Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma mentem és jöttem a nagyfaluban.......általában ezzel a dobal már azért észrevesznek 4-5000-res fordulaton is:-)


Én egyáltalán nem bántam meg.
A 160.000-res gyári dob, meg itt figyel az asztal alsó polcán:-))))
Az meg majd műszakiztatásra kell:-)
Nem....

Eriknek 34 volt.......nekem 38, de az enyém az vastagabb (már majdnem olyan vastag, mint a gyári)

Szóval 37...akkor most azt enyém olyan 42 lehet

ilyen:
http://akmt.hu/sufnituning/cso...
A helyzet az, hogy amikor közlekedsz egy többsávos úton (pl. Hungária krt. Stb...) és mellőled jobbról és balról is egyszerre akar a két kalapos szőke nénike sávot váltani a full dioptriás szemüvegével és a nagyothalló készülékével, akkor jó lenne, ha lenne egy kicsit nagyobb hangja a gépsasnak. A refi az nem újdonság. Jómagam is csak azzal járok. Azért köszi a hozzászólást. Igazad is van bizonyos esetekben. Üdv: Pali.
Ez több mint jól hangzik.
És hová kell menni érte? Stb...?
Tesóm 600-as Banditján az van, én szerintem jó, tesóm nincs itthon még. Majd megkérdezem az ő véleményét is.
öh, kösz.. (hiába no...asszem a tükröt már megtalálom a motoron)
Köszi srácok! Megpróbálom ezeket, amit mondtatok...
Hát nekem semmilyen beállítással nem volt jó...mondjuk miután beállítottam jobb lett, de még nem tökéletes :)
Hétvégén volt találkám egy 400-zal, az megjavult a holtjáték állítástól.
Szia!

Üdv a klubban! Az én Banditom is ezt csinálja, de én megszoktam és megtanultam üresbe tenni. Annyi a trükk, hogy egy picit nyomod a váltókart és közben adsz 1 kis gázfröccsöt. És hopp már üresben is van

Szerintem ez típushiba lehet, ugyanis többis kisbandis kollegának is ez a problémája van
Két lehetőség van: 1 az olajad nem a legnyerőbb a motornak, de a valószínűbb az, hogy a kuplungholtjáték nem jó.
olvass vissza pár oldalt, már volt téma... viszont arra nem emléxem hgy megoldás is született!
Sziasztok!

Pilot Power gumival votl valakinek tapasztalata? Esetleg 400as paripán, de ha a nagyok probálták, az ő véleményükre is kiv vagyok! Köszi!

http://www.motorr.hu/bigpic.ph...
Erről:
A vizesen is két csavar rögzíti a tükröt? Mert akkor a tükör és az idom közé egy 20mm-s közbetét, meg annyival hosszabb csavar. Nekem a tükörszár can megtoldva egy KB-s közdarabbal.
a tükör mellett, a szár tetején lévő műanyag kupak alatti részről beszélünk?
Akkor a műanyag kupak alatti csavart kell meghúzni (ha nem alul a menetben forog el). Sajnos valami spéci krova, vagy csőkulcs kell hozzá, mert a normál nem fér bele a lyukba. Az anya és a fal között van vagy 2 mm hely. Esetleg egy krovafejet le kell esztergáltatni vékonyra, és azzal.
Megnézem majd ezeket az ötleteket.

Sztem az egész fordul befele kicsit, szóval a szárastul. Mielőtt meg lett hosszabítva ezelőtt is befordulós volt, sztem a hosszabítás ennyit nem ronthatott, nu majd erölködök vmit....

thx
Én bízom benne, hogy nem a menetben forog el a tükre, mert az már régen rossz.
Sziasztok,
Van egy 97-es Banditom (400). Minden tökéletes vele, but... :) a probléma, hogy bemelegedett motornál, megállásnál nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem veszi be az üreset. Ha megmozgatom előre-hátra néha beveszi..., érdekes, hogy hideg motornál még simán veszi, ill. ha leállítom a bemelegedettet, akkor is!
Mi lehet a gond?
Nekem csupasz van, de nem állítódik el, max akkor, ha ráakasztom a bukót megálláskor.
Igaz nem Bandita, hanem GSX, de a tükör ugyanolyan, vagy nagyon hasonló.
Lehet, hogy a tied pont a hosszabbító miatt állítódik el, ti. nagyobb karon keresztül nyomja a szél. Vagy nem a tövénél fordul el, hanem a feje?
Ha a tövénél, akkor ott szerintem lehet szorítani rajta, ha kibányászod belőle a fekete műanyag kupakot.
Nekem meg kéne hosszabbító, mert csak a könyökömet látom.. kitől szerezzek?
Ez jó ötlet. Bogács zár ez karaj
Nekem is meg van hosszabbítva by K_István. Nekem nem hajlik be, valószínű mert nem ibálom úgy a gázt, mint Te Komolyra fordítva a szót, húzd meg rendesen a szerszámkészletben található villáskulccsal, és akkor nem forog be. Nekem ráadásul minden eltevéskor be kell hajtanom őket, mégsem lazul le.

Vagy egy ötlet, lehet, hogy izmosan be van zsírozva. Tekerd ki, töröld le a zsírt, adjál neki WD-t, és úgy húzd össze, úgy nem kap akkora kenést a menet, kevésbé tekeredik ki, de mégsem fog összerohadni.
Nekem fejidomos van, de azt is néha állítanom kell, de nem zavaró mértékben. Nekem a fej nem állítódik, csak a szár néha, de annak a jobb kezem az oka....