Ismerve az általad írd eposzok tartalmasságát akkor Én kérnélek, hogy szakszerűen (esetleg képpel illusztrálva) dobd fel ide a fékfolyadék cseréjének folyamatát.
Az ok egyszerű! Pont az ami a téma, vagyis sokan szeretnék ezt a problémát otthon orvosolni.
Én megcsináltam magamnak a GS500-on, de nem tudnám leírni.......
Szóval ha időd engedi akkor várom itt az eszét( ) vagy a blue kukac akmt pont hu címen.
Előzetesen engedélyed is kérném, hogy ezt feltegyem az oldalamon lévő sufnituning oldalra.
Jóval olcsóbb lenne mint az Agó.
Sport dob van fent, ehhez érzésem szerint kicsit hangolni kellene a mocit,igaz szerintem gyárilag sem tökéletes ,kis fordulaton néha kicsit ránt gázadáskor.
Én szétszedtem még annó a banditán. Frankón kettébe lehet szedni és jól kipucolni. A tartályból kipumpáltam a régit, plusz még egy kis újjal kimosattam. Úgy érzem nekem jár az 5-ös. Na jó fénykép nincs róla, ezért 5-ös alá is elég lesz.
30-40 körül már egész jót kapni. Ha azt veszed, egy gumi ára, akkor nem sok.
Attól is függ, hogy ki milyen környéken lakik, vagy tárolja a gépet. BP-en biztosan 10 lakatot rátennék, errefelé viszont nem vészes a helyzet (azért lekopogom).
Villogó LED-del kár babrálni, akkor már hasznosabb egy jól elrejtett kapcsoló, akár az ülés alá, amivel egy létfontosságú áramkört mexakítasz, pl. a gyújtótrafók közös vezetékét, vagy az injektorokat, vagy a benzinszivattyú tápját, stb.
Úgysem fog rájönni a helyszínen, hogy miért nem indul. Na persze ha furgonnal viszik, akkor mindegy.
Pisti, ma megsufnituningoltam a Gipro beépítést a magam módján, egy tenyérnyi 2mm-es alumínium lemezből, nulla költséggel. A műszert úgy kötöttem, hogy csak akkor kap feszültséget, ha a gyújtás rá van adva. Így nem szopja az akksit készenléti üzemmódban.
Egy feltűnő helyen beépített sima villogó LED-nek is lehet esetlegesen viszatartó ereje a tolvaj felé, nem muszáj neki tudni, hogy kamu a dolog.... De egy egyszerű riasztó költsége sem észveszejtő, csak kérdés, mennyit ér. Nekem pl még nincs a motoromban.
Bocsi de csak segíteni szerettem volna. Szerintem elég érthetően írtam ,ha valaki nem értette az ne álljon neki otthon sufnituningolni ,főleg ne a fékkel játszadozzon ,vigye inkább szakihoz!
Ezek az ertekek igy rendben vannak.
Akkor valamelyik fogyaszto csak siman leszivja az aksit, ilyenek, pl a riaszto, GIpro, stb. Erdemes ilyenkor az aksi egyik sarka koze bekotni egy izzot sorba, mikor nincs gyujtason a motor, hogy folyik -e aram, es addig huzkalni le velt fogyasztokat,amig egy az izzo. Par miliAmprer is par het alatt lesziv egy jo aksit.Szoval ha par nap utan is 13 (12.5V)voltot mersz az aksin akkor annak nem lehet baja, ha besesik 12volt ala(kb 11V) , akkor valszeg cellazarlatos. Tobbet igy tavgyogyitasban nem tudok hozzatenni.
Szia! Köszi a bő választ! Az akksi most nincs teljesen tele, de elvileg nem rég lett cserélve, mielőtt indítózok akkor a fesz 13 körül van (tudom, hogy kevés) beindul rendben és amikor adok rá egy kis fordulatot, akkor felmegy olyan 13.5-13.7 környékére. Szerinted ezzel van értelme szerelőhöz vinni, vagy vegyek először új akksit? Az előző tulaj, azt mondta, hogy a fesszab most lett cserélve és "ránézésre" nincs baja...
Merd meg az aksi feszultseget allo motornal. Es merd meg az aksi feszultseget par ezres fordulatszamon(mikor a generator es a feszszabalyzo valoban dolgozik).
Ha elso esetben 10-11 volt koruli a fesz akkor az egyik cella zarlatos, ez uj aksinal is elfordul, foleg ha occso, ez nem javithato a tudomany mai allasa szerint es az en ismereteim szerint.
Masodik esetben ha 14 volt koruli erteket mersz akkor semmi baja a generatornak, hiszen alapjarat kozeleben nem termel eleg aramot ezert ekkor a feszszabalyzo az aksitol engedi a delejt a gyujtasnak. Ezert al le ha megszakitod az aram forrasat.
Ha nem mersz fordulaton ilyen magas feszultseget meg akkor is lehet szar a feszszab, es utaljara generator. De nem hiszem hogyha ilyen szereny ismeretekkel rendelkezel neked kene kideriteni , es megoldani a hibat, mert lehet olyan alkatreszt fogsz megvenni ami nem is rossz , mert rosszul vontad le a kovetkeztetest, tobbe kerul majd mintha olyanra biznad aki vagja a dolgokat. Mondjuk valamikor mindenkinek meg kell fizetni a tanulopenzt.
Ha ilyen felületesen irod le akkor tobben fognak fejreallni. Azt hiszik hogy ilyen egyszerü a dolog..nem bonyolult annak , aki tudja mirol beszelsz ,de a sok onkepzo koros lehet most hall rola eloszor. Ha mar valaki veszi a faradsagot es kepessege es szerszamai meg vannak hozza , akkor rendes esetben leveszi feknyergeket , visszanyomja dugattyukat, kionti az olajat lehetoleg az uccso cseppig.
Mert hogy az a legteleniton nem folyik le az biztos, mivel az a feknyereg legmagasabb pontja. Es azzal hogy leereszti a csovekböl az olajat , pont az marad benne, ami legtobb höt kapja a betetektöl fekezes közben, es a legtöbbet van forralva. Es akkor mar a dugattyukat is erdemes egy kicsit megtisztogatni a fekbetetek poratol, es leapolni.
Ezt mar persze parszor itt leirtuk, de ugy latszik nem elegszer. Egy kicsit azert elszomorit hogy vegzetsegednel fogva is igy legyszerusitd a dolgot es ilyen feluletes tanacsokat osztogatsz.
Sziasztok!
Megmaradt régi motoromról egy kipufogó vég, ha valakinek ilyenre volna szüksége, egy köszönöm ért oda adnám. 1.2 es lég-olajhűtös höz való.
Üdv: Szabi
Ismerve az általad írd eposzok tartalmasságát akkor Én kérnélek, hogy szakszerűen (esetleg képpel illusztrálva) dobd fel ide a fékfolyadék cseréjének folyamatát.
Az ok egyszerű! Pont az ami a téma, vagyis sokan szeretnék ezt a problémát otthon orvosolni.
Én megcsináltam magamnak a GS500-on, de nem tudnám leírni.......
Szóval ha időd engedi akkor várom itt az eszét( ) vagy a blue kukac akmt pont hu címen.
Előzetesen engedélyed is kérném, hogy ezt feltegyem az oldalamon lévő sufnituning oldalra.