Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Balesetes volt a motor! De nem amiatt üt szerintem! Mert a fékbetétek azon az oldalon jobban el van kopva ahol üt, mint a másikon. Szóval már így jártunk vele, csak most vettük észre ezt. Nem tudom pontoson hogy 0,5 mm üt. Sacc per kábé:) Nincs órám hogy meg tudjam mérni, De nyugodtabb(valamivel) vagyok mert tudom hogy előtte is így ment.
Amúgy most raktuk össze, (kivéve a műszerfalat, még műanyagozni kell) gépet. Ki lett rajta cserélve a gyertyák,olaj olajszűrő, hátsó fékbetét, első még jók(cseredarabok megvannak) csapágyak a kormányban kerékben, szimeringek telóban, teló olaj, szelephézag állítás is volt. Szóval szinte minden.
Majd képeket később rakok.
Nem, mert egyrészt ad hozzá kivehető tompítót, másrészt kompatibilis lesz a gyárival,bármikor cserélgetheted,harmadrészt pedig kérd meg, hogy a gravrozás szövege suzuki e4 legyen!
Ez mind benne van az árban!
Az enyém tavaly 34 volt,de hát a nehéz gazdasági helyzet!
Az enyémben már benne van 22ezer és pont olyan, mint mikor felrakta!
Köszönöm szépen! Nagyon rendi vagy.
Már beszéltem is a gyártóval. 37-et mondott. Nem sok az szerinted?
Revidiálnom kell korábbi véleményemet. A légolajos 1,2-nél valóban extrém veszélyes a hárompontos bukókeret.

Vezetés technikai tréningen voltam Vadász kollega jóvoltából. A második órában már peremen köröztem kettesben (nulla majrécsík, sőt!) és folyamatosan karistoltam a bukócsővel. Néha ki is emelte a seggét. Mindezt 2 személyre előfeszített hátsó és majdnem maxra előfeszített első teleszkóppal. Mindez a továbbiakban (pl az ellen-rá-kormányzásos szlalomnál) erősen mérsékelte a sebességemet pszihésen. Kikisérletezek egy jobb megoldást.

Bizonyítékként tudok videót prezentálni, aminek elég szar a hangja, de a durva karistolás frankón hallatszik.
Egyetértek!
Az egyszeri préseléssel végrehajtott vetemedés javítást nem tartom megoldásnak. Az újbóli hőbevitel újra vetemíti. Ha egy megeresztő hőkezelést kap közvetlenül a préselés után akkor talán.

A motorkerékpár fékeknél szokás az esztergával történő szabályzás, csak sajnos súlyos hiba (bár ideig óráig megoldás...). A 100%-os megoldás csakis a köszörű!
Mindenképpen meg kéne határoznod a kattanás helyét. Addig nem igazán lehet mit mondani. Amit zöldi írt az valóban gyógyír lehet, ha a karbi "tüsszentése" a tünet.
Handó Péter Mátraszele Gáborvölgy u.4.
0630-2430034
Többünknek van ilyen, elsőosztályú hang, megbízható minőség!
Kb 30 ropi!
Sziasztok!
Tudna valaki nekem ajánlani olcsó sportdobot a gépemre?
GSF-650S (K8). Köszi előre is!
hrobot@citromail.hu
A Ti dolgotok, de egy 250kg-os motoron, ami 200 km/h felett megy, a féktárcsát gumikalapáccsal egyengetni... Én semmi pénzért nem csinálnám.
A Banditét amit most csináltattunk gépen nyomták meg, nem tudom pontosan hogy mert nem voltam ott, de a lényeg az, hogy jó lett. Mikor odavittük szorult mint állat egy ponton a féknyeregben és szemmel láthatóan is görbe volt, míg a javítás után jó lett.
Teljesen bevett szokás a szabályozás (a szabályozás alatt az egyenesre esztergálást értem) pl. kocsiknál, ha pl. berágódik valamiért (pl. csontig lekopott betéttől). Mondjuk kocsinál jóval vastagabb a tárcsa, a két oldala közötti részen merevítő/hűtőbordák vannak. Ott szerintem szóba sem kerülhet a görbülés/vetemedés a kialakítás miatt, max. berágódik. Ott van miből leszedni.
Sajna a motornál eleve vékony (azért is tud könnyen elgörbülni), szóval nincs mit esztergálni belőle. Nem is nagyon lehetne, mert lehet, hogy behajlana ahogy a kés nekinyomódik.
Viszont nyugodtan nekiállnék egyengetni gumikalapáccsal, egy egyébként menthetetlen tárcsát. El nem fog törni (szép is volna).
Gépen is lehet nyomkorászni (ha valakinek van elég nagy gépe hozzá)
Ha jobb lesz, az ok, ha rosszabb, akkor meg ráérek akkor venni egy másikat.
Én szombaton mértem, de mindegyik limiten belül (0,3 mm) van. Kb. 0,15 mm-ert ütnek az első tárcsák. Érdekes módon a hátsó viszont szinte teljesen egyenes (csak 0,02 mm-et üt)
féktárcsát szabályozni ...ezt én soha nem értettem.a fék aminek döntő szerepe van a bajban...ezen kisérletezni-hát nem tudom mennyire okos megoldás.
Nem szabályozzák, illetve igen, de inkább valahogy görgőzik, nem vesznek le semmit az anyagvastagságból.
Az enyém újkorától üt valamennyit.
Hallani, hogy egyszer hozzáér a fékbetéthez, utána meg nem. Nagyjából 1/3, 2/3 irőarányban... Hogy mennyit üt, soha nem mértem.
Az a baj, hogy ha 0,5 mm leszabályozásához, le kellene szedni legalább 0,5 mm-t a tárcsa mindkét(!) oldalából, akkor meg már bőven a limit alatt lenne a vastagsága.
Én megpróbálnám kiegyengetni (mérőóra, tengely a satuba, gumikalapács).
Legelőször a belső agyrészt is megmérném, hogy nem az üt-e. Ha igen akkor ott esetleg különböző vastagságú hézagolóalátétekkel (a megfelelő csavarok alá) lehet javítani rajta.
0,3 mm a limit, tehát nem is sokat kell rajta igazítani, hogy megfelelő legyen.
Lehet, mostanában csináltattunk meg egy hasonló gondot.
Sziasztok!
Ha üt a banditon a féktárcsa, kb 0,5 mm-t akkor még azon lehet segíteni szabályoztatással? vagy már kuka?
Tekerj ki egy felet az alapjárati keverékszabályzón, attól elmúlik. Legalább is nekem elmúlt.
Mikori? Nekem a váltó szokott üresben néha csattanni/kattani egyet-egyet ( nem hangosan, de hallható és érezhető ). Mondjuk naponta kétszer, de lehet többször is.
Köszi, bár azt írja, hogy hiba a csomagolt fájlban.
Ma végre be lett rakva és jól működik!
Írj Kravennek. Neki is ilyen van. Ő eléggé spíler, ha tud, segít.
Üdv.1200-as banditomnál azt tapasztalom hogy,amikor beindítom alapjáraton mintha néha kihagyna a gyújtás,meg valami kattanik 1500-2000 fordulaton tartva üresbe akkor is be kattanik valami.Megtudná nekem mondani valaki mi lehet ez?
Ne is keresd!
Gumicső le, oszt alá egy edény!