Igen, a suzukikoz csinált selca tipusút, de az több mint 30 ropi!
Viszont az összes többitipust is ott kell bekötni, + még a 2 index meg a motor távindítást!
A tegnap vett Homasitás telefontöltő az itthoni próbán elvérzett, nem töltötte a telefont, ma visszavittem, szó nélkül visszafizették az árát. Respect.
Mikor még gyermektelen voltam, 12-17 ezret mentem évente, és akkoriban még nem is motoroztam télen. Szerintem tök reális. A váltóra figyuzz, ha feltűnően vonyít egyik fokozatban, akkor alkudj le 100 rugót.
már z is gyanús ha sok? lehet épp reális....
6 év átlag 6ezerkm(sztem e körül megy a többség )36ezer..2 tulaj..sztem lehet....legalább nem tekerte vissza....esetleg 100ezrrről...
Sziasztok Banditások!
Egy kérdésem lenne hozzátok, váltás elött állok, s találtam egy 2002 es nagy banditot s egy dolog fúrja az oldalam tulajok száma 2 s kilóméter 50000km környékén, én kicsit sokkalom? Reálisnak tünhet ez? Magyarországi motorrol van szó!
Köszi a válaszokat előre is
üdv Miko
Meghülyült....... lehuztam a sarukat, leszedtem az egységet.......
kb 1 óra múlva mentem dolgozni.....azóta (már ugye majdnem 2 hete) tökéletesen mükszik megint.
A szerelő srác emlitette, hogy van fent náluk egy moci ami azért hülyül be, mert parkolóházban áll, és ugye sok az ugrókódos kocsi-moci......igy "bezavarodhat"
Lehet hogy nekem is ez volt. Valahol megálltam, ahol össze vissza csippogtak - ez meg lehet, hiszen előtte voltunk az IKEÁban, Auchanbe......
Az enyémet úgy szerelték be kb 1-2 óra alatt a XVI. kerben.......
Szóval nem csak rádugom és kész, hiszen bele van épitve a motorba - így még Én sem udnám kiszedni, csak nagy időráforditással.....
De ugye amit rádugsz az milyen? Azt ugyan igy le is lehet venni nem?
Sziasztok!
Kisebb hasalásnak lettem az áldozata ( metálszürke, Suzuki Bandit A 650 ABS, K5), ezért a következő alkatrészeket vadásztam, de eddig nem sok sikerrel:
- első lámpa krómozott perem
-az első lámpát borító aluminiúm idom
-baloldali tankidom
-hátsó idom
Nézegettem az ebayen, de sehol semmi, bármilyen segítségnek hálás lennék.
Üdv. mindenkinek
Edko
Ma megint érdemes volt felkelni. Le kellett bontanom a farokidomot a télen, és lövésem nem volt, mik azok a vak csatlakozók.
Azt hittem, valami diagnosztikai műszerhez valók
Nekem is fixen lesz végül, anyagárban megvoltam 1400 Ft-ból, ebben benne van a vízhatlan csatlakozó, a vízhatlan lengőbiztosító-ház, meg egy marok biztosíték. Hétvégén be is szerelem. :)
Minden Suzukiban, a kapaszkodó alatt, a műa. idom alatt ott van a riasztó előkészítés!
Egy négyes, és egy sima egyes csati!
Az egyes, állandó +12 v.
A négyes, gyújtás +12v, test, és a másik kettő a gyújtásmegszakítás, ami alapból rövidre van zárva! 2004-től!
Majd eldöntöd. Én az egyszerűbbet választottam, közvetlenül az akksira kötöttem, fixen rajta van a 12V, és nekem így jobb is. Nem kell gyújtást ráadni a lámpával együtt természetesen, ha 12V-ra van éppen szükségem. Így szerintem célszerűbb.
Azon gondolkozom még, hogy hova kössem. Egyrészt, hogy gyújtásról menjen-e (így nem marad rajta véleltenül fogyasztó), vagy hogy akksira közvetlenül külön biztosítékkal, esetleg a biztosítéktáblába bekötni egy kevésbé használt körre...
Viszont az összes többitipust is ott kell bekötni, + még a 2 index meg a motor távindítást!
Mikor az ember megkapja a mociját, akkor hirtelen sokat megy.....utána szokik el tőle, mert már "unja":))))))
AZ NYUGTASSON HOGY NEM HAZUDIK!
Nekem a 2004-es GS-em, 2007-.ben 68.000-rel lett eladva..... (3 év = 68.000) miért? Mert volt időm és pénzem motorozni.
Én azon kapok hülyét mikor a 10-15 éves motrokban is még csak 20-30.000van.....az már a KAMU kategória
A banditám most 1,5 éves, és 23.000km-ert léptem át reggel Ercsinél......vagyis ha igy megy, akkor 7 évesen lesz benne ~107.000km
6 év átlag 6ezerkm(sztem e körül megy a többség )36ezer..2 tulaj..sztem lehet....legalább nem tekerte vissza....esetleg 100ezrrről...
Egy kérdésem lenne hozzátok, váltás elött állok, s találtam egy 2002 es nagy banditot s egy dolog fúrja az oldalam tulajok száma 2 s kilóméter 50000km környékén, én kicsit sokkalom? Reálisnak tünhet ez? Magyarországi motorrol van szó!
Köszi a válaszokat előre is
üdv Miko
Meghülyült....... lehuztam a sarukat, leszedtem az egységet.......
kb 1 óra múlva mentem dolgozni.....azóta (már ugye majdnem 2 hete) tökéletesen mükszik megint.
A szerelő srác emlitette, hogy van fent náluk egy moci ami azért hülyül be, mert parkolóházban áll, és ugye sok az ugrókódos kocsi-moci......igy "bezavarodhat"
Lehet hogy nekem is ez volt. Valahol megálltam, ahol össze vissza csippogtak - ez meg lehet, hiszen előtte voltunk az IKEÁban, Auchanbe......
Az enyémet úgy szerelték be kb 1-2 óra alatt a XVI. kerben.......
Szóval nem csak rádugom és kész, hiszen bele van épitve a motorba - így még Én sem udnám kiszedni, csak nagy időráforditással.....
De ugye amit rádugsz az milyen? Azt ugyan igy le is lehet venni nem?
Kisebb hasalásnak lettem az áldozata ( metálszürke, Suzuki Bandit A 650 ABS, K5), ezért a következő alkatrészeket vadásztam, de eddig nem sok sikerrel:
- első lámpa krómozott perem
-az első lámpát borító aluminiúm idom
-baloldali tankidom
-hátsó idom
Nézegettem az ebayen, de sehol semmi, bármilyen segítségnek hálás lennék.
Üdv. mindenkinek
Edko
Azt hittem, valami diagnosztikai műszerhez valók
Egy négyes, és egy sima egyes csati!
Az egyes, állandó +12 v.
A négyes, gyújtás +12v, test, és a másik kettő a gyújtásmegszakítás, ami alapból rövidre van zárva! 2004-től!
Nem tölt a generátorom hol van a mociban a generátor mit nézzek meg hgy próbáljam életre lehelni? SOS a dolog előreis köszönöm