Akkor az Ő felelőssége, én nem szoktam 1 vs 2 személyre állítani, van egy gyári érték és arra. A csapágyra pedig először az utalhat ha megjelenik az olaj a lánckerék alatt (szimering) bár ez sem mindíg fordul elő ezért e legtisztább ha lánc lazitva és megnézed lóg-e.
szerelő húzta... nem is votl vele baj, csak egyszemélyes volt. Ez a 250 km bármit is kicsinált volna? Ezt miböl tudom leellenőrizni h a csapágy sérült e?
Még a lánc a legkisebb gond. Inkább a kislánckerék csapágy sérülése a nagyobb költség már ha sérült. A láncot Te feszítetted meg vagy szerelőhöz vitted?
Egy kis segitséget kérnék lánc témában! A helyzet 400as banditon 525 Xgyürüs RK lánc 5000 kmel ezelőtt lett rátéve, huzva kb egy hete lett mert kicsit laza volt. (itt volt a probléma) Megnéztük igaz a lánc szakaszos volt, de szerelö cimbim mondta hogy az uj lánc is szakaszos lesz egy hét mulva, hisz nem nyulhat mértanilag pontosan egy lánc se. Kenve mindig votl faszán, na szoval minden OK meghuztuk, de ugy voltam vele nem nagyon kétszemélyezek mehet kicsit combosabbra, igy egyszemélyre lett beállitva! Ám most pénteken egy 250 km es turát be vállaltam kétszemélyel. Az első 80 km után megáltunk, és iszony elkezdett kattogni a lánc, addig fel se tünt mi van, aztán megnéztem és ha ketten ültünk rajta, kb 3mm kilengése volt a láncnak gyakorlatilag semmi... olyan 160 km után a kattogást abbahagyta, vagyis csillapodott. A tempom viszonlag szolid volt, nem téptem neki, nem végeltem.
Hazajöttem haver ránézett, lazitottunk rajta, szintén szakaszos még mindig, de semmi zajt nem ad, valamitn nincs külsérelem. Haver annyit mondott jót nem tett neki de max nem 35000ret hanem csak 28000at fog kibirni.
PLs nyugtassatok meg h nagy gáz nem történt, mert nem igazán van most egy szettre pénzem. Igaz nem vagyok mérnök ember, de számomra merész milyen erők hatottak ott szinte nulla feszességbe, szégyellem is magam, de se szerszám se semi nem volt nálam h lazitsak rajta. Azt gondoltam h elszakadni nem fog, de biztos nem tett neki jót. Habár gondolom ezek ki vannak találva rendesen.
Várom a tippeket! Köszi!
Sziasztok,
Aki csinálta: http://tuningolni.akarsz.hu/
Ára 7000,- Ft volt komplett. (sablon vágásával együtt 2óra alatt megvolt de a következőnek már kb 40 perc lesz... )
A lényeg és amit a sráctól tudtam meg: ez egy kavicsfelverődés elleni fólia, és alkalmazható lakkozott és pl.üveg vagy műanyagfelületekre is (pl.fényszoró). Ami lényeg h nem uv szűrős így az eltávolítása után nem lesz színeltérés az eredeti és a védett felület között!
Ha kérdés van még írjatok!
Elkészült a tankom (oldalak+"tankpad")fóliázása baromi jó lett, és ami a lényeg h nem is látszik...
Ha vkit érdekel dobok fel képet (bár nem tom azon látható lesz-e ?)
sv sportosabb, a kormány állása is más, hasalósabb...próbáld ki mindkettőt....a bandi sztem túrásabb jellegű, pörgetni se kell, az sv-t inkább....de csak ugatok...
enis igy voltam vele. mi 24-en voltunk, es 3 oktatohoz lettunk beosztva. en is azota jobb hatasfokkal fekezem, immar hatizombol.
a HRinges koroket meg sosem felejtem el, a kozepso csoportban voltam, nekem az a tempo teljesen megfelelt (kicsivel 3 perc alatt - 3 perc korul).
de osszessegeben nagyon-nagy elmeny volt.
A véleményt úgy nézzétek, hogy ez az első nagy motorom, másfél hónapja barátkozunk, illetve sosem voltam a ring-en…
Délelőtti program:
3 X fél óra elmélet és 3 X 25 perc pályamotorozás felváltva. A menetek után lehetett kérni a gyorsabb illetve lassabb csoportba kerülést. Előzni nem lehetett illetve a célegyenesben nem lehetett tépni a gázt, mert ott az első kihúzódott, a többiek felzárkóztak az oktató mögé és aki kihúzódott az beállt a végére.
1. menet: Nekem nagyon lassú volt, nem teljes 5 kört mentünk, ugye a gyorsabbakat el kellett engedni, illetve mindenkit megvártak az oktatók, hogy mindenki lássa az íveket.
2. menet: Mire kijöttünk az elméletről, az oktatók átrendezték a motorokat a látottak és a kérések alapján. A leggyorsabb csoportban találtam magam két B-KING-es sráccal és a GSX-R-es oktató hölggyel. Ehhez a csoporthoz viszont én voltam kevés, itt 8 kör lett a vége, de kértem, hogy eggyel lassabb csoportba kerüljek, mert egyrészt feltartottam őket, másrészt próbáltam tartani a tempót és sikerült a célegyenes előtti jobb-bal-jobb első lejtős szűkülős jobbosát elmérni és a bukótérből jöttem vissza. Igaz a műfüvön majdnem sikerült eldobni… A harmadik körben a két srác 2.30 körüli köröket mentek az oktató szerint, tehát ott már tolták rendesen.
3. menet: Hát ez elég rosszul kezdődött. A harmadik kanyar előtt rápillantottam a kis vízelvezetőre és a következő pillanatban már benne is voltam és mentem a sóderbe. Hátsófék és para, hogy el ne dobjam. Szerencsére nem dobtam el, beálltam az első csoporthoz, ami arra jött, ez nagyon lassú volt, de nem bántam már, örültem, hogy egyben vagyunk a motor is és én is. Így csak 4 kör lett a vége.
Ebédszünet.
Délután 4 X 30 perc fékezés gyakorlás:
1. csak hátsó
2. csak első
3. pontra fékezés
4. pontra fékezés progresszív felengedéssel
Nekem jó volt, mert a tanácsok alapján féktávon stabilabb lett a moci a testtartás és technika megváltoztatásával, illetve méterekkel rövidebbet tudtam fékezni. Aki tapasztaltabb, annak nem sokat ad ez a rész, de nekem hasznos volt.
Ha ki kellett volna fizetnem, akkor nem mentem volna el, mert húzós az ára, de így hogy ingyen volt jó buli volt. És elmondhatom, hogy motoroztam a H-ringen majd 17 kört. Ha lenne olyan pályanap, ahol van olyan csoport, hogy 3 perc felettiek, akkor elmennék. De ami délután volt az nagyon durva volt. Olyan tempóval nyomták a srácok, hogy én nem merek felmenni közéjük.
Volt szendvics, ásványvíz, az ebéd jó volt és a végén adtak oklevelet meg pólót. És várom a képeket amiket csináltak.
Sziasztok!
Szeretnék a közeljövőben vásárolni 250-es Banditot.
Ha van valakinek jó vagy rossz tapasztalata a típussal kapcsolatban és megosztaná velem,megköszönném!
Milyen az alkatrészellátása?Mennyire nehéz kifogni jó állapotút ebből a típusból 250es kategóriában...stb.
Jaja, a benzincsapon van egy (illetve kettő- tartalék/normál) szűrő, ami a tankba benyúlik. Szal nem kell félni, teszi a dolgát, bár én például idén biztos ami biztos, kitisztítottam az egész tankot, meg benzincsapot.
Nekem pedig ha lefele váltok 4-3-2 néha alig akar leugrani. mondjuk még csak 1800km van benne.
Másik kérdés: erősebb izzót rakott-e már valaki bele előre a tompított és a refi helyére, és ha igen hol és milyet szerzett bele.
Sziasztok !
Az volna a kérdésem ,hogy mitöl lehet az ha 0-1-be kapcsolok egyre nagyobbat ugrik a motor 2008 gsx650f (bandit)
?
Ha valaki tudna valami okos választ szívesen venném.
Egy kis segitséget kérnék lánc témában! A helyzet 400as banditon 525 Xgyürüs RK lánc 5000 kmel ezelőtt lett rátéve, huzva kb egy hete lett mert kicsit laza volt. (itt volt a probléma) Megnéztük igaz a lánc szakaszos volt, de szerelö cimbim mondta hogy az uj lánc is szakaszos lesz egy hét mulva, hisz nem nyulhat mértanilag pontosan egy lánc se. Kenve mindig votl faszán, na szoval minden OK meghuztuk, de ugy voltam vele nem nagyon kétszemélyezek mehet kicsit combosabbra, igy egyszemélyre lett beállitva! Ám most pénteken egy 250 km es turát be vállaltam kétszemélyel. Az első 80 km után megáltunk, és iszony elkezdett kattogni a lánc, addig fel se tünt mi van, aztán megnéztem és ha ketten ültünk rajta, kb 3mm kilengése volt a láncnak gyakorlatilag semmi... olyan 160 km után a kattogást abbahagyta, vagyis csillapodott. A tempom viszonlag szolid volt, nem téptem neki, nem végeltem.
Hazajöttem haver ránézett, lazitottunk rajta, szintén szakaszos még mindig, de semmi zajt nem ad, valamitn nincs külsérelem. Haver annyit mondott jót nem tett neki de max nem 35000ret hanem csak 28000at fog kibirni.
PLs nyugtassatok meg h nagy gáz nem történt, mert nem igazán van most egy szettre pénzem. Igaz nem vagyok mérnök ember, de számomra merész milyen erők hatottak ott szinte nulla feszességbe, szégyellem is magam, de se szerszám se semi nem volt nálam h lazitsak rajta. Azt gondoltam h elszakadni nem fog, de biztos nem tett neki jót. Habár gondolom ezek ki vannak találva rendesen.
Várom a tippeket! Köszi!
Épp ma bontottam ki a gyári szerszámkészletet kíváncsiságból, az enyében van egy konuszos kulcs ami sztem a teló állítására való...
Aki csinálta:
http://tuningolni.akarsz.hu/
Ára 7000,- Ft volt komplett. (sablon vágásával együtt 2óra alatt megvolt de a következőnek már kb 40 perc lesz... )
A lényeg és amit a sráctól tudtam meg: ez egy kavicsfelverődés elleni fólia, és alkalmazható lakkozott és pl.üveg vagy műanyagfelületekre is (pl.fényszoró). Ami lényeg h nem uv szűrős így az eltávolítása után nem lesz színeltérés az eredeti és a védett felület között!
Ha kérdés van még írjatok!
Ki csinálta?
Mivel? (anyag)
Hol?
Mennyiért?
Elkészült a tankom (oldalak+"tankpad")fóliázása baromi jó lett, és ami a lényeg h nem is látszik...
Ha vkit érdekel dobok fel képet (bár nem tom azon látható lesz-e ?)
Itt a főszezon, jó a gép, jó ajánlattal el lehet vinni...
http://www.hasznaltauto.hu/2784281_suzuki_gs
x1200_2000
Köszi a beszámolót ,a leírtak alapján biztos nekem sem lesz hátrány ez a tréning . Már nagyon várom ...
kossz a segitseget jah 195cm magas vagyok:D
a HRinges koroket meg sosem felejtem el, a kozepso csoportban voltam, nekem az a tempo teljesen megfelelt (kicsivel 3 perc alatt - 3 perc korul).
de osszessegeben nagyon-nagy elmeny volt.
No túl vok a tréningen. Kicsit hosszú lett…
A véleményt úgy nézzétek, hogy ez az első nagy motorom, másfél hónapja barátkozunk, illetve sosem voltam a ring-en…
Délelőtti program:
3 X fél óra elmélet és 3 X 25 perc pályamotorozás felváltva. A menetek után lehetett kérni a gyorsabb illetve lassabb csoportba kerülést. Előzni nem lehetett illetve a célegyenesben nem lehetett tépni a gázt, mert ott az első kihúzódott, a többiek felzárkóztak az oktató mögé és aki kihúzódott az beállt a végére.
1. menet: Nekem nagyon lassú volt, nem teljes 5 kört mentünk, ugye a gyorsabbakat el kellett engedni, illetve mindenkit megvártak az oktatók, hogy mindenki lássa az íveket.
2. menet: Mire kijöttünk az elméletről, az oktatók átrendezték a motorokat a látottak és a kérések alapján. A leggyorsabb csoportban találtam magam két B-KING-es sráccal és a GSX-R-es oktató hölggyel. Ehhez a csoporthoz viszont én voltam kevés, itt 8 kör lett a vége, de kértem, hogy eggyel lassabb csoportba kerüljek, mert egyrészt feltartottam őket, másrészt próbáltam tartani a tempót és sikerült a célegyenes előtti jobb-bal-jobb első lejtős szűkülős jobbosát elmérni és a bukótérből jöttem vissza. Igaz a műfüvön majdnem sikerült eldobni… A harmadik körben a két srác 2.30 körüli köröket mentek az oktató szerint, tehát ott már tolták rendesen.
3. menet: Hát ez elég rosszul kezdődött. A harmadik kanyar előtt rápillantottam a kis vízelvezetőre és a következő pillanatban már benne is voltam és mentem a sóderbe. Hátsófék és para, hogy el ne dobjam. Szerencsére nem dobtam el, beálltam az első csoporthoz, ami arra jött, ez nagyon lassú volt, de nem bántam már, örültem, hogy egyben vagyunk a motor is és én is. Így csak 4 kör lett a vége.
Ebédszünet.
Délután 4 X 30 perc fékezés gyakorlás:
1. csak hátsó
2. csak első
3. pontra fékezés
4. pontra fékezés progresszív felengedéssel
Nekem jó volt, mert a tanácsok alapján féktávon stabilabb lett a moci a testtartás és technika megváltoztatásával, illetve méterekkel rövidebbet tudtam fékezni. Aki tapasztaltabb, annak nem sokat ad ez a rész, de nekem hasznos volt.
Ha ki kellett volna fizetnem, akkor nem mentem volna el, mert húzós az ára, de így hogy ingyen volt jó buli volt. És elmondhatom, hogy motoroztam a H-ringen majd 17 kört. Ha lenne olyan pályanap, ahol van olyan csoport, hogy 3 perc felettiek, akkor elmennék. De ami délután volt az nagyon durva volt. Olyan tempóval nyomták a srácok, hogy én nem merek felmenni közéjük.
Volt szendvics, ásványvíz, az ebéd jó volt és a végén adtak oklevelet meg pólót. És várom a képeket amiket csináltak.
Üdv,
Gazza
Szeretnék a közeljövőben vásárolni 250-es Banditot.
Ha van valakinek jó vagy rossz tapasztalata a típussal kapcsolatban és megosztaná velem,megköszönném!
Milyen az alkatrészellátása?Mennyire nehéz kifogni jó állapotút ebből a típusból 250es kategóriában...stb.
Előre is köszi a segítséget!
Telót meg azért csak illene megcsinálni.
Másik kérdés: erősebb izzót rakott-e már valaki bele előre a tompított és a refi helyére, és ha igen hol és milyet szerzett bele.
Az volna a kérdésem ,hogy mitöl lehet az ha 0-1-be kapcsolok egyre nagyobbat ugrik a motor 2008 gsx650f (bandit)
?
Ha valaki tudna valami okos választ szívesen venném.