Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit itt Pécsen a kamionosboltban vettem, az Hella gyártmány és 1600 Ft volt darabja. 2 db csatlakozóval, szétcsavarható biztosíték aljzattal, 5 db pótbiztosítékkal, egy méter hangszórózsinórral négyezer alatt volt az egész mutatvány.
szerintem ez a max ár....ennél csak olcsóbb lehet...direkt motorra..felfogatóval..stb...
csati

ha alkatrészenként vesszük szerintem olcsóbban is kijöhetsz...
Igazából csak a csatlakozó az érdekes, kábelt biztosítékházat szerzel bármelyik elektronikai boltból fillérekért. De hogy egy kis darab fémen és műanyagon mi a fene kerül ennyibe...?
Az FB projekt folytatódik
Árban kb mennyi egy ilyen csatlakozó amúgy? Csak mert a direkt motoros cuccot aranyárban adják, nem vagyok hajlandó tízezreket fizetni...
Címet nem tudom, de megnéztem Google Earth-ön. Itt vannak a koordinátái: 47° 33' 33'.21" N 19° 02' 49.77 N
Ha mész kifelé, látni fogod, feltűnőek a színes kajakok ahogy a falnak vannak támasztva, utána kb 40m-re pedig tábla, hogy Xenoncuccokat lehet venni. Bolt előtt nagyon széles járda, fel is lehet négykerékkel parkolni és még marad 2m a gyalogosoknak is.
Biztosan megtalálod.
Esetleg tudnál egy pontosabb helyet adni, esetleg google maps link? Én is épp szivargyújtó felapplikálásában utazom, köszi! :)
köszi a hasznos infókat....valamikor kilátogatok
Nagyon jó vízmentes csatlakozókat lehet még kapni a Szentendrei úton, Szentendre felé, ahogy mész ki Budapestről, jobb oldalon van egy hajós bolt, műanyag kajakok, csónakok vannak előtte. Nagyon jó rozsdamentes cuccaik is vannak milliószámra, amelyek a motoron is használhatóak.
ilyesmire gondoltam....köszi :-D
Hm, pont tegnap szinkronoztam a gépet: sok gumicső, 4 golyóscsap, IAP szenzor (a motor sajátjával), + régi analóg műszer, meg némi vezeték.
Azért egy órával is leellenőriztem a végén.
Hm, csak egyet kell csinál(tat)ni. Mindig olyat amilyen éppen kell. :)
Nekem olyan van. Egészen korrekt.
Bázis motorból.
Vízhatlanságát nem teszteltem. Relével fixen bekerült az ülés alá. Csak a töltő vége lóg ki.
Azt előre vezettem a váz és a tank között, odafogtam a villanyakhoz, a többi kábel mellé, onnan jön a készülékbe.
Használaton kívül be van forgatva a vég a tank alá. Semmi nem látszik... Üzemen kívül relé veszi le az akksiról.
lujziba van egy valamennyire vízhatlan, kormányra rögzíthető kupakszerű szivargyújtó, komplett, biztosítékal, rögzítővel....
Szia.
Én kamionosboltban vettem két db zárható kupakos szivargyújtó csatlakozót, két méter kéterű hangszóróvezetéket ami piros-fekete, egy db szétcsavarozható üvegbiztosíték aljzatot 5 db pótlás biztosítékkal. A pultot jobb és bal oldalon is kifúrtam, ne csak egy aljzat legyen. A vezetéket a tank alatt befűztem az ülés alá és direktben rákötöttem az akksira, tehát fixen rajta van a 12V. Az aljzatok alul nem zártak, ha esik vagy mosom a gépet, az esetleges víz ki tud belőle folyni.
Sziasztok!

Szivargyújtó likat szeretnék kivezetni valahova....navigációhoz.
Honnan érdemes azt csatlakoztatni? Vagy van valahol csatlakozo amire csak rá kell dugni? Hova érdemes tenni?

Ötleteket, megoldásokat várok....help please!

Köszi!
Ha pedig mindezt megcsinálod a kipufogón keresztül, a jóisten se mossa le rólad hogy másodállásban nőgyógyász vagy
De a legjobb: 200 mm megfelelő acélcső, egy ~Ø80 kov tárcsa, 250 mm köracél és egy csavar segítségével Pannoniában ( rosszabb állapotú csapágyfészek esetében) főtengelycsapágyat cserélek a blokk megnyitása nélkül
A célszerszám csak addig hiányzik oly nagyon, míg ki nem találod, hogy pontosan mire van szükséged.

Lehet párhuzamszorítóval csapszeget kinyomni, egy reszelő egy primerkerék és két csavarral főtengelyt behúzni csapágyba. Állványos fúró állványával csapágyat bepréselni, stb (akvarisztikai csappal szinkronizálni )... A magyar ember találékony. Ezzel ellensúlyozza a szűkös erőforrásokat

Senkit nem bátorítok semmire. Mindezeket csak akkor próbáld ki, ha pontosan tudod, hogy egyes műveleteknek mik a kritériumai!
Nagy ötlet!
Szimeringbeütő?

Ne nagyzoljunk kérem! Ennek is van sufni módja: Kiveszem a régit, annak a külső felületéről késsel levágom a gumiborítást (hogy ne szorulhasson meg a fészekben). Ezt használom "beütő sablonnak", pont ott fekszik fel, ahol kell, nem tud elmozdulni stb. Innen már csak gyakorlás kérdése, hogy tompa dornival körkörösen be tudd kopogtatni. Nem is csinálnék 30-40 különböző méretű ajakos tömítőgyűrűhöz (mert ezt biza így hívják) saját beütőt. Betettem már jópár szim-t ilyen módszerrel, sosem volt gondom velük.

Senkit nem bátorítok semmire! Mindenki csak saját felelőségre próbálkozzon!
index, duda, világítás, megnézte a gumi méreteket, kicsit rugózott rajta, nekem mértek fékhatást....ennyi

"jobb" helyeken a kötelező tartozékok...
Szevasztok!
(igen, már megint én)
Van itt valakinek egy felesleges dudája ? Mert fontos lenne, megy műszakira a motor majd.
Jah, igen. Műszakin általában mit néznek?
Köszi
Én tavaly kaptam a csapatkámtól szülinapomra egyet (KG-9)

Volt egy kis gebasz vele, de azt orvosolták - és most jár le a 2 év gariból (!) az első.
Soha nem volt gondom vele, mindig jól szuperált, és azért megnyugtató, hogy ha csak picit lökik meg (pl egy gyerek nekidől) akkor is riaszt (ez amugy 4 fokozatban állítható benne)

BESZERELÉSSEL 32 ropi......
http://www.autoriasztok.hu/ria...


És ugye a pager miatt még lazább a helyzet (bár az igért 800m-ert nekem még soha nem sikerült lemérnem).....De pl Marcsimnál az irodaházban csak rányomok a keresőre és hallom hogy 5sec-ig üvölt egyet a riasztó:-) vagyis ha halom akkor még megvan:-)
:-)

Eredetileg is ugy kell:-)

Én a motor egyik elosztóegységébe (a frász se tudja mi annak a neve) köttötem be......hiszen ha áll a motor akkor nekem ne mutogassa hogy '0':-)