sziasztok, van egy eladó, K&N légszűrőm, bontatlan csomagban 1250-hez valami akciós árat kitalálunk rá, illetve ugyanez vonatkozik az SW motech hátsó doboztartóra is!Természetesen nem a képen látható ezüst, hanem egy diszkrét fekete színben van a doboztartó!
Kanyarokban figyelj oda, mert az oldaltartás romolhat.
Ha kivan a teló, akkor nem csak a rugó puhul fel, hanem a csillapítás is.
Ez azt eredményezi, hogy a gumi elpattog az útról. Kanyarban kevesebbet tart, fékezésnél, amikor elválik az aszfalttól, akkor azonnal blokkol, úgy, hogy lehet, észre sem veszed, mert amikor visszaér az aszfaltra, akkor rögtön újraindul...
Eszi a gumit, és a tényleges blokkolás esélyét is megnöveli.
Ésszel, de közlekedhetsz vele. Szerintem. Biztonságosabb, ha megcsináltatod.
Olyan kérdésem lenne, hogy a 400as bandita tankjába, szerintetek van benzinszürő alapbol beépitve a csapba? Mindegy milyen csak valami átlagos szürő? mert a babettámba van, és ebböl kiindulva gondoltam a banditba is, mert a multkor tankoltam, és a beöntö nyilás pereméreöl, egy kis festék foszlány beesett a tankba, és nekem nincs szürő a csövön, de legutobb egy éve mikor takaritottuk a karbit makulátlan volt! És sose megyek lidülös benzinnel.
A másik meg amit kérdeznék az első telóm elég laza, haver elmondása szeint nem sok olaj van már benne, ezér tis kérdeztem nemrég mikor mennyiért bele olajat, dehát ez még télig várni fog. Viszont laza (nem szar, mert nem koppan meg semmi ilyen ratyiság) telónál vezetéstechnikailag mire kell jobban figyelni? Gondolok itt kanyarok, utfekvés, stb... köszi!
130 kilós barátom szerint (akivel éppen most jártam feléd), aki mázsa alatt van és reggeli kávé után minimum 1 kilót nem tojik, az csak karácsonyfadísz
Én a K8as SA-mhoz nem kaptam kulcsot amivel a hátró futómű előfeszítését lehet állítani... Régiekhez adtak. :(
Tudom megoldható, de akkor is.
Többiek sem kaptak?
Jó közelítés: Az első futómű a rúgóút 1/3-át a hátsó 1/4-ét üljön össze terhelt állapotban. Nem véletlenül csinálták állíthatóra. Tehát elvileg más beállítás kell utassal v. anélkül.
sziasztok olyan kerdesem lenne hogy ha 2ember ul a motoron a hatulja totalissan megul mit lehet azzal csinalni_?huzzam be jol a rugot hatul_?az nemtesz rosszat_?
valaszt elore is ksozonom
A számom hetven 656 nyolchárom 83
a tarto engem erdekelne! megbeszelhetnenk , ha mondasz egy jo kis arat ra.
Ha kivan a teló, akkor nem csak a rugó puhul fel, hanem a csillapítás is.
Ez azt eredményezi, hogy a gumi elpattog az útról. Kanyarban kevesebbet tart, fékezésnél, amikor elválik az aszfalttól, akkor azonnal blokkol, úgy, hogy lehet, észre sem veszed, mert amikor visszaér az aszfaltra, akkor rögtön újraindul...
Eszi a gumit, és a tényleges blokkolás esélyét is megnöveli.
Ésszel, de közlekedhetsz vele. Szerintem. Biztonságosabb, ha megcsináltatod.
Olyan kérdésem lenne, hogy a 400as bandita tankjába, szerintetek van benzinszürő alapbol beépitve a csapba? Mindegy milyen csak valami átlagos szürő? mert a babettámba van, és ebböl kiindulva gondoltam a banditba is, mert a multkor tankoltam, és a beöntö nyilás pereméreöl, egy kis festék foszlány beesett a tankba, és nekem nincs szürő a csövön, de legutobb egy éve mikor takaritottuk a karbit makulátlan volt! És sose megyek lidülös benzinnel.
A másik meg amit kérdeznék az első telóm elég laza, haver elmondása szeint nem sok olaj van már benne, ezér tis kérdeztem nemrég mikor mennyiért bele olajat, dehát ez még télig várni fog. Viszont laza (nem szar, mert nem koppan meg semmi ilyen ratyiság) telónál vezetéstechnikailag mire kell jobban figyelni? Gondolok itt kanyarok, utfekvés, stb... köszi!
Irtam mailt!
Tudom megoldható, de akkor is.
Többiek sem kaptak?
De a 100kg alatt nem is férfi a férfi. Tehát puhára van állítva
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!
Engem érdekelne az olajhőmérő, meg ha tudsz akkor valamilyen megoldást, hogy melyik bukócső jó hozzá, vagy inkább gombát használjak?
valaszt elore is ksozonom