Én tegnap előtt cseréltem olajat az alant említett hangos banditban.(Leo kémény db killer nélkül). Nem szedtem szét a telót, csak kivettem, kiszedtem a belét és fejreállítva kipumpáltam az olajat. Én nem dl-re öntöttem bele, hanem a szervízkönyv írja, mekkora legyen az olajszint belsőségek nélkül, teljesen összenyomott teleszkópnál az álló szár tetejétől. Na, én addig öntögettem, maradt is olaj. kb 1.5 deci az egy literből. Elküldjem?
A múltkor a sajátommal megszoptam, kipumpáltam, majd beleöntötem az 5+decit, bazzeg, nem is rugózott. Valószínűleg nem lehet kihajtani belőle minden olajat. Viszont ebben a K4-ben 30e km van, most volt először villaolajcsere, és meglepően szép tiszta volt az olaj, kevés spémmel, rosszabbra számítottam.
Biztos? Ha zárt légtelenítővel ráhúzol a karra, akkor a nyomás alatti rendszer a légtelenítő lazításakor szépen kilövi a olajat a csőbe, de semmi más előny nem származik belőle. Zöldi szerintem teljesen jól leírta.
A sorrendben egy kis módosítás: légtelenítő elzár, kar behúz, behúzva tart, légtelenítő kinyit, légtelenítő elzár, kar kienged, kar behúz stb. Mindez amíg buborékok is jönnek.
nem okoskodás képpen, csak a kényelmi lehetőségekre... az én sisakom habár bátran merem állitani h csúcskategóriás hisz néha GPs pódiumos versenyzők kezébe is látni ilyet, mégis szelel mindenhol (nem ugy mint a régi AGVm mert az elviselhetetlen volt) de szelel, és huzatos, gyanitom azért mert nem sportmotorom van , mert ha nagyobb sebnél bebujok már csak a kmora meg fordszám mérő mögé már jobb a helyzet, de igaza van KRAVEN-nek ez igy jo. Olyan ez mint a motorbol jövö zajokra sem szabad figyelni mert elront mindent, én tudom mert családi joszokásbol köszönhetően nekem is mániám volt, de szerencsére kinőttem. A másik meg a ruha, amivel mindig zsibasztanak. Hogy nem meleg a bőrcucc nyáron? Nem **zdmeg hideg! De meleg, sőt kurva meleg, de gyanitom 33 fokban ha egyszál brébe lennék akkor is ilyen melegem lenne. Én má rmegszoktam, és szeretem, és nem érzem magam biztonságban ha ezek nincsenek rajtam. Szal meg kell szokni mindent, és a jóra figyelni nem a roszra! na egyszoval pozitiv gondolkodás
Úgy látom lassan én leszek az egyetlen akinek a motorozás nem a karosszékről szól... Valahogy mindig a szilajságot jelképezte nekem. Huzatos? Hangos? Kényelmetlen? Fárasztó? Épp ezért szeretem. Ezért nem egy bálnamercivel közlekedem. Ettől válik teljesítménnyé egy 6-800 km-es túra.
Erő, állóképesség, kitartás. A szabadságérzet teljes megéléséhez kellenek ezek.
Meg tudja valaki mondani milyen átmérőjűek a görbevázas 1,2-es porlasztóinak vákuum csonkjai? 4, vagy 5 mm? Csövezést kéne cserélnem a szinkronteszteremen és elfelejtettem... Mire szétbontom, akkor meg már nem lesz nyitva bolt.
Ma este megvoltak első élményeim egy sportdobos idomos bandittal. K41.2 Jól döntöttem, mikor csupaszt vettem. A huzat fent ugyanakkora, a sportdob meg pont elég volt arra a 10 km-re. Viszont nagyon barom lett tőle a motor, nagyon tol 4000-től.
Heló! Felül kinyitod a fedelet, alul húzol csövet a légtelenítőre, aztán alaposan kitekered. Fent elkezded pumpálni, egy idő után lent megjelenik a folyadék. Ezután a sorrend: légtelenítő kinyit, kar behúz, behúzva tart, légtelenítő elzár, kar kienged. Mindezt addig, amíg apró buborékok jönnek a csövön. Mikor már nem, akkor át a túlsó nyereghez, és ismétlés.
Sziasztok!
Megint a segítség kellene!
El tudnátok nekem magyarázni, hogy hogy tudnánk feltölteni olajjal, légteleníteni, az elsőfékrendszert a Banditon?
Sokat segítenétek! Már csak ez szükséges hogy mennyen a Bandita.
Firstladymmel Én is mindig beteszem a tompítást ha többet megyünk mint 200km, mert akkor eleve bedobjuk a fülest, hogy tudjunk beszélgetni - ahoz pedig az már hangos.
A hang főleg akkor kell mikor nagy tömegbe akarsz mozogni...akkor jó, de amugy........
Szóval ezért öklendezek mindig, ha diszkóba vet a rossz sors... Vagy az előtte győzködésképpen lenyelt nem kevés szesz a felelős? ÁÁÁ, nem! Biztosan a zaj (hisz ott ugye nem zene van, csak zörej)
650S K5
MIVV dob ugrott fel rá, alapból szép lett hangja. 1 év elteltével rávettem magam, hogy kipróbáljam a furulya nélkül. ÁLLAT hangja lett, igazi hangorkán, üvöltettem is az évadnyitó túrán, ám mire az aznapi 400km után hazaértem, inkább visszatettem a furulyát, mert ugyan szép, meg állat, de hosszú távon túlságosan zajos. Az asszony is megszólta, hogy zavarja, engem is zavart... és nem csak a fülemmel éreztem, hanem valahogy a mellkasomban is, nemtom, hogy ez hogy lehet, de pár100km után már nem volt olyan kellemes
Tegnapelőtt cseréltem a GSX-ben, és nekem is rozsdás volt. De nem mindegyik, és nem egyforma mértékben.
Mindig garázsban alszik (az évi 4-5 talit leszámłtva).
Szerintem akkor rozsdásodik, ha mosás után nem mész vele, vagy menetközben megázol, és vizesen elteszed a gépet. Másnapra rozsdás a lánc, féktárcsa.
Nem vészes, mert könnyen lejött drótkefével. Meg amúgy is újakat tettem bele.
Csak összehasonlításképpen: az egy hengeres 500-as robogóm 160-nál forgott 7500-at és onnan felfelé volt piros a km óra és ford.szám mérő is, a Bandita 100-nál 3200-t és ez 9500-tól piros.
Jah, akkor nincs gáz! Félreértettem. Trehány volt a galvanizálás, esetleg a szerszám felsértette valahol és "alákúszott" a rozsda. Sz'tem ne is foglalkozz vele!
A múltkor a sajátommal megszoptam, kipumpáltam, majd beleöntötem az 5+decit, bazzeg, nem is rugózott. Valószínűleg nem lehet kihajtani belőle minden olajat. Viszont ebben a K4-ben 30e km van, most volt először villaolajcsere, és meglepően szép tiszta volt az olaj, kevés spémmel, rosszabbra számítottam.
Van-e valami buktatója, vagy extra követelménye a szimering / olajcserének? Mire készüljek?
Jól látom, hogy 516 ccm lökésgátló olaj megy bele? Amiatt a 3,2cl miatt vegyek 2 liternyit? A francba! Ti hogy jártatok el?
na lehet kövezni!
Erő, állóképesség, kitartás. A szabadságérzet teljes megéléséhez kellenek ezek.
Megint a segítség kellene!
El tudnátok nekem magyarázni, hogy hogy tudnánk feltölteni olajjal, légteleníteni, az elsőfékrendszert a Banditon?
Sokat segítenétek! Már csak ez szükséges hogy mennyen a Bandita.
Firstladymmel Én is mindig beteszem a tompítást ha többet megyünk mint 200km, mert akkor eleve bedobjuk a fülest, hogy tudjunk beszélgetni - ahoz pedig az már hangos.
A hang főleg akkor kell mikor nagy tömegbe akarsz mozogni...akkor jó, de amugy........
Dettó
köszi a választ
Diszkóban a hányást nem a sok jegesmaci-sör váltja ki, hanem a tuc-tuc zene!
MIVV dob ugrott fel rá, alapból szép lett hangja. 1 év elteltével rávettem magam, hogy kipróbáljam a furulya nélkül. ÁLLAT hangja lett, igazi hangorkán, üvöltettem is az évadnyitó túrán, ám mire az aznapi 400km után hazaértem, inkább visszatettem a furulyát, mert ugyan szép, meg állat, de hosszú távon túlságosan zajos. Az asszony is megszólta, hogy zavarja, engem is zavart... és nem csak a fülemmel éreztem, hanem valahogy a mellkasomban is, nemtom, hogy ez hogy lehet, de pár100km után már nem volt olyan kellemes
Mindig garázsban alszik (az évi 4-5 talit leszámłtva).
Szerintem akkor rozsdásodik, ha mosás után nem mész vele, vagy menetközben megázol, és vizesen elteszed a gépet. Másnapra rozsdás a lánc, féktárcsa.
Nem vészes, mert könnyen lejött drótkefével. Meg amúgy is újakat tettem bele.