Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem a gyari jon be a legjobban (foleg, ha bele birom tuszkolni a 2 bukot). egy hattamlat esetleg meg vennek hozza, oszt jovan.
es latom a tarto 31, a doboz 35ezer, csak muszaj venni hozza valami szines betetet 13ezerert. de minek.
hat nekem 2 darab S-es bukot kellene megennie (Shoei es Suomy). viszem magammal dobozvasarlaskor, ha jo, akkor jo. csak gyari dobozt sehol nem tartanak raktaron...
mondjunk tenyleg eleg huzos az ara az 50L felettieknek.
És hogyan?

Tayrol: Ha arra jutsz, hogy jó az amit a suzukiban adnak, akkor ott vedd meg. Jobbak az árai, mint a márkajelzett daraboknak. Pedig ugyanaz.
Nem , monokey. Amúgy annál nagyobb doboz létezik, a givi maxia52 liter, a kappának is van 53-as, de rohadtul nem éri meg 60 rongyért, ár érték arányban a gyári doboz a nyerő . Nekem a 42-es doboz is elnyeli a schubertet meg a nolant, igaz matekoztam egyet, mire rájöttem hogyan.
oldaldobozt nem akarok, csak hatsot. ha jol tudom, a gyari doboz es tarto is monolock. de majd ott dol el a dolog, hogy melyikbe fer bele 2 buko.
Zöldi: azt gondoltam! MAjd sort kerítünk rá, mert tényleg kíváncsi vagyok.

Tayrol: A topcase tartó semmiben nem különbözik a többi gyártó rendszerétől. Annyi, hogy Monokey tartóra Monokey doboz, és Monolockra Monolock... A kompatibilitással továbbá nincs gond.
Az oldaltartó az más kérdés. Amit a vizesbandithoz adnak (azt hiszem, 650 és 1250hez egyaránt), az tényleg speciális. Erre a tartóra, ez az egy féle doboz megy fel. Lehet az Suzuki, Kappa vagy Givi. Egy és ugyanaz. 35L. Ha nagyobbat akarsz, akkor tényleg már tartó kell. Ha pedig másmilyen oldaltartót akarsz, akkor elképzelhető, hogy amiatt már topcase tartó kell, de ez már csak ragozás.
"Hozzáteszem, soha nem ültem még a motoromon utasként. Sem dobozzal, sem anélkül. Pedig szívesen kipróbálnám."

Gyere be a céghez, megoldjuk.
hejj, pedig azt hittem, hogy kenyelmes a gyari dobozzal, de ahogy latom, tenyleg nem nagyon lehet hatradolni.
koszi az infokat, a gyari tartora csak a gyari doboz (49 liter) megy fel, legalabbis nekem tegnap azt mondtak, szoval ha nagyobbat akarok, akkor masfajta tarto is kelleni fog.
en nem ultem meg hatul, de parom 170 magas, neki szuper - legalabbis azt mondta. es a 190 centimmel nem akarok ott ulni.
A cucc a full gyári, tehát Kappa tartó, és Kappa doboz.
A hátsó kapaszkodót élből leszedték, mielőtt kigurult volna a szalonból. Így viszont kellően alacsonyra került a doboz. A tartó viszont úgy van kiképezve, hogy oldalt lehet kapaszkodni.
Az utas azt vallja, hogy teljesen kényelmes. Gondolkodtunk a háttámlán is (egy másik motorunkon van), de végül teljesen korrektnek bizonyult. Az utas kényelmesen megjárta vele Horvátországot, és napi szinten sincs semmilyen kifogás.
A két zárt bukó határeset. Szorítva, de bele lehet zárni. Ekkor viszont semmi nem fér el benne, csak amit a bukóba bele tudsz tömni. Ezt én nem szeretem. Mármint kitömni a bukót.
Ha ez fontos kritétium, akkor válassz nagyobb dobozt. Én kényelmesen elhurcolgatom a sisakot, ha kell.

Én a múltkor, várakozás közben unalmamban felültem hátra... Nos... Nekem kényelmetlen volt. A lábtartó magasan, a doboz nagyon elöl volt. Úgy kellett ülnöm, mintha karót nyeltem volna.
Hozzáteszem, soha nem ültem még a motoromon utasként. Sem dobozzal, sem anélkül. Pedig szívesen kipróbálnám.

A dobozban napi szinten hordok laptopot, kb egy éve. Ilyenkor hátizsákostul belebodom, és annyi. Alkalom adtán a feleségemé is benne van. Na a két laptop, és az asszony kézitáskája már csak határon fér bele.
Egy motorostúrás oldalon olvastam, hogy ne vigyünk motoros túrára (nyaralás, fényképezőgép letöltése miatt, egyebek) laptopot, mert hogy a rázkódástól a HDD tönkremegy... Nos. 1.5 éve hurcolom magammal a laptopomat, egy alsó-középkategóriás gépet. Motoron, kocsival, gyalog... Semmi baja. Akinek ilyen irányú félelme van, ne aggódjon túlzottan.
most nezem, neked gyari doboz+tarto van fennt. utasod szereti, vagy alacsonyan van neki a hatradoleshez? ja, es belefer 2 zart buko?
nem akarom en annyira custiomizalni (csak a fem fekcso volt napirenden, de az ABS miatt valszeg azt is kihagyom). es szerintem hajtani is fogom meg joideig - remelem.
egy hatso dobozt veszek ra, de az meg belefer a normal PIMP-elesbe.
Én az mondom, 3400km után, még kicsit ismerkedj a motorral, mielőtt ilyen beavatkozásokat csinálsz.
5-6000ig nyugodtan hajtsad, még utána is fog tudni meglepetéseket okozni.
Nem beszélve arról, hogy ha utána cserélsz pl fékcsöveket, sokkal jobban fogod érezni/értékelni a kölönbséget.
Csak azért, mert van egy csomó cucc, amit rá lehet aggatni szegény motorra, még nem kell azt. Semmivel nem lesz kevesebb a motor, ha gyári állapotban van.
A customolás a csoppereseké...
a, az nem lesz, asszonynak nem bejovos a hatso traktus. marad ez most jo ideig, inkabb lassan hazakat kellene elkezdenem nezni...
Akkor meg hagyd azt a szegény gépet, inkább gyűjtögessél Bkingre.
ok, de meg alig hasznaltam (3400 km).
Azt pont nem a kortól függően kell cserélni, hanem a kopástól.
12 ezer a szinter, a katalógus azt ajánlja.
ABS-nél több csődarabból áll a rendszer, mivel közben van az ABS.
Menyibe kerül 650-es hez az első garnitúra fékbetét?
koszi, megjegyeztem, de meg messze van - remelem.
Ha betétcsere mellett dönteszm AP racingból tudok szintert és road racinget is.
meg alszom ra parat.
ilyen alapon a csövet sem kell.
de mas betet mas összetetel,mas adagolhatosag.
beteteknel nagyobb a külömbseg mind a csöveknel,ott szerintem mar mind1 hogy galfer,abm,magura,goodr,vagy beringer
az meg nem kell, meg csak 1 eves a szeker.
betet cserevel viszont jobban jarsz