Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozzászólva a Nm témához szerintem a kisbandit is elég jó. Alulról jól húz és mivel nem tartozom az utcai versenyzők közé a városban 6000 fölé szinte nem is kell kergetnem...
50 km/h-tól 6 ban simán erölködés nélkül használható.

Persze aki a 1,2 v 1,25- hez hasonlítja nyilván nem egy kategória
Én a Lidlissel meg vagyok elégedve 3900-ért!
140-ig tuti!
Sziasztok.
Nincs valakinek tippje,hogy két sisak közötti komplett átbeszélő szettet milyet és hol érdemes venni?
Háát intenzív mellet azért valószínű.
Az ám, de intenzív karbantartás mellett csak kibírná az az évi 2000km-t, amit napos vasárnapokon hegyekben vagy ringen kapna.
Az is olasz,nagyon
koszi az infot, megkerdem majd oket!
A full-gasnál némi kilométrpénz ellenében szinte a teljes suzuki palettát elviheted motorozni. Ott kipróbálod a nagybanditot, rá fogsz jönni, hogy nem kell neked touno Olasz is...
Ha lehetne mégegy nagymotorom, én egy karbis 900-as Monstert vennék Na jó, 750 is elég
A nyútonméterek alapjárattól jönnek, bármelyik fokozatban. Vagyis ha faluban véletlen 6-ban hagytad, attól még nekiállhatsz előzni visszakapcs nélkül. Igazából 3600-ot forog 100-nál, 6-nál meg 180-at, az 1250 meg tán 190-et is megy 6-nál, és 3200 100nál, ott hosszabb a 6.
Csak hogy könyebben eladd: K4, K5- ugyanaz a motor, Tokico 6 dugós nyereg.
A "hugymerev" állapotról meg már nem is beszélve. A múltkor eltettem, mert azt hittem ez nem az enyém....
Ez jó duma Valahogy én is így vagyok ezzel a hajnali dologgal
Én sem az biztos. A sportmotor nem a kényelemről szól. Én meg már öreg vagyok bohócnak. Nekem a hajnali merevedések már a derekamban vannak....
Tehát arra utaltam,hogy nem minden a nagy nyomaték,ha nincs lóerő.
Igen írtam is,hogy nagyobb fordulaton már hiába a nagyobb nyomaték..De azért soha nem cserélném 1 gixxerre az tuti.
jaja, ez is jogos!
csak kishazankban a legnehezebb a probavezetes.
lehet itt a forumon lefizetek par csatosbambival valakiket, hogy mehessek par karikat.
Nemtudom h 650hez jó e....

Goodridge feketet fém fékcső, racing vált, felső mh-től indul 2együtt, króm alkatrész csavarokkal, + töml alkatrészekkel, GSF 1200 '01-'03-ig 6dugós Tokico nyergeshez, 22 uj ára 27. Bontatlan csomagolás!
A 750-es GSX 156 LE a Bandi meg ~100. Nem csoda ha legyorsul teeeeeeeee. Csak az a nem mindegy, hogy te használod a Bandit 3-7e fordulaton, ő meg egy kicsit nagyobbon (szét?) pörgeti.....
Mivel többet fogyaszt a T.Ó. mint a NB ,így muszáj is lesz hamarabb megállnod még ha bírná is az üleped ,amit kétlek ,max,ha mazohista vagy.Ja és az arcizmok is elfáradnak a folyamatos vigyorgástól.
Amúgy komolyan hihetetlen könnyen lehet billenteni egyik oldalról a másikra pl sikánban. De egyszerű, próbáld ki mind a kettőt és amelyik bejön azt vedd,de ha túrázni veszed akkor szerintem NB.
erdekes amit mondasz. en amugy is surun megallok, szoval az nem tetel.
Semmi gond.
Hiába nagyobb a nyomaték,közepes fordulaton már nem lényeg,engem egy 750-es Gixer úgy legyorsult,hogy csak pislogtam.Sztem túrázni a NB tökéletes,de tényleg lényegesen jobban gyorsul a T.Ó. mínusz 50kg plussz 30-35 ló,.Kinek mire kell a moci,nekem túrázni azért vettem NB-t.Aki meg folyamatosan vigyorogni akar és sűrűn megállni az vegyen T.Ó.-t.
Huh, ezt tényleg elnéztem.....bocs.