No megcsináltam a szimeringcsere - telópucolás műveletet. Volt benne dzsuva rendesen. Kapott ELF synt 10 W Fork oil-t. Egy új motor van alattam! Totál más lett. Szinte életre kelt az első fele. Érdekes, hogy eddig nem éreztem rossznak...
Viszont totál szétszedés után sem megy bele 514 ccm olaj. Ha a 99mm-t visszamérem, akkor egy hangyaköpetnyi marad a fél literes flakonban.
A hátuljával is kéne foglalkoznom. Arra vannak ötleteitek?
Olyan problémám, van, hogy az akksim folyamatosan lemerül és ha lehúzom az akksiról a testet járó motornál, akkor leáll. Én generátorra gyanakszom, szerintetek is az a baj?
Bocs beleszólásért, de érdemes szétszedni is a telót mert amiket mostanában szétszedünk azoknak az alján van rendesen dzsuva is. Ha mód van rá rendesen kitakarítani, utána a megfelelő mennyiség és a végén a légrés ellenőrzése. A fékfolyadékot pedig készülékkel a legegyszerűbb. Érdekességképp pedig nem véletlenül van a fékcsőre csere előírva 4 évente mert volt egy TDM-ünk ami 8 éves és nem ment vissza a dugattyú. Rövid tanakodás után légtelenítő kienged és visszament a helyére. A fékcső visszafelé nem engedte már a folyadékot.
Helló! Riasztót szeretnék a Banditba (dőlésérzékelővel) és azok véleményét szeretném kérni, akiknek már van beszerelve.
Tudom, hogy ez sem csodaszer, de "sok kicsi sokra megy" alapon ez is csak idő a tolvajnak.
Eszembe jutott, hogy a szévlédőre apró ragasztott betűvel kiírnám, hogy
"riasztóval felszerelve"
Szerintetek ez mennyire hatásos?
Ennek lehet visszatartó ereje?
A válaszokat köszönöm!
Camelus
Hello, olvastam, hogy tudsz valakit, aki elég járatos Banditokban. Nemrég vettem énis egy 400 ccm-t, és szeretném megnézetni vlakivel, aki ért hozá. Tudsz valakit ajánlani? Előre is köszönöm.
Sziasztok bocsi ,hogy régen írtam ! Ezt már nem bírom szó nélkül. A fékfolyadék cseréje a következő ( mielöt meg valaki fejre nem áll) Kitekered az alsó légtelenítőt kipumpálod belőle az olajat. Feltöltöd friss olajjal kinyit,behúz,bezár,elenged-amíg az olaj meg nem jelenik alul,utána pumpál,behúz,kinyit,elzár,elenged,ez nem más mint szakmai gyakorlat ,habár még nem mutatkoztam be: a szakmám autószerelő és a szakmámba dolgozom .Szívesen válaszolok még kérdésekre ,ha van időm.
Én attól fóbiáztam/fóbiázok hogy ha fent kinyitom a tartály fedelét, lent még zárva a légtelenítő, akkor ha meghúzom a kart a kispriccel fent a cucc. Lent hadd spricceljen
Fent biztosan nem fog spriccelni, lent meg csövet kell a végére húzni, és bele egy edénybe.
Tényleg agresszív. Mikor a Banditán cseréltem, valahogy mégiscsak sikerült a kerékre folyatni, és nem vettem észre. Másnapra az alapozóig (fehér színű volt) felmarta a festéket. Hálistennek csak a felnire került. Azon amúgy is elég gyenge a festés. Alig tudtam kijavítani. Szerencsére a Pliopaint csodákra képes.
Gábor, Zsombi, igaz, de a legelső karmeghúzáskor azért szoktam előbb kinyitni a légtelenítőt, mert fosok, hogy ha nyomás alá helyezem a felső munkahengernél kinyitott rendszert, akkor kisporiccel az undorítóan agresszív fékfolyadék valami fényezett részre.
Azért van fölötte egy jókora "ejtőcső". Ha nem változik a kar pozíciója (tehát a megnyitáshoz képest már nem engeded feljebb) és kinyitod a légtelenítőt, akkor elkezd szivárogni a fékfolyadék. -sima közlekedő edény-. Nem mehet visszafelé levegő.
Amit írtok akkor igaz, ha a nyereg nem a legalsó pont.
Én is Zsombira szavazok.
Már 20 évvel ezelőtt a Trabin is mindig így csináltuk.
Ha nyomás nélkül kinyitod a légtelenítőt, akkor esetleg levegő tud visszamenni.
Én szimering csere miatt szét is húzom a cuccot, így ki tudom pucolni belőle az összes maradék olajat.
Assz'em veszek 1 litert, felesbe betöltöm a szárakba és mérek egy szintet. Ha jó, összerakom, ha nem, akkor majd kitalálom.
Viszont totál szétszedés után sem megy bele 514 ccm olaj. Ha a 99mm-t visszamérem, akkor egy hangyaköpetnyi marad a fél literes flakonban.
A hátuljával is kéne foglalkoznom. Arra vannak ötleteitek?