Hozzászólva a Nm témához szerintem a kisbandit is elég jó. Alulról jól húz és mivel nem tartozom az utcai versenyzők közé a városban 6000 fölé szinte nem is kell kergetnem...
50 km/h-tól 6 ban simán erölködés nélkül használható.
Persze aki a 1,2 v 1,25- hez hasonlítja nyilván nem egy kategória
A full-gasnál némi kilométrpénz ellenében szinte a teljes suzuki palettát elviheted motorozni. Ott kipróbálod a nagybanditot, rá fogsz jönni, hogy nem kell neked touno Olasz is...
Ha lehetne mégegy nagymotorom, én egy karbis 900-as Monstert vennék Na jó, 750 is elég
A nyútonméterek alapjárattól jönnek, bármelyik fokozatban. Vagyis ha faluban véletlen 6-ban hagytad, attól még nekiállhatsz előzni visszakapcs nélkül. Igazából 3600-ot forog 100-nál, 6-nál meg 180-at, az 1250 meg tán 190-et is megy 6-nál, és 3200 100nál, ott hosszabb a 6.
A 750-es GSX 156 LE a Bandi meg ~100. Nem csoda ha legyorsul teeeeeeeee. Csak az a nem mindegy, hogy te használod a Bandit 3-7e fordulaton, ő meg egy kicsit nagyobbon (szét?) pörgeti.....
Mivel többet fogyaszt a T.Ó. mint a NB ,így muszáj is lesz hamarabb megállnod még ha bírná is az üleped ,amit kétlek ,max,ha mazohista vagy.Ja és az arcizmok is elfáradnak a folyamatos vigyorgástól.
Amúgy komolyan hihetetlen könnyen lehet billenteni egyik oldalról a másikra pl sikánban. De egyszerű, próbáld ki mind a kettőt és amelyik bejön azt vedd,de ha túrázni veszed akkor szerintem NB.
Hiába nagyobb a nyomaték,közepes fordulaton már nem lényeg,engem egy 750-es Gixer úgy legyorsult,hogy csak pislogtam.Sztem túrázni a NB tökéletes,de tényleg lényegesen jobban gyorsul a T.Ó. mínusz 50kg plussz 30-35 ló,.Kinek mire kell a moci,nekem túrázni azért vettem NB-t.Aki meg folyamatosan vigyorogni akar és sűrűn megállni az vegyen T.Ó.-t.
50 km/h-tól 6 ban simán erölködés nélkül használható.
Persze aki a 1,2 v 1,25- hez hasonlítja nyilván nem egy kategória