Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 14 hónapos, 29ezerrel, tehát igen!
Igen, a suzukikoz csinált selca tipusút, de az több mint 30 ropi!
Viszont az összes többitipust is ott kell bekötni, + még a 2 index meg a motor távindítást!
Plusz ugye a szokás:-)
Mikor az ember megkapja a mociját, akkor hirtelen sokat megy.....utána szokik el tőle, mert már "unja":))))))
2002-es moci 50.000-rel?

AZ NYUGTASSON HOGY NEM HAZUDIK!




Nekem a 2004-es GS-em, 2007-.ben 68.000-rel lett eladva..... (3 év = 68.000) miért? Mert volt időm és pénzem motorozni.


Én azon kapok hülyét mikor a 10-15 éves motrokban is még csak 20-30.000van.....az már a KAMU kategória

A banditám most 1,5 éves, és 23.000km-ert léptem át reggel Ercsinél......vagyis ha igy megy, akkor 7 évesen lesz benne ~107.000km
Hivatalos mobil kirendeltségre menj, de ne gyárit vegyél mert az aranyárban van, hanem valamilyen utángyártottat (pl: Hama gyártmány)
A tegnap vett Homasitás telefontöltő az itthoni próbán elvérzett, nem töltötte a telefont, ma visszavittem, szó nélkül visszafizették az árát. Respect.
Mikor még gyermektelen voltam, 12-17 ezret mentem évente, és akkoriban még nem is motoroztam télen. Szerintem tök reális. A váltóra figyuzz, ha feltűnően vonyít egyik fokozatban, akkor alkudj le 100 rugót.
hol van a vas?
már z is gyanús ha sok? lehet épp reális....
6 év átlag 6ezerkm(sztem e körül megy a többség )36ezer..2 tulaj..sztem lehet....legalább nem tekerte vissza....esetleg 100ezrrről...
Sziasztok Banditások!
Egy kérdésem lenne hozzátok, váltás elött állok, s találtam egy 2002 es nagy banditot s egy dolog fúrja az oldalam tulajok száma 2 s kilóméter 50000km környékén, én kicsit sokkalom? Reálisnak tünhet ez? Magyarországi motorrol van szó!
Köszi a válaszokat előre is
üdv Miko
Semmi......


Meghülyült....... lehuztam a sarukat, leszedtem az egységet.......
kb 1 óra múlva mentem dolgozni.....azóta (már ugye majdnem 2 hete) tökéletesen mükszik megint.


A szerelő srác emlitette, hogy van fent náluk egy moci ami azért hülyül be, mert parkolóházban áll, és ugye sok az ugrókódos kocsi-moci......igy "bezavarodhat"

Lehet hogy nekem is ez volt. Valahol megálltam, ahol össze vissza csippogtak - ez meg lehet, hiszen előtte voltunk az IKEÁban, Auchanbe......
Tényleg, mi lett vele?
Attól függ milyet veszel.


Az enyémet úgy szerelték be kb 1-2 óra alatt a XVI. kerben.......
Szóval nem csak rádugom és kész, hiszen bele van épitve a motorba - így még Én sem udnám kiszedni, csak nagy időráforditással.....


De ugye amit rádugsz az milyen? Azt ugyan igy le is lehet venni nem?
Sziasztok!
Kisebb hasalásnak lettem az áldozata ( metálszürke, Suzuki Bandit A 650 ABS, K5), ezért a következő alkatrészeket vadásztam, de eddig nem sok sikerrel:
- első lámpa krómozott perem
-az első lámpát borító aluminiúm idom
-baloldali tankidom
-hátsó idom

Nézegettem az ebayen, de sehol semmi, bármilyen segítségnek hálás lennék.
Üdv. mindenkinek
Edko
Akkor a motorriasztót csak rá kell dugni és kész? Ilyen egyszerű volna a bekötése?
Ma megint érdemes volt felkelni. Le kellett bontanom a farokidomot a télen, és lövésem nem volt, mik azok a vak csatlakozók.
Azt hittem, valami diagnosztikai műszerhez valók
Annyi hibádzik csak a dologban, hogy ebben a topicban már csak pártoló tag vagyok, a Banditomat megvették egy hónapja...
Egyes tipusokban, a négyes helyett csak 2-es csati van, a gyújtásmegszakítás! Ez itt is rövidre van zárva! 2004 előttiek!
Nekem is fixen lesz végül, anyagárban megvoltam 1400 Ft-ból, ebben benne van a vízhatlan csatlakozó, a vízhatlan lengőbiztosító-ház, meg egy marok biztosíték. Hétvégén be is szerelem. :)
Minden Suzukiban, a kapaszkodó alatt, a műa. idom alatt ott van a riasztó előkészítés!
Egy négyes, és egy sima egyes csati!
Az egyes, állandó +12 v.
A négyes, gyújtás +12v, test, és a másik kettő a gyújtásmegszakítás, ami alapból rövidre van zárva! 2004-től!
SZiasztok SOS kérdésem van 3 napom van megcsinálni a mocit mert utánna dolgozok pesten nem leszek itthon

Nem tölt a generátorom hol van a mociban a generátor mit nézzek meg hgy próbáljam életre lehelni? SOS a dolog előreis köszönöm
Majd eldöntöd. Én az egyszerűbbet választottam, közvetlenül az akksira kötöttem, fixen rajta van a 12V, és nekem így jobb is. Nem kell gyújtást ráadni a lámpával együtt természetesen, ha 12V-ra van éppen szükségem. Így szerintem célszerűbb.
Azon gondolkozom még, hogy hova kössem. Egyrészt, hogy gyújtásról menjen-e (így nem marad rajta véleltenül fogyasztó), vagy hogy akksira közvetlenül külön biztosítékkal, esetleg a biztosítéktáblába bekötni egy kevésbé használt körre...
Nekem a fűthető ruhám is arról megy.
Bármire jó az az aljzat, ha sátorozol, be is lehet vezetni a 12V-ot a sátorba, navigáció, teló, kompresszor ha fújnod kell a garázsban stb....