Néha előfordul az életben, hogy egy eléggé egyszerű dolog, ami ráadásul nem kerül sokba rohadt módon kellene- de nincs. Én sem töltöttem még a motoromról a telómat, de a belefeccölt pár ezrest nem sajnáltam sem az aljzatra, sem a töltőzsinórra. Csak egyszer tévedjek el kint a prérin, ahol a környéken nincs benzinkút és a telót meg előző nap nem figyeltem, csak zsebrevágtam és segítséghívás helyett csak füttyent egyet és kikapcsol.... A zsinór meg elfér a kötelező cuccok között. Ki tudja, később veszek-e GPS-t, amihez majd esetleg kell az aljzat, majd meglátom.
Topcase+oldaltáskák. Nem akarok fixen föltenni egy csőrendszert, amit évente párszor használok ki, táskába is lehet pakolni, aztán levenni ha már nem kell. 600 Ft meg nem sok egy cuccért, ami igen jól jöhet a semmi közepén. Tekintve hogy a telefonom két naponta igényli hogy újratöltsem. És nem az akksija szar és régi, újonnan is ilyen volt.
Akkor inkább dobozt vegyél rá, ne ilyen szirszarokra költsd a lét. Életemben nem használtam még szivargyújtós telefontöltőt, kocsiban sem. Áram a kempingekben is van, a sivatagba meg csak nem mész. Amúgy is, motorostúrán ki kell kapcsolni a telefont. Nehogy má' zavarjanak..
Arrafele szoktam melóból hazamenni, be is nézek ma azt hiszem. Szivargyújtós telefontöltőjük is van 600 Ft-ért, sztem azt is bepróbálom, nehogymár pont a telefonom miatt függjek konnektortól egy hosszú túrán, töltse csak azt is a benzin. :D
Biztos be lehet karburálni a motort,nem azt állítotam,hogy ez lehetetlenség,csak azt mondtam,hogy "gyári" állapotában itt nálunk nem muzsikál olyan fényesen...márpedig az enyém még nem lett átállítgatva De ahhoz,hogy átkonvertád, kell új fúvókaszett és amennyiben nem ért hozzá úgy egy szerelő is.
Köszi a segitséget!
Most találtam egy 600 az Zizit, ami viszont már nem belpiacos!
A 400-as zzr mellettcsak az szólna, hogy egyik haverom vette törötten! Teljesen felújította, új festést kapott, szóvl tényleg szép! 91-es évjárat 43.000 km-el, ami még valós is lehet!
350.000-ért adná nekem! Jah a 600-as meg 540.000 lenne!
",hogy hidegben kínkeservesen indul. Ezzel sajnos én is elég erősen szembesültem. Ha nincs fűtött garázsod,akkor a 10 fok alatti motorozásról tegyél le"
Én ezt a problémát a mai napig nem értem. Addig ok, hogy a motor elméletileg a japán piacra van hangolva, ahol biztos melegebb van, nem tudom(remélem földrajztanár Édesanyám nem olvassa )
De annyi jó szakember van, nehogy má' ne lehessen úgy bekarburálni egy motort, hogy mínusz 10-ben is pöccre induljon.
Amúgy a tizenéves konténeres motorokról teljesen egyezik a véleményünk. Még talán annyi, hogy ha az ember ilyet vesz, akkor alváz+motorszám alapján le kell kérdezni egy márkakereskedésben a tényleges évjáratot, ugyanis eredetvizsgán szarnak rá, látják, hogy nem jó, és beírják ami volt, mert "nem feladatuk". Saját tapasztalás.
Hali!
A 3 motor közel azonos kategória erőben,szal a Bandit-tól és az RF-től se várj valami oltári különbséget. Annyi biztos,hogy az RF és a Bandit ugyanazzal a blokkal van szerelve,szóval ott aztán menetteljesítményre tökmindegy melyiket választod,csak a kinézet más Annyit viszont elmondhatok,hogy az összes,amiket felsoroltál 90%-ban mind japán belpiacról származik,amit én a helyedben erősen meggondolnék.Visszaellenőrizhetetlen származás,visszaellenőrizhetetlen km,kitudja hányszor cserélt alkatrészek,mire eljutott európáig. A Banditnak és a blokkazonosság miatt az RF-nek is nagy gyermekbetegsége,hogy hidegben kínkeservesen indul. Ezzel sajnos én is elég erősen szembesültem. Ha nincs fűtött garázsod,akkor a 10 fok alatti motorozásról tegyél le Egy másik típushiba,amit eddig csak szerelőktől hallottam,én még nem találkoztam a problémával,hogy a vezérműláncot eléggé zabálja valamiért,de ezt én egyenlőre se cáfolni se megerősíteni nem tudom.
A ZZR jellegzetessége,hogy szintén japán piac,amiről már említettem,hogy mi a probléma.
Mindenesetre én a helyedben nagyon jól átgondolnám,hogy akarok-e kitudja hányszor taknyolt,kitudja hányszázezer kilóméterrel széthajtott motort venni. Az,hogy mennyire csillog meg hasonlók nem mérvadó...amikor kereskedésben akartam motort venni,szintén egy japcsi piacosat az eladó is volt annyira őszinte,hogy megmondta,hogy hát ő már nem merne tippelni,hogy azzal a motorral hányszor hasaltak és hányszor lett átépítgetve.
Hát kb ennyi, ez abszolút saját vélemény volt, bár volt már korábban itt ilyen felvetődő kérdés és asszem pár másik kollegával megegyezett ebben az álláspontunk
Üdv
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok,csak gondoltam kikérem a Ti segítségeteket is! 3 kiszemeltem van.
1. Suzuki Bandit 400
2. Kawasaki zzr 400
3. Suzuki rf 400
Eddig csak a zzr-t próbáltam ki a 3 közül..nem gyilkoltam,de nem éreztem h annyira gyorsulna!
A Banditról már nagyon sok jót hallottam, vannak esetleges tipushibái, amire célszerű vásárlás előtt odafigyelni?
Megköszönném ha seghítenétek a választásban!
Üdv
A poén, hogy Én se vennék, hiszen ez a dob ami nekem van 38 ropi vagyis az 1/4-e a gyárinak.
Vagyis ha meg is fekszem egyszer, akkor se vennék mást, hiszen ez legoccóbb dob a piacon.
De az tuti, hogy műszakira jobb visszateni egy köcsön dobot is akár.
Ezért itt mondom, hogy akinek ez a gondja, az nyugodtan szóljon....
Lejön felteszük a csövet, elmegy műszakira, visszajön, azt visszateszük a sajátját. És akor senki nem köthet bele
Az az érdekes, hogy szinte semennyiért nem lehet eladni. Itt is árulták többen is 20ezer körüli összegért a gyári katalizátoros csöveket, aztán a kutyának nem kellett. Gondolkoztam, hogy beuházok egyre, legyen tartalék, ha eltakarnék jobbra, de aztán mégsem vettem.
Most jöttem műszakiról. Megvan, bár belekötöttek a kipuffba (másba nem is lehet, hisz patent a gép)
Azzal erősködött, h hangos, pedig egy E-legal Laser K1 van fent, ami kétkamrás, tehát nem a nyitott perforált csöves fajta (ráadásul kifejezetten halk szerintem). 10 percig mutogattam neki a szabványjelet, meg győzködtem, mire megadta...
Fene tudja, nem emlékszem. Ez a fillérbaszó jó duma)))) De sajnos kénytelen az ember.... A motorosokat abszolút hülyének nézik sajnos. Éppen tegnap találkoztam egy barátommal, meséli, hogy a VF 750-es Hondájához önindító perselyeket kérdezte motoros boltban. 14e a készlet. Seggre ült és kiment. Elpanaszolta egy barátjának, aki beküldte egy autósboltba, ahol egy más gyártmányú autó perselyei tökre méretpontosan ugyanazok voltak, de 2700 Ft-ért. Összerakta, pipec és ma vitte vizsgára a gépét. Tudod, egy műszaki ember nem csak azt nézi, hogy a gyári mennyire jó, hanem azt is, hogy mennyi lehet kb a reális ára. Ha horror ára van, inkább megcsinálom magam, de akkor sem adok érte annyit, mégha ki is tudnám fizetni. Nézzék hülyének azt, akit akarnak.
Most találtam egy 600 az Zizit, ami viszont már nem belpiacos!
A 400-as zzr mellettcsak az szólna, hogy egyik haverom vette törötten! Teljesen felújította, új festést kapott, szóvl tényleg szép! 91-es évjárat 43.000 km-el, ami még valós is lehet!
350.000-ért adná nekem! Jah a 600-as meg 540.000 lenne!
Én ezt a problémát a mai napig nem értem. Addig ok, hogy a motor elméletileg a japán piacra van hangolva, ahol biztos melegebb van, nem tudom(remélem földrajztanár Édesanyám nem olvassa )
De annyi jó szakember van, nehogy má' ne lehessen úgy bekarburálni egy motort, hogy mínusz 10-ben is pöccre induljon.
Amúgy a tizenéves konténeres motorokról teljesen egyezik a véleményünk. Még talán annyi, hogy ha az ember ilyet vesz, akkor alváz+motorszám alapján le kell kérdezni egy márkakereskedésben a tényleges évjáratot, ugyanis eredetvizsgán szarnak rá, látják, hogy nem jó, és beírják ami volt, mert "nem feladatuk". Saját tapasztalás.
A 3 motor közel azonos kategória erőben,szal a Bandit-tól és az RF-től se várj valami oltári különbséget. Annyi biztos,hogy az RF és a Bandit ugyanazzal a blokkal van szerelve,szóval ott aztán menetteljesítményre tökmindegy melyiket választod,csak a kinézet más Annyit viszont elmondhatok,hogy az összes,amiket felsoroltál 90%-ban mind japán belpiacról származik,amit én a helyedben erősen meggondolnék.Visszaellenőrizhetetlen származás,visszaellenőrizhetetlen km,kitudja hányszor cserélt alkatrészek,mire eljutott európáig. A Banditnak és a blokkazonosság miatt az RF-nek is nagy gyermekbetegsége,hogy hidegben kínkeservesen indul. Ezzel sajnos én is elég erősen szembesültem. Ha nincs fűtött garázsod,akkor a 10 fok alatti motorozásról tegyél le Egy másik típushiba,amit eddig csak szerelőktől hallottam,én még nem találkoztam a problémával,hogy a vezérműláncot eléggé zabálja valamiért,de ezt én egyenlőre se cáfolni se megerősíteni nem tudom.
A ZZR jellegzetessége,hogy szintén japán piac,amiről már említettem,hogy mi a probléma.
Mindenesetre én a helyedben nagyon jól átgondolnám,hogy akarok-e kitudja hányszor taknyolt,kitudja hányszázezer kilóméterrel széthajtott motort venni. Az,hogy mennyire csillog meg hasonlók nem mérvadó...amikor kereskedésben akartam motort venni,szintén egy japcsi piacosat az eladó is volt annyira őszinte,hogy megmondta,hogy hát ő már nem merne tippelni,hogy azzal a motorral hányszor hasaltak és hányszor lett átépítgetve.
Hát kb ennyi, ez abszolút saját vélemény volt, bár volt már korábban itt ilyen felvetődő kérdés és asszem pár másik kollegával megegyezett ebben az álláspontunk
Üdv
Motor vásárlás előtt állok,csak gondoltam kikérem a Ti segítségeteket is! 3 kiszemeltem van.
1. Suzuki Bandit 400
2. Kawasaki zzr 400
3. Suzuki rf 400
Eddig csak a zzr-t próbáltam ki a 3 közül..nem gyilkoltam,de nem éreztem h annyira gyorsulna!
A Banditról már nagyon sok jót hallottam, vannak esetleges tipushibái, amire célszerű vásárlás előtt odafigyelni?
Megköszönném ha seghítenétek a választásban!
Üdv
A poén, hogy Én se vennék, hiszen ez a dob ami nekem van 38 ropi vagyis az 1/4-e a gyárinak.
Vagyis ha meg is fekszem egyszer, akkor se vennék mást, hiszen ez legoccóbb dob a piacon.
De az tuti, hogy műszakira jobb visszateni egy köcsön dobot is akár.
Ezért itt mondom, hogy akinek ez a gondja, az nyugodtan szóljon....
Lejön felteszük a csövet, elmegy műszakira, visszajön, azt visszateszük a sajátját. És akor senki nem köthet bele
egy kis lemezkével pedig fel is tettem.....
az már csak hab, hogy a gyári ára 160.000ft......, de még fél áron se tudnám eladni.
Azzal erősködött, h hangos, pedig egy E-legal Laser K1 van fent, ami kétkamrás, tehát nem a nyitott perforált csöves fajta (ráadásul kifejezetten halk szerintem). 10 percig mutogattam neki a szabványjelet, meg győzködtem, mire megadta...
Fehérvári úton, XI ker