Akinek pucér bandija van, nem zavarja, hogy a tükröket mindig "vissza" kell nyomni, meg állítgatni? Van ötlet?
Állandóan elnyomja a menetszél, a rázkódás stb. mindig buzerálnom kell, kezdem unni, ez a legszarabb a csupaszban sztem....
Tükörszárat hosszabítottam már, legalább kevésbé lógok bele, de ez a befelé hajlás meg állítgatás kiakaszt...
Naja) én egyedül nem használom, viszont mindig van nálam kettő. Ha nagy a létszám, elő fogom venni és feljánlom a túravezetőnek és a zárónak, ha nincs neki. Ha én leszek a záró, akkor én felveszem az biztos. Társaságban meg van aki a hátamat összekapcsolja
Hát én nem tudnám a hátamon összesimítani, arra nem hajlik a kezem, sem a fejem nem fordul eleget, hogy lássam.
Vagy segítség kell hozzá, vagy cipzárosat kell szerezni (gondolom létezik olyan), vagy lassan menni benne.
Tavaly nyáron a hatoson mentem Pécsről Paksra kocsival. Hosszú egyenes szakaszon messziről kiszúrtam a tükörből két motort, mivel refivel jött mindkettő. Iszonyat módon közeledtek, holott én is sacc 100-120 környékén mentem. Az autóm belül olyan csendes, hogy a barátom egyszer rá is indítózott egy kereszteződésben amikor kipróbálta -azt hitte áll a motor. Zene nálam soha nem üvölt. Direkt figyeltem, mikor fogom őket meghallani. Indexet kitettem, jeleztem nekik, látlak bennetek fiúk, menjetek. Két kiló körül hagytak el és a kocsi seggétől visszafelé sacc 20-25 méterre (!) hallottam meg őket, de onnan olyan pillanat alatt elhagytak hogy na. Amikor közvetlen mellém értek, megijedtem az üvöltéstől, annyira szólt. Tehát az észrevételről ennyit, hogy a világítás vagy a trombita a jobb. A sziporkázó fénypontokat már egy kilométerről kiszúrtam, annyira feltűnt a tükörben, de a szikrázó napsütés miatt nem volt bántó a fénye. Ugyanekkor a kocsiban még néma csend volt... Miután elhagytak, a hátsó kitette a jobb lábát köszönésképpen, én meg villantottam egyet. Történet ennyi.
Egyik reggel jöttem a nagyfaluba befelé, már kezdett nagyon sűrűsödni a forgalom. A mellégny nem volt rajtam(a nagyon nem szeretem, 80 felett átmegy betmenköpenybe, kell rá patentot varrni.), sportdob sem, csak a refi. Nem nyomultam, nem másztam senki seggére, mégis úgy húzódtak le előttem, mintha muszály lenne. Szerintem nem is a refi tehet róla, csak talán tényleg változik a mentalitás.
Ott hatásos is, nehezebben ütnek el. A hangos dob is városban jó, mikor csorog az ember a lámpánál a sorok között. Egyből meghallanak, és félrehúzodnak (általában). Nem is kell bőgetni, elég a diszkrét pöfögés alapjáraton.
A hangossal sem fognak meghallani. De ezt a csontot már lerágtuk itt. Sokkal többet ér fényes nappal -amikor nem olyan zavaró a szembejövőnek- ha refivel mész. Na, akkor észrevesznek.
AZtán arra is gondoltam, hogy lehet, hogy nem is biztos, hogy görbe, lehet, hogy csak a csőszegecsnél mozdult el. Ha forgásirányban el tud csavarodni mm-eket (mint láttunk már rá pár példát), akkor nem elképzelhetetlen, hogy oldalirányban is képes elmozdulni.
Szerintem befogják esztergába a kereket, és egy görgőt keresztbe a a késtartóba. Körbemérik a tárcsát, és a legkiállóbb ponton nekinyomják a görgőt, és pluszmínusz X fokon mozgatják a tárcsát előre-hátra.
(én legalábbis így csinálnám )
Még egyszer köszönöm szépen!
Meggyőztél! A döntést meghoztam.
Amúgy a hangja milyen? Mély, vagy élesebb?
Nekem azért kell, mert Pesten is használom a vasat és az autósok nem vesznek észre a gyárival. Olyan csendes.
Üdv: Pali
Állandóan elnyomja a menetszél, a rázkódás stb. mindig buzerálnom kell, kezdem unni, ez a legszarabb a csupaszban sztem....
Tükörszárat hosszabítottam már, legalább kevésbé lógok bele, de ez a befelé hajlás meg állítgatás kiakaszt...