszt szemmel láthatóan, légtelenítés megvolt, nincs fékhatás. nem keményedik a pedál fel, a munkahenger dugattyúk kicsit mozognak (pár milit, de nem éri a tárcsát el)....szétszedtem a munkahengert és a gumik mintha engednének de alig látszik,, szerintem levegőt szív ott.. honnan lehet gyorsan rendelni javító szettet.. 250 es hez? valaki tud címet? :)
2006-ban az egyik garanciális szervizen letúrták a fényezésem a vázról. Mikor reklamáltam, megadták az udvari fényezőjük számát, aki ingyen megcsinálta. Mivel a végeredmény tökéletes lett, megkérdeztem a srácot, hogy privátban mennyiért fújná meg a komplett motort, azaz sárvédő, tank, farokidom(sosem lehet tudni ugye...). A válasz így hangzott: "Háát, anyaggal együtt...25-30 ezer között."
17eFt-ért leszedik a megfelelő színt kikeverik lefényezik és visszarakják?
Kétségeim vannak.
Ha pl be megyek fizetni akkor nyugodtabban hagyom a motoron a táskát. Amikor csak a mágnes tartotta volt olyan hogy elmozdult.
Én utoljára alulról töltöttem a fékfolyadékot felfelé fecskendővel ( mivel elbasztam a tartály csavarját és nem tudtam onnét ). Majdnem símán ment és szerintem kisebb az esélye a buborékoknak is.
Hi. Bandit hátsó féket szereltem nem folyik de biztos falsot szív mert nem keményedik a pedál és nincs fék...
Aki csinált, szerelt már ilyet ...szivesen venném az intstrukciókat.. :)
http://www.imet.hu/index.php?c...
Egyébként a termék: Pont banditra való, csak tegyél a plexi és az órák közé kis polifon rezgés csillapítót, mert szétszedi a rezgés krómot.
http://www.imet.hu/index.php?c...
A sisak nagyon fontos mert a régebbi sisakok nincsenek szél csatornában tesztelve és a kialakításuk sem nagy sebességre valók még a márkásak sem. Én találtam egy spanyol márkát ami a sisak adottságai miatt nagyon egyenesen tartja a fejem és megfizethető! Ég és föld a különbség számomra !
A sisak: http://www.rmcmotor.hu/termek....
Sok sikert.
Igazából én azt vettem észre, hogy hosszú távon már 130 körül nem érzem túl stabilnak a gépet a légörvények miatt... A szél belém kapaszkodik és cibál...(persze tudom hogy ez a naked feeling) ha ráfexek a tankra akkor már elég jó... de úgy meg elég gáz közlekedni
Nem száguldozni akarok de jó lenne 130-140 utazót simán tartani...mondjuk pályán
Egy kérdésem lenne Hozzátok: Erősen gondolkozom egy "mini-túraplexin" a lámpa és a műszerfal fölé. Mit gondoltok ér ez valamit szélvédelemre? Mert csak úgy fölöslegesen nem dobnék ki cca 8000 Ft-ot.
Erre gondoltam:http://www.bazismotor.eu/170/2...
a 10006600 cikkszámon fut:MINI-PLEXI PUIG TARTÓKONZOLLAL
Szóval, léteznek olyan motorok, amelyeknél van a főtengelyen egy jeladó, ami érzékeli hogy önindító forgatja a főtengelyt és az a forgatás megfelelő is, vagyis nem gyenge az akksi. Ez a jeladó adja az elektronikának a parancsot, hogy jöhet a szikra. Ha a jeladó vagy az érzékelő elkoszolódik, szokott marháskodni, hiába jó minden, szikra mégsincs.
Kétségeim vannak.
Ha pl be megyek fizetni akkor nyugodtabban hagyom a motoron a táskát. Amikor csak a mágnes tartotta volt olyan hogy elmozdult.
Ha levegős, akkor nem igazán ez a hibajelenség...
Én csak akkor engedem le az olajat, ha cserélek. Túl sok szakadt menetet láttam már életemben :-(
Aki csinált, szerelt már ilyet ...szivesen venném az intstrukciókat.. :)