2 hete egy TL-nek szakadt el a lánca a Hringen és kitörte a deknit és a blokkoból is a csavahelyeket, teleszórta a pályát is olajjal. SV650-en havernak is begyűrte a blokkba és volt kár rendesen. Általában a blokkba gyűri a szakadt láncot mert a gyenge szem többnyire akkor kapja a végzetes terhelést mikor a nagykereket épp elhagyja és akkor a még felpörgő motor begyűri maga elé......szerintem.
A gumiban futó láncról: Mikor összepakoltam, izé feltámasztottam a simsonom., bezsíroztam a láncát, sima LIZS-zsel. Azóta 3600-at ment, kb naponta. A múltkor változtattam áttételt, és mi fogad: Tiszta lánc, fürdik a zsírban. Ilyet kéne gyártani...
Hallottam olyat, hogy megakad és akkor eltöri a hajtókart.....szétszedi a vasat belülről.......
De mint mondom mutasson nekem erre bizonyitékot valaki, hogy ez általános.
Régi Simóknál - amiknek egy gumiba futott a lánc, ott még elképzelem, hiszen a lánc nem tud hova menni.....
De ma, ezeknél a gépeknél?
Nekem fogasszíjjam szakadt a kis Kawán. Csak azt vettem észre, hogy kanyarból kifelé a szokásosnál kb 10-szer gyorsabban leforog a 3-as szabályzásig, de a motor meg lassul
Érthető......az olcsóbb láncoknál nem csak a futásteljesítmény rövidsége a gond, hisz annyival olcsóbb is. Inkább az, hogy a jobbik eset ha elkezd nyúlni és már 100km-ként rá kell állítani, de némelyik fogja magát és előzetes jelzés nélkül elszakad eltörve a blokkot és mást.
Pasz......
Én most úgy voltam hogy RK legyen......hogy némileg tudjak párhuzamot vonni......
Ezért mondom, hogy ha ez nem megy el csak szintén 25-öt, akkor a következő az occcó XSO lesz 14-ért, és akkor nem érdekel ha az meg csak arányosan 16-17.000-ret megy el....
Ezekben sajnos nálam mindig az a gond, hogy hirtelen nincs rá kess.........
Most tudok 31-ért szettben 525Vm 100LE-ig, ugyanez ZVM-ből ami 130LE-ig jó 37, és a 130+-os 44-ért megy. És DID, azzal foglalkozunk mert arra még senki nem panaszkodott. Pedig az RK a Suzuki gyárija, de amit utólag lehet belőle kapni nem szokott addig kitartani mint a gyári.
No most tegyük fel csak őket ismered......
Mit csinálsz?
Hallod hogy ez jó lánc...... bemész és megrendeled 32.800ft-ért.....
Ehhez megveszed a lánckereket majd 10.000-ért...
Cakk-pakk: 43.000ft
Közben meg ha körbenézel akkor cakk pakk megveheted 32.000-ért.....vagyis megnyertél 11.000-ret.....
Hűtlen leszel a Banditosokhoz?
http://www.hasznaltauto.hu/3003332_suzuk
i_bandit_2008
Nagy bandithoz vadiuj bontatlan fém fékcső szett valakinek? mailomadatlapon!
http://www.tfharley.com/chainb...
Egy barátommal előfordult, egy 1500km-es XT 660-assal és hatalmasat perecelt!
De ez még nem tör semmit......
Hallottam olyat, hogy megakad és akkor eltöri a hajtókart.....szétszedi a vasat belülről.......
De mint mondom mutasson nekem erre bizonyitékot valaki, hogy ez általános.
Régi Simóknál - amiknek egy gumiba futott a lánc, ott még elképzelem, hiszen a lánc nem tud hova menni.....
De ma, ezeknél a gépeknél?
Ha menet közben elszakad a lánc, akkor egyszerűen leesik, hiszen a lánckerék lehajtja magáról.......
Én most úgy voltam hogy RK legyen......hogy némileg tudjak párhuzamot vonni......
Ezért mondom, hogy ha ez nem megy el csak szintén 25-öt, akkor a következő az occcó XSO lesz 14-ért, és akkor nem érdekel ha az meg csak arányosan 16-17.000-ret megy el....
Ezekben sajnos nálam mindig az a gond, hogy hirtelen nincs rá kess.........
kezelési könyvben benn van, felteszem nem változott évjáratoknál a gyertya típus)
Nekem a Gs500-on gyárilag valami REGINA volt......
azzal elmentem 32.000-ret.
Vettem rá DID 520VM-et ami 100Le-re van...... (a mocim 34Le-volt, folytott GS-ként)
Azzal meg elmentem 34.000-ret.......
Szóval nem igazán lehet semilyen párhuzamot vonni, hiszen nem ment el 3x annyit, pedig 3x olyan erős volt.....
PL ismered a Méray & Dobrát?
No most tegyük fel csak őket ismered......
Mit csinálsz?
Hallod hogy ez jó lánc...... bemész és megrendeled 32.800ft-ért.....
Ehhez megveszed a lánckereket majd 10.000-ért...
Cakk-pakk: 43.000ft
Közben meg ha körbenézel akkor cakk pakk megveheted 32.000-ért.....vagyis megnyertél 11.000-ret.....
A lánckerekek plusz 9600ft volt
Ezért mondom, hogy nem szabad az első boltba megvenni a láncot, hiszen lehet hogy annyit sporolsz máshol vele, amiből már kijön a lánckerék is.....
23400.....még tudtam volna feszíteni, de a jővő hetekben már nem lesz időm szerelőhöz rohangálni......
Erik kereken 25.000-ret ment el, de az már a vég vége volt.......
Szóval Én is kiváncsi leszek ez mennyit megy el, mert ha ugyan ennyiket, akkor legközelebb XSO-st rakok fel 14.000-ért......
Koko ezeket tidja szerezni:
RK525XSO-120 13.800,-
RK525XSO120 GOLD 14.560,-
REGINA525ZRP-120 21.870,-
RK525GXV-120 20.690,-
RK525GBGXW-120 21.460,-