Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi lenne helyette?
A 650-es Abs-eshez nem jó?
lehetseges
nem kő
Fekete. Viheted,olcsó
Tayrol!
Hűtlen leszel a Banditosokhoz?
http://www.hasznaltauto.hu/3003332_suzuk
i_bandit_2008
milyen színű, szürke?
Sziasztok!

Nagy bandithoz vadiuj bontatlan fém fékcső szett valakinek? mailomadatlapon!
2 hete egy TL-nek szakadt el a lánca a Hringen és kitörte a deknit és a blokkoból is a csavahelyeket, teleszórta a pályát is olajjal. SV650-en havernak is begyűrte a blokkba és volt kár rendesen. Általában a blokkba gyűri a szakadt láncot mert a gyenge szem többnyire akkor kapja a végzetes terhelést mikor a nagykereket épp elhagyja és akkor a még felpörgő motor begyűri maga elé......szerintem.
A gumiban futó láncról: Mikor összepakoltam, izé feltámasztottam a simsonom., bezsíroztam a láncát, sima LIZS-zsel. Azóta 3600-at ment, kb naponta. A múltkor változtattam áttételt, és mi fogad: Tiszta lánc, fürdik a zsírban. Ilyet kéne gyártani...
Hitehagyott banditos cimboránál szintén XT660-on esett szét, de az szerelési hiba volt, zsír új láncnál.
Szerencsés esetben! A hátsó villában elakadhat!
Egy barátommal előfordult, egy 1500km-es XT 660-assal és hatalmasat perecelt!
Oksi.....
De ez még nem tör semmit......

Hallottam olyat, hogy megakad és akkor eltöri a hajtókart.....szétszedi a vasat belülről.......
De mint mondom mutasson nekem erre bizonyitékot valaki, hogy ez általános.

Régi Simóknál - amiknek egy gumiba futott a lánc, ott még elképzelem, hiszen a lánc nem tud hova menni.....
De ma, ezeknél a gépeknél?
Nekem fogasszíjjam szakadt a kis Kawán. Csak azt vettem észre, hogy kanyarból kifelé a szokásosnál kb 10-szer gyorsabban leforog a 3-as szabályzásig, de a motor meg lassul
Igen, a vége meg belever a blokkba, mint az ostor. HA márod van, akkor nem.
Azért ilyen képet valaki feltehetne már, mert Én is hallotam már ilyen rémsztorikat, de még senki nem mutatott róla anyagot.

Ha menet közben elszakad a lánc, akkor egyszerűen leesik, hiszen a lánckerék lehajtja magáról.......
Érthető......az olcsóbb láncoknál nem csak a futásteljesítmény rövidsége a gond, hisz annyival olcsóbb is. Inkább az, hogy a jobbik eset ha elkezd nyúlni és már 100km-ként rá kell állítani, de némelyik fogja magát és előzetes jelzés nélkül elszakad eltörve a blokkot és mást.
Pasz......
Én most úgy voltam hogy RK legyen......hogy némileg tudjak párhuzamot vonni......

Ezért mondom, hogy ha ez nem megy el csak szintén 25-öt, akkor a következő az occcó XSO lesz 14-ért, és akkor nem érdekel ha az meg csak arányosan 16-17.000-ret megy el....

Ezekben sajnos nálam mindig az a gond, hogy hirtelen nincs rá kess.........
NGK JR 9B, a 2005-ös évjáratba...

kezelési könyvben benn van, felteszem nem változott évjáratoknál a gyertya típus)
Most tudok 31-ért szettben 525Vm 100LE-ig, ugyanez ZVM-ből ami 130LE-ig jó 37, és a 130+-os 44-ért megy. És DID, azzal foglalkozunk mert arra még senki nem panaszkodott. Pedig az RK a Suzuki gyárija, de amit utólag lehet belőle kapni nem szokott addig kitartani mint a gyári.
Amúgy nem lehet tényleg tudni......


Nekem a Gs500-on gyárilag valami REGINA volt......
azzal elmentem 32.000-ret.

Vettem rá DID 520VM-et ami 100Le-re van...... (a mocim 34Le-volt, folytott GS-ként)
Azzal meg elmentem 34.000-ret.......

Szóval nem igazán lehet semilyen párhuzamot vonni, hiszen nem ment el 3x annyit, pedig 3x olyan erős volt.....
Erre mondom....
PL ismered a Méray & Dobrát?

No most tegyük fel csak őket ismered......
Mit csinálsz?
Hallod hogy ez jó lánc...... bemész és megrendeled 32.800ft-ért.....
Ehhez megveszed a lánckereket majd 10.000-ért...
Cakk-pakk: 43.000ft

Közben meg ha körbenézel akkor cakk pakk megveheted 32.000-ért.....vagyis megnyertél 11.000-ret.....
Csak lánc!


A lánckerekek plusz 9600ft volt


Ezért mondom, hogy nem szabad az első boltba megvenni a láncot, hiszen lehet hogy annyit sporolsz máshol vele, amiből már kijön a lánckerék is.....
Lentebb megtalálod a képet......
23400.....még tudtam volna feszíteni, de a jővő hetekben már nem lesz időm szerelőhöz rohangálni......

Erik kereken 25.000-ret ment el, de az már a vég vége volt.......



Szóval Én is kiváncsi leszek ez mennyit megy el, mert ha ugyan ennyiket, akkor legközelebb XSO-st rakok fel 14.000-ért......



Koko ezeket tidja szerezni:
RK525XSO-120 13.800,-
RK525XSO120 GOLD 14.560,-
REGINA525ZRP-120 21.870,-
RK525GXV-120 20.690,-
RK525GBGXW-120 21.460,-