Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oksa, a tobbit szemelyesen.
Megnéztem, a katalógus szerint jó rá!
OKS!Hívjál inkább fel!
A számom hetven 656 nyolchárom 83
oksa. ha pesti vagy es ez jo a 650-es bandira, akkor 17-ert elviszem. ha jo neked, mailben megbeszelhetjuk a tobbit.
Igen.
erre kell meg egy adapter ugye, hogy egy dobozt ratehessek?
Az új ára a Louis-ban 89.95 ájró, én arra gondoltam hogy mondjuk ez baráti 280-as euróval 25000 pénz lenne én azt mondom 18 magyar ezres?
szia!

a tarto engem erdekelne! megbeszelhetnenk , ha mondasz egy jo kis arat ra.
sziasztok, van egy eladó, K&N légszűrőm, bontatlan csomagban 1250-hez valami akciós árat kitalálunk rá, illetve ugyanez vonatkozik az SW motech hátsó doboztartóra is!Természetesen nem a képen látható ezüst, hanem egy diszkrét fekete színben van a doboztartó!
Kanyarokban figyelj oda, mert az oldaltartás romolhat.
Ha kivan a teló, akkor nem csak a rugó puhul fel, hanem a csillapítás is.
Ez azt eredményezi, hogy a gumi elpattog az útról. Kanyarban kevesebbet tart, fékezésnél, amikor elválik az aszfalttól, akkor azonnal blokkol, úgy, hogy lehet, észre sem veszed, mert amikor visszaér az aszfaltra, akkor rögtön újraindul...
Eszi a gumit, és a tényleges blokkolás esélyét is megnöveli.

Ésszel, de közlekedhetsz vele. Szerintem. Biztonságosabb, ha megcsináltatod.
mondom nem szar, csak puhább a gyári értéknél... menet közbe semimt nem veszek észre rajta, főleg ha jó az út!
Bár nem vagyok szerelő, de szerintem minden motorban, autóban van a tankban szűrő.
250-esben van benyúló szűrő, gondolom 400-asban is. A telót meg csináltasd meg, ne járj így vele. Ha fejreállsz, az drágább lesz.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a 400as bandita tankjába, szerintetek van benzinszürő alapbol beépitve a csapba? Mindegy milyen csak valami átlagos szürő? mert a babettámba van, és ebböl kiindulva gondoltam a banditba is, mert a multkor tankoltam, és a beöntö nyilás pereméreöl, egy kis festék foszlány beesett a tankba, és nekem nincs szürő a csövön, de legutobb egy éve mikor takaritottuk a karbit makulátlan volt! És sose megyek lidülös benzinnel.

A másik meg amit kérdeznék az első telóm elég laza, haver elmondása szeint nem sok olaj van már benne, ezér tis kérdeztem nemrég mikor mennyiért bele olajat, dehát ez még télig várni fog. Viszont laza (nem szar, mert nem koppan meg semmi ilyen ratyiság) telónál vezetéstechnikailag mire kell jobban figyelni? Gondolok itt kanyarok, utfekvés, stb... köszi!
Szia,

Irtam mailt!
130 kilós barátom szerint (akivel éppen most jártam feléd), aki mázsa alatt van és reggeli kávé után minimum 1 kilót nem tojik, az csak karácsonyfadísz
Én a K8as SA-mhoz nem kaptam kulcsot amivel a hátró futómű előfeszítését lehet állítani... Régiekhez adtak. :(
Tudom megoldható, de akkor is.
Többiek sem kaptak?
Jó közelítés: Az első futómű a rúgóút 1/3-át a hátsó 1/4-ét üljön össze terhelt állapotban. Nem véletlenül csinálták állíthatóra. Tehát elvileg más beállítás kell utassal v. anélkül.
Ha a közepest 75ks-os rider-re érted akkor igazad van.
De a 100kg alatt nem is férfi a férfi. Tehát puhára van állítva
Köszi, Tündér vagy!
Drága Erik!
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

ilyenVan egy monokey zárkittem, 1500-ért viheti, aki szeretné
Hali!

Engem érdekelne az olajhőmérő, meg ha tudsz akkor valamilyen megoldást, hogy melyik bukócső jó hozzá, vagy inkább gombát használjak?
Gyárilag a rugóstag közepesre van állítva. keményítsd fel. De akkor meg egyedül pattogni fogsz.
sziasztok olyan kerdesem lenne hogy ha 2ember ul a motoron a hatulja totalissan megul mit lehet azzal csinalni_?huzzam be jol a rugot hatul_?az nemtesz rosszat_?
valaszt elore is ksozonom