Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heten utnajarok, hogy ABS-re tegyek-e femcsovet, a markat meg majd utana meglatom. eddig a Goodridge csoveit neztem.
abm az jokat gyart
olcsot meg a www.louise.de nel kapsz
en akkor nem cserelnek mert ugyis felülbiral a szerkezet
es ilyen a sportmocie
hajjho!

hasznalom, de ritkan. szerintem azt most kihagyom, eleg lesz az elso. mindenkeppen meretre vagottat, vagy ha van akkor tipusspecifikusat szeretnek venni, mindenfele kesobbi gondot megelozve.
az hogy ABS-es a motor, jelent valami gondot?
napot urak
hatso fekcsövet csak akkor cserelj ha a hatso feket hasznalod
amugy elöre csak 1 dupla hosszu csavar kell es be is köthetö,igaz a csöveket is cserelned kell
de olyat vegyel ami mar meretre van szabva,mert hazilag nem lehet jol elkesziteni,mindig folyik de azt is csak utolag latja az ember
ezen a kepen meg olyan hondas a megoldas
minden jobb oldalra azt onnan at a balra
igen, erre. akkor a tied kicsit jobban birja a strapat, mindt a gyari
Erre gondolsz? Ez 5mm-es alumíniumból van és ~20e az ára.
Az enyém 4-es acéllemez.
ja, es a hatso feket is erdemes fem-fekcsoveztetni, vagy csak az elsot?
kb. ilyen az sw motech is. csak nemtudom a suly-eloszlas mennyivel rosszabb, mint pl. a Givi tartoja.
Én megcsináltam magam a doboztartót a majrévas helyére. Ha az fölé emeltem volna, a doboz túl magasra és túl hátra ment volna. Így viszont a dőlése is olyan, hogy az utasnak támla nélkül is kényelmes hátradőlni.
ha keszen van, mindenkeppen, csak azt nem tudom, mikor lesz idom elvinni valahova.
Kiváncsi vagyok a szerelésre is, nomeg arra is hogy milyen lett a f éked a csere után. Beszámolsz majd?

Köszi :)
A Kappa tartókarja és platnyija teljesen megegyezik és kompatibilis a givi dobozokkal és ami nem utolsó olcsóbb is legalábbis mikor én vetem nem keveset spóroltam a beruházáson.
jaja, majd a hetvegen remelem lesz idom elnezni valahova.
most tervezem
ABS-es motoron cserélt már valaki fém fékcsőre?
Próba cseresznye!
mondjuk lehet, hogy ennek kenyelmesebb nekidolni, mert magasabban van.
megnezem oket eloben, es ha lehet (bar ez necces) ki is probaltatom asszonnyal.
A feleségemnek volt a kívánsága, hogy maradjon meg a hátsó kapaszkodó, mert Ő oldalt nem szeret kapaszkodni és szerintem sem lehet biztonságosan, ha belegondolsz. Nekem ez volt a döntő ok, és a doboz pont így került jó helyzetbe, éppen neki lehet dőlni. Mást nem tudok mondani, ki kell próbálni melyik szimpatikusabb.
Nekem ez tetszik, igaz ez nem az én mocimról készült, de szíííííp!
Szeva Tibi!

Givi nekem nagyon nem tettszik, mert a kapaszkodo fole megy, es az nem bejovos.
A gyarinal lesz oldalt ket kapaszkodo, ezek valtjak fel a hatso egyet. Ez nekem szimpi.
Az SW Motech-nel pedig szinten a teherbirassal vannak ketsegeim, bar tenyleg jobban nez ki.
Ja, es a dobozt hattamlanak is szeretnenk hasznalni, szoval azert jo helyen kell lennie a doboznak, nem pedig `messze` hatul.
ertem. na erre majd figyelni fogok.
Szia taylor!
Én már futottam egy kört a dologban.
Szerintem egyik sem, hanem Givi monorack kar.
A gyári túl közel esik a hátsó utas hátához + ugrik a kapaszkodója. Az sw pedig kétséges meddíg bírja vele a segédváz viszont marad a kapaszkodó és az néz ki a legjobban tény és való.
Én givit vettem és ez is nagyon tetszik. Új ára kb 20 e körül van. Szerencsésen tudtam egyet venni féláron aminek pótolni kellett igaz egy-két alkatrészét, de mostmár tuti!
Üdv.: Tibi
A felső munkahengertől lejön egy vezeték. Az bemegy egy közösítőbe, ahonnan lemegy egy vezeték az egyik nyereghez, egy meg a maásikhoz. Ez össz 3 vezeték, ami 6 végződést(fittinget) jelent. A fitting van vagy 3 rongy/darab.

Amit a sportgépeknél használnak, ott nincs ez a közösítő, csak két vezeték egymás mellett indul fentről. Ott elég a 4 végződés, a htákonyság ugyanaz.